Citat:
Vad patetisk Sara är egentligen. Hänger kvar i bilen när någon kör, vilken satkäring. Hade det varit jag som hade fått livet förstört så hade jag bara kört rakt över henne utan dåligt samvete. Faktum är att jag tror att hon har med onska än någon av ” gäddorna ”
Rest hade de tänkt och göra något omoraliskt. Fast de flesta hade som avsikt att göra det förutsatt att tjejen eller killen var med på det hela. Det här med dumpen grundar sig i feminism. Oskyldiga barn försöker de inte rädda, dessa oskyldiga barn har dessutom redan sexuellt umgänge. Uppenbarligen är de redo för att ha det, att de inte skulle vara med någon äldre är skitsnack.
Det är bara samhällets avsky emot förstår åldersskillnader på människor som driver sektmedlemmarna i dumpen. Lite som när man hade häxbränning. Det är på samma nivå, folk bara gillar att hata och väljer ut grupper som de vet är okej att göra det på
Rest hade de tänkt och göra något omoraliskt. Fast de flesta hade som avsikt att göra det förutsatt att tjejen eller killen var med på det hela. Det här med dumpen grundar sig i feminism. Oskyldiga barn försöker de inte rädda, dessa oskyldiga barn har dessutom redan sexuellt umgänge. Uppenbarligen är de redo för att ha det, att de inte skulle vara med någon äldre är skitsnack.
Det är bara samhällets avsky emot förstår åldersskillnader på människor som driver sektmedlemmarna i dumpen. Lite som när man hade häxbränning. Det är på samma nivå, folk bara gillar att hata och väljer ut grupper som de vet är okej att göra det på
Jag är int så säker på det, det är lätt att skriva vad man hade gjort men när man väl hamnar i en stressad situation så vet man aldrig hur man reagerar, jag har sj fått Trauman från svåra erfarenheter i mitt liv och vet hur svårt det kan va
Spelar ingen roll hur mkt barn vill bli våldtagna, dessa barn är ofta traumatiserade och drivs av ett sexualdestruktivt beteende, barn ska man låta va ifred
Skulle personligen vilja se en byxmyndighetsålder på 18 år istället för 15 med en 5-års regel där vuxna över 5 år inte får ha sexuell umgänge med barn mellan 15-17
Det här är barn vi pratar om, hade det vart vuxna tjejer och killar så hade ja kunnat hålla med dig
Särskilt när det handlar om barn under 15 år
Barn ska skyddas