2024-01-19, 00:33
Medlem
Ebba är inte någon som tackar nej till snoken

Roligt att hon kommenterar senaste laddnyheten som hon gör , när hon själv inte drar sig för en näsa .
Citera
2024-01-24, 07:09
Medlem
VetVemDuArs avatar
Då har alltså ytterligare en kristdemokratisk företrädare upptäckt hur svekfull och lögnaktig Ebba är.
Det där med kristen etik och moral gäller för alla utom Ebba.
Citera
2024-02-01, 19:34
Medlem
Är hon gravid med han nya snubben ifrån Åland?
Notera magen första sekunderna utav detta klipp : https://www.svtplay.se/video/8qPvB5y...sch?id=8qPvB5y
Citera
2024-02-01, 20:57
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Är hon gravid med han nya snubben ifrån Åland?
Notera magen första sekunderna utav detta klipp : https://www.svtplay.se/video/8qPvB5y...sch?id=8qPvB5y
Nä, det tror jag inte. Klänningen bara fick det att se ut så i en viss vinkel.

Men det vore ju slugt av henne, gå på mammaledighet istället för att bli avsatt.

Jag kollade hela programmet. Jag tycker hon klarade utfrågningen om Sara dåligt. Det märks tydligt att hon har saker att dölja.

Jag tycker hon klarade att placera eupinnem bra , hon var tydlig i vilken makt hon ville ha hem till Sverige och var hon tyckte Eus fokus skulle ligga.

På miljö målen hade hon iallafall ett svar. Och en förklaring till hur hon tänkte. Sen att det hela inte är riktigt logiskt är en annan sak. Hon är uppfostrad o frikyrkormiljö, och där existerar inte logik. Så man får förlåta henne.

Quizen hade ganska svåra frågor. Jag kunde faktiskt ingen heller, och hon var ju lite skämtsam om hur dåligt hon var. Så jag ger henne godkänt på dom.

Kors i taket, och det trodde väll inte ni Ebbotar, att jag kunde vara så nyanserad kring Ebba.
Citera
2024-02-01, 21:13
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Nä, det tror jag inte. Klänningen bara fick det att se ut så i en viss vinkel.

Men det vore ju slugt av henne, gå på mammaledighet istället för att bli avsatt.

Jag kollade hela programmet. Jag tycker hon klarade utfrågningen om Sara dåligt. Det märks tydligt att hon har saker att dölja.

Jag tycker hon klarade att placera eupinnem bra , hon var tydlig i vilken makt hon ville ha hem till Sverige och var hon tyckte Eus fokus skulle ligga.

På miljö målen hade hon iallafall ett svar. Och en förklaring till hur hon tänkte. Sen att det hela inte är riktigt logiskt är en annan sak. Hon är uppfostrad o frikyrkormiljö, och där existerar inte logik. Så man får förlåta henne.

Quizen hade ganska svåra frågor. Jag kunde faktiskt ingen heller, och hon var ju lite skämtsam om hur dåligt hon var. Så jag ger henne godkänt på dom.

Kors i taket, och det trodde väll inte ni Ebbotar, att jag kunde vara så nyanserad kring Ebba.
Vad var frågorna, allmänbildning?
Vad är Ebbotar och eupinmen?
Citera
2024-02-01, 21:21
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Vad var frågorna, allmänbildning?
Vad är Ebbotar och eupinmen?
Ha ha du måste ju självklart se intervjun för att förstå vad jag menar.

Men bara för att vara snäll, frågorna var allmänbildning pluss skulle jag säga. Och så handlade de om Eu, bland annat om vad en eu parlamentariker tjänar.

Eu pinnen stod på en platta med svenska flaggan i ena änden och du flaggan i den andra. Ebba fick placera en spelpjäs på hur mycket som skulle styras av Eu och vilka beslut Sverige själv skulle besluta om.
Citera
2024-02-01, 21:38
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Ebba Bitch intervjuas i kvällens "30 Minuter" i SVT2, 22:00.
Citera
2024-02-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Ebba Bitch intervjuas i kvällens "30 Minuter" i SVT2, 22:00.

Hon var inte särskilt trovärdig angående Skyttedal. Sedan är jag i och för sig inte förtjust i någon av dem.
Citera
2024-02-01, 22:33
Medlem
Ankias avatar
Herregud vilket uselt framträdande i 30 minuter. Hon borde skämmas.
Senast redigerad av Ankia 2024-02-01 kl. 22:39.
Citera
2024-02-01, 22:40
Medlem
Igni-ferroques avatar
Bra insats av EB i 30 minuter.

Hela sanningen om Skyttedal och SD kommer vi aldrig att få, och det skall vi heller inte ha.

Det är en sak mellan SD och KD samt internt inom KD. Tex hade ju SD kunnat gå till pressen om de velat det, nu är det uppenbart att de ville sköta det på annat sätt. Vilket SVT vet om men låtsas anse vara något alla skall rota runt i.

Dock tror jag att vi fått se en kraftig uppslutning bakom Skyttedal om sanningen varit helt på hennes sida. Hon har ju varit en person med starkt stöd tidigare iaf.

Nu är det mest hon själv som är kritisk.

Tycker det är snyggt av EB att hålla igen med motattacken, hon kunde ha svarat med samma mynt.
Citera
2024-02-03, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Bra insats av EB i 30 minuter.

Hela sanningen om Skyttedal och SD kommer vi aldrig att få, och det skall vi heller inte ha.

Det är en sak mellan SD och KD samt internt inom KD. Tex hade ju SD kunnat gå till pressen om de velat det, nu är det uppenbart att de ville sköta det på annat sätt. Vilket SVT vet om men låtsas anse vara något alla skall rota runt i.

Dock tror jag att vi fått se en kraftig uppslutning bakom Skyttedal om sanningen varit helt på hennes sida. Hon har ju varit en person med starkt stöd tidigare iaf.

Nu är det mest hon själv som är kritisk.

Tycker det är snyggt av EB att hålla igen med motattacken, hon kunde ha svarat med samma mynt.

I alla partikonflikter förlorar bägge parter. Det är i slutändan stödet för partiet som skadas, inte någon av falangernas. Det är därför sådant bör skötas bakom stängda dörrar. Det är bara att se vad som hände med S när krypskyttarna i partiet tog sikte på Juholt. Det som skedde då har efterverkningar än idag på väljarnas förtroende.

Om Ebba Busch skulle gå till full attack mot Skyttedal så skulle det göra mer skada än nytta. Huvudsaken är att hanteringen är väl förankrad internt, och det bör den vara eftersom ingen kliver fram till försvar för henne som du så riktigt lyfter fram.
Citera
2024-02-03, 15:26
Medlem
Tyckte också hon såg gravid ut. Och medvetet valt en stor klänning för att dölja... Vill hon ha fler barn så är det väl nästan dags nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in