2024-02-03, 13:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Antaganden? Vad skulle det vara för antaganden? Jag har väl ögon att se med! Har inte du det? Eller du har både fysiska och mentala skygglappar kanske?

Jag ser väl för fan på dom att de är perversa s.k " män" utklädda till fruntimmer. Som absolut inte ska vara nära barn. Är det så svårt för dig att förstå? Hoppas att du inte har egna barn!!

Om du har det så varsågod och släpp dom rakt i armarna på pervon som detta. Men lägg er inte i vad andra beslutar angående sina barn!
Jag har ögon att se med. Har du barn? Någon borde göra en orosanmälan. Du tycks alltså hänga med perversa pedofiler frivilligt (”jag har ögon att se med”). Är det något hemligt källarsällskap du är medlem i? Usch för pedofiler som du.
Citera
2024-02-03, 13:48
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jag har ögon att se med. Har du barn? Någon borde göra en orosanmälan. Du tycks alltså hänga med perversa pedofiler frivilligt (”jag har ögon att se med”). Är det något hemligt källarsällskap du är medlem i? Usch för pedofiler som du.

Bespara mig dina infantila teorier om vem jag är. Ska du diskutera så håll dig till ämnet. Utan adhominen- argument!

Perversa transor ska inte vara nära barn! Så är det bara!
Citera
2024-02-03, 15:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Bespara mig dina infantila teorier om vem jag är. Ska du diskutera så håll dig till ämnet. Utan adhominen- argument!

Perversa transor ska inte vara nära barn! Så är det bara!
Ad hominem var inga problem när du använde det. Jag är genuint nyfiken på din kunskap i ämnet. Du har ju sagt att det inte är fördomar så berätta hur du vet detta.
Citera
2024-02-03, 15:18
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Vad är det du inte gillar med regnbågsflaggan?
Det är väl det den symboliserar. Sexuell frihet, homosexualitet, transvestiter osv. Sånt hör inte hemma på dagis.
Citera
2024-02-03, 17:11
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ad hominem var inga problem när du använde det. Jag är genuint nyfiken på din kunskap i ämnet. Du har ju sagt att det inte är fördomar så berätta hur du vet detta.

Det är lite skillnad på att ifrågasätta någons syn, och på att anklaga någon för att vara pedofil. Där har du ditt Ad hominen- angrepp!

Vill du ha kunskap om transor, bögar och dylikt så föreslår jag att du skriver till RFSU. Alternativt googlar!
Citera
2024-02-03, 18:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det är lite skillnad på att ifrågasätta någons syn, och på att anklaga någon för att vara pedofil. Där har du ditt Ad hominen- angrepp!

Vill du ha kunskap om transor, bögar och dylikt så föreslår jag att du skriver till RFSU. Alternativt googlar!
Du kan alltså inte leda din tes i bevis? Eftersom du pratar om egenupplevda erfarenheter ”sånt man kan se” om vuxna män med fäbless för småbarn undrar man ju - inte helt otippat - hur du sitter inne på kunskapen. Vill du dela med dig?
Citera
2024-02-03, 18:06
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Du kan alltså inte leda din tes i bevis? Eftersom du pratar om egenupplevda erfarenheter ”sånt man kan se” om vuxna män med fäbless för småbarn undrar man ju - inte helt otippat - hur du sitter inne på kunskapen. Vill du dela med dig?

Här har du bevis! Ditt pervo! En bild föreställande en vuxen " man" med stånd. Som tuggar på vad som ser ut att vara en docka eller ett barn samtidigt som han r** kar!

Ett klockrent exempel/ bevis på att dom är perversa svin som inte ska vara i närheten av barn! Inte du heller uppenbarligen som försvarar dessa kryp! 🤮
Citera
2024-02-03, 18:26
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Här har du bevis! Ditt pervo! En bild föreställande en vuxen " man" med stånd. Som tuggar på vad som ser ut att vara en docka eller ett barn samtidigt som han r** kar!

Ett klockrent exempel/ bevis på att dom är perversa svin som inte ska vara i närheten av barn! Inte du heller uppenbarligen som försvarar dessa kryp! 🤮
Vad har ditt exempel med dragshow på förskola?
Är det dina egna erfarenheter / upplevelser du refererar till?
Citera
2024-02-03, 19:12
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Vad har ditt exempel med dragshow på förskola?
Är det dina egna erfarenheter / upplevelser du refererar till?

Du kan bara inte avhålla dig från Ad hominen och personangrepp! Eller hur?

Bara komma på tanken att hålla dragshow på förskolor är ju superpervest! Det tycks du inte förstå!

Mitt exempel har väldigt mycket med diskussionen att göra! Det är väl ingen normal människa som tycker att den sortens litteratur är lämplig för barn!(?) Pedofilböcker, sexuella anspelningar och barnkladdande!
Citera
2024-02-03, 20:01
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Du kan bara inte avhålla dig från Ad hominen och personangrepp! Eller hur?

Bara komma på tanken att hålla dragshow på förskolor är ju superpervest! Det tycks du inte förstå!

Mitt exempel har väldigt mycket med diskussionen att göra! Det är väl ingen normal människa som tycker att den sortens litteratur är lämplig för barn!(?) Pedofilböcker, sexuella anspelningar och barnkladdande!
Det är ju förutsatt att det är som du beskriver. Du gör en massa antaganden utifrån dina fördomar. Det är ynkligt. Om du har barn så hade du också vetat att en 2-4 åring inte skulle lida någon som helst risk om dragartist läste sagor för dem. Det är dina rädslor som styr. Kanske är du bög fast i garderoben? Fråga dig själv varför du reagerar så starkt.
Citera
2024-02-03, 20:21
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Det är ju förutsatt att det är som du beskriver. Du gör en massa antaganden utifrån dina fördomar. Det är ynkligt. Om du har barn så hade du också vetat att en 2-4 åring inte skulle lida någon som helst risk om dragartist läste sagor för dem. Det är dina rädslor som styr. Kanske är du bög fast i garderoben? Fråga dig själv varför du reagerar så starkt.

" Fördomar "? Det är väl för fan inga fördomar! Karlar utspökade till fruntimmer ska inte läsa sagor för barn! Punkt! Är du så sjuk att du verkligen anser 2 - 4 - åringar ska tvingas genomlida drag?

Något som är till för vuxna! Du är ju inte bara pedofil, utan en totalt sinnessjuk sådan också! Sluta citera mig nu. Jag vill inte ta del av dina sjuka tankar!
Citera
2024-02-03, 20:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
" Fördomar "? Det är väl för fan inga fördomar! Karlar utspökade till fruntimmer ska inte läsa sagor för barn! Punkt! Är du så sjuk att du verkligen anser 2 - 4 - åringar ska tvingas genomlida drag?

Något som är till för vuxna! Du är ju inte bara pedofil, utan en totalt sinnessjuk sådan också! Sluta citera mig nu. Jag vill inte ta del av dina sjuka tankar!
För att ha bölat om ad hominem är du en hycklare av rang. Jag har inte delgivit dig någon ”sjuk” tanke. Jag har ställt frågor till dig som uppenbart träffar en nerv; du kanske döljer något du skäms för. Slutligen har du bara upprepat dina fördomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in