2024-02-03, 06:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vart har du belägg för att Annahit är köpt? Eller även detta är rena spekulationer?

Du menar videon där Linnea läser från ett uruselt manus? Jag har sett det, ja! Finns överhuvudtaget inget bevis eller något som tyder på att hon har varit utsatt.

Ja du har rätt, Chrippa har ”vunnit” på en rejäl k.o och det viktigaste av allt är att varna andra män för Linnea. Dumpen i all ära men detta Anjo, Chrippa och Rask gjort är ovärdeligt och så viktigt för att få stopp på en så ond människa som Linnea.

Förstår fortfarande inte Linnea blev influenser och om hon har blivit utsatt för det hon spridit - borde hon inte bearbeta sin trauma och inte göra ett desperat försök att bli relevant influenser? Det är så pinsamt och snacka om att tala emot sig själva..
Åter igen så nämns pedofili när det handlar om Jockiboi och hans allierade aparmé...
Hur kan det komma sig?

Snälla du, Linnéa beskrev kortfattat vad hon utsatts för, den långa versionen är nog så fasansfull att det är svårt att ta in den grymhet och ondska som Christofer, Jockiboi, Anjo, Gustav, Rask, Cluee mfl utsatt henne för.
Inte ens kvinnorna har ställt upp för Linnéa, av rädsla för att själva kastas under bussen.. det säger en hel del..

Vad tycker du själv om det drama som boisen styrt upp gemensamt och i samförstånd?

"Mendurå eller hon ä psyk", håller inte i rätten.

Jag tycker synd om dig.

Förresten, Linnea är inte en influencer, Chrippa ville att hon skulle exponeras, för att han skulle kunna spegla sig i glansen som det gubbsjuka vider han är.

Såg du Julias lajv? Jag hann inte se så mycket, men det jag såg gjorde fysiskt ont.

Christofer är inte värd någonting annat än ett långt straff
Citera
2024-02-03, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Tragiskt att han manipulerar sin egen far för att kunna åka till Köpenhamn för att träffa Linnea.
Förstår inte att Julia låter Chloe vara i närheten av sin skrikiga, påtända pappa. Inte alls bra för barnet när han skrikpratar och ryar och proppar i ungen en massa mat , glass osv. hela tiden. Äckligt att se att barnet får sitta helt ensam vid bordet medan han ibland ställer en fråga till henne som han själv besvarar. Att LYSSNA på sitt eget barn existerar inte i hans värld. Han är TOTALT SJÄLVUPPTAGEN!
Julia borde kräva övervakat umgänge med pissprover.
Tills dess måste hon hålla dottern borta ifrån sin påtända pappa.
Såg Jonnas story hon har Chile igår i alla fall , kanske Julia med , så synd om Julia !! Fy fab vad han behandlat henne ILLA ! Riktigt rikskräk som utnyttjat henne ! Chile måste bort från sin punsar pappa
Citera
2024-02-03, 07:44
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Såg Jonnas story hon har Chile igår i alla fall , kanske Julia med , så synd om Julia !! Fy fab vad han behandlat henne ILLA ! Riktigt rikskräk som utnyttjat henne ! Chile måste bort från sin punsar pappa

Vem är Chile och vad är punsar???
Varför är det synd om Julia?
Bara för man är pappa så ska man inte få ha kul med sina vänner?
Citera
2024-02-03, 08:04
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Det är för att användarna här på flashback sitter i sina svettiga rum 24/7 och inte har nå vänner. Då sticker det i ögonen på dom när chrippa ska hitta på nått.
Citera
2024-02-03, 08:18
Medlem
Treschows avatar
Vad fan! Här har man haft en god natts sömn och förväntade sig full dekadens att vakna upp till. Jag trodde i min enfald att korvfesten skulle urarta och att det skulle finnas mycket titta igenom på sociala medier. Men ingenting! Mycket besviken...
Citera
2024-02-03, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Mobilen ändrar . Chloe naturligtvis .. enligt Cluee News podd så är Chrippa och Linnea på G igen ! Synd om Julia , han har väl varit allt annat än snäll mot henne
Citera
2024-02-03, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Det är för att användarna här på flashback sitter i sina svettiga rum 24/7 och inte har nå vänner. Då sticker det i ögonen på dom när chrippa ska hitta på nått.
Nu handlar det väl knappast han är ute med sina vänner .. UTAN att Cluee news i sin podd gick ut och sa de har säkra källor på Chrippa och Linnea håller på få ihop det igen ! Stämmer det .. är han ett kräk utan dess like , framförallt mot Julia
Citera
2024-02-03, 08:38
Medlem
Det värsta som finns är vuxna människor som ser upp till jockiboy och hans bror
Citera
2024-02-03, 08:53
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Kan ju vara så att hon redan skadat sig själv med märken, och sedan tänkte spä på med ännu fler egengjorda märken.

"Kan vara så" men kan även vara så att chrippa gjort dom skadorna.
Citera
2024-02-03, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Åter igen så nämns pedofili när det handlar om Jockiboi och hans allierade aparmé...
Hur kan det komma sig?

Snälla du, Linnéa beskrev kortfattat vad hon utsatts för, den långa versionen är nog så fasansfull att det är svårt att ta in den grymhet och ondska som Christofer, Jockiboi, Anjo, Gustav, Rask, Cluee mfl utsatt henne för.
Inte ens kvinnorna har ställt upp för Linnéa, av rädsla för att själva kastas under bussen.. det säger en hel del..

Vad tycker du själv om det drama som boisen styrt upp gemensamt och i samförstånd?

"Mendurå eller hon ä psyk", håller inte i rätten.

Jag tycker synd om dig.

Förresten, Linnea är inte en influencer, Chrippa ville att hon skulle exponeras, för att han skulle kunna spegla sig i glansen som det gubbsjuka vider han är.

Såg du Julias lajv? Jag hann inte se så mycket, men det jag såg gjorde fysiskt ont.

Christofer är inte värd någonting annat än ett långt straff

Du svarade inte på att Annahit fick betalt? Har du sett överföring eller något parterna bekräftat? Eller det är en stor önskan ifrån din sida att Annahit skulle bli avlönad för att ställa upp i en podcast/Youtube och berätta om vad hon bevittnat?

Ser inte kopplingen till Joakim? Armé? Blir det armé när man sätter ner foten mot barnmisshandel? Är det inte mer en markering?

Men vad Linnea säger/visar upp ligger det överhuvudtaget ingen trovärdighet i. Dessutom blev hon synad i sina falska angivelser.. Med detta så slutade Linnea för lögnerna blev synade. Det knäckte hennes ego. Enkel matematik.
Citera
2024-02-03, 09:01
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Han har alltså hyrt en bil förmodligen i sin pappas namn och kör runt utan körkort. Är ju inte lagligt att låna ut en hyr bil till någon annan än den som hyr bilen. Och speciellt inte till någon utan körkort. Och vet Jocke om att han ej har körkort? I så fall är han ju också riktigt korkad som låter sin bror låna deras bil och kör runt med barn i bilen osv. Hyrbils firma borde bli informerad om att han ej har körkort och kör runt i deras bil, skulle något hända så gäller ej försäkring. Och Jocke borde ju också få veta om han nu inte vet att Chrille saknar körkort.

Det är dom informerade om redan 👍🏽
Citera
2024-02-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du tror det?

https://ibb.co/8XNFTCc
Det vore väl ganska korkat om hon skrev något annat. Ingen vet förutom dom, men det utesluter varken det ena eller andra. Själv tror jag på kontakt, men inte fysiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in