Nå blir det mye posting fra meg, men jeg har ventet i flere dager for å få kontoen aktivert, så jeg har mye tanker på lager
VL har en rekke selfier hun har krydret både fb og insta med, over en periode på halvannet år. Etter litt nitidig granskning av bildene, så ser det veldig ut som en god del av dem er tatt samtidig.
Alle bildene er tatt hjemme, hun smiler mot kamera, sort genser, tidvis trutmunn.
Når man studerer disse bildene nøye, kan man se at mascaraen klumper seg på samme vipp på alle bilder. Ikke bare ett sted, men gjennomgående. Håret er likt, samme layers i lengdende som vipper i samme retning. Dette tør jeg påstå er komplett umulig å få til, hvertfall over det tidsspennet bildene brukes.
Da kan man jo lure. Hvorfor velger en dame som er såpass glad i å poste ting å resirkulere selfie-serien over så lang tid? Er det en bevisst handling for å opprettholde ett visst image? På disse selfiene har jo VL ett svært annerledes utseende enn på de litt eldre bildene som er tatt av henne.