2024-02-03, 00:35
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Sara beter sig vidrigt i det senaste släppet.
Mannen är döende, han ser de facto sjuk ut och kollar han på hur han har åldrats på bilder som finns uppladdade på honom ser man en individ vars hälsa har havererat. Offret är påhittat.

Sara själv har åsamkat betydligt större lidande för andra under sitt liv med bl.a drograttfylla bara för några år sen och sen ska man inte tala om hennes finansiering av droghandel och så vidare. Hon har väldigt många domar mot sig, även i vuxen ålder.

Publiceringarna rasar in, det finns inga som helst bevis på att deras metod fungerar och oskyldiga anhöriga får sina liv krossade offentligt. Samtidigt som Sara gottar sig i swish-donationer, blivit av med sina skulder och så vidare. Fräscht.

Noterade du också märkena han hade på överkroppen? Såg ut som ärr, efter titthålsoperationer? Såg även ut som att han hade något större vertikalt ärr mellan revbenen.

Kanske är sant att han är döende? Ingen aning. Är ingen fucking doktor som hans 500-kronors-tjej säkert hade sagt!

Vem skulle inte vilja ha ett sista knull om livet ändå ska ta slut?
Citera
2024-02-03, 00:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facethetruth
#362 va den mest dramatiska jag sett. Skulle han spela att han tog livet av sig i slutet av telefonsamtalet eller? Hahahha🤣🤣 Man ska helst tycka synd om honom, jävla dåre asså.

Det var en jävel att improvisera på studs ändå!

Årets mest kreativa undanmanöver redan nu?

Plan 1: Låtsas vara chefen så att de inte kontaktar arbetsgivaren?

Plan 2: Simulera sitt eget frånfälle så att Dumpen inte publicerar?

Tyvärr sprack det hela likt en Sickan-plan.

Men allvarligt talat tror jag inte att han mår så bra.
Citera
2024-02-03, 01:00
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Mannen är döende, han ser de facto sjuk ut och kollar han på hur han har åldrats på bilder som finns uppladdade på honom ser man en individ vars hälsa har havererat. Offret är påhittat.

Sara själv har åsamkat betydligt större lidande för andra under sitt liv med bl.a drograttfylla bara för några år sen och sen ska man inte tala om hennes finansiering av droghandel och så vidare. Hon har väldigt många domar mot sig, även i vuxen ålder.

Publiceringarna rasar in, det finns inga som helst bevis på att deras metod fungerar och oskyldiga anhöriga får sina liv krossade offentligt. Samtidigt som Sara gottar sig i swish-donationer, blivit av med sina skulder och så vidare. Fräscht.

Ta och läs gubbens chattar igen och tänk om över ditt inlägg.. Han är 50 nånting och raggar/skickar bilder på sin kuk till 13, 14 åringa tjejer. Babblar om sex och fan vet vad, kallar sig själv för snuskgubbe i chatten etc. Om du hade läst en sådan chatt i din dotters telefon, hade du tänkt ”äsch det är ju lite synd om karln, han har inte så långt kvar..”
Nej det hade du inte, du hade förmodligen velat kastrera honom med en smörkniv.
Det är inte det minsta synd om dessa jävla avskum oavsett hur mycket de snyftar, de är en skam för hela manssläktet. Han kanske bara står och skådespelar med sitt lipande för att försöka komma undan. Fick mig ett gott skratt iallafall. (Hur kan en gubbe i 50 årsåldern tro att en 14 åring är kåt på dem, hur kan man va så pantad?)

Kan dock hålla med om att straffet är väldigt hårt för de anhöriga, att se sin pappa/partner på det sättet och hur alla kommer få reda på det, alla kommer kolla snett osv osv. Tänk om offret har barn i högstadieålder typ, lär ju bli totalt söndermobbad och får byta skola etc.
Citera
2024-02-03, 01:00
Medlem
lade till mening på slutet

Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Är #362 döende på riktigt?

Förefaller ganska sannolikt att det stämmer anser jag. Vad jag kan se så saknar han ögonbryn och ögonfransar, vilket skulle kunna indikera cellgifter. Sedan ser han ganska uppsvälld ut i ansiktet också. Kanske till följd av kortisonbehandling. Sannolikt att han är cancersjuk alltså.

Om detta stämmer måste jag starkt ifrågasätta Dumpens publiceringsbeslut i detta fallet. Jag har tidigare stött Dumpen till 100%. Men om gäddan verkligen är döende förefaller det både omoraliskt och känslokallt att outa honom. Både mot #362 och hans anhöriga.
Senast redigerad av SonaMahlin 2024-02-03 kl. 01:06. Anledning: lade till mening på slutet
Citera
2024-02-03, 01:14
Medlem
Sundhetsstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Noterade du också märkena han hade på överkroppen? Såg ut som ärr, efter titthålsoperationer? Såg även ut som att han hade något större vertikalt ärr mellan revbenen.

Kanske är sant att han är döende? Ingen aning. Är ingen fucking doktor som hans 500-kronors-tjej säkert hade sagt!

Vem skulle inte vilja ha ett sista knull om livet ändå ska ta slut?

Det stora långa ärret mitt på bröstkorgen ser ut som ärret efter en hjärtoperation.
Citera
2024-02-03, 01:26
Medlem
Damien-s avatar
Någon som vet vad som hände med gädda nr 164? Han som (enligt sig själv) inte hade några som helst problem och som med bredaste småländskan satt och gjorde bort sig i telefon med Sara.
Citera
2024-02-03, 01:28
Medlem
#362. Kanske det blir till att tvingas besöka arbetsförmedlingen inom en snar framtid?
Citera
2024-02-03, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Någon som vet vad som hände med gädda nr 164? Han som (enligt sig själv) inte hade några som helst problem och som med bredaste småländskan satt och gjorde bort sig i telefon med Sara.

Bytte namn och flyttade till en håla.
Citera
2024-02-03, 01:49
Medlem
Blackdollkillers avatar
Telefonsamtalet😂😂😂, snacka om att dra efter halmstrån in i det sista😂😂
Citera
2024-02-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#130 Här är en till böggubbe som blir roligt aggressiv, skrattar högt då jag ser han veva med armarna och försöker vara myndig, sedan kom frågan om kuklåset!

https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Tack för påminnelsen!

Sara: ”Det enda vi inte har är kuklås”
Citera
2024-02-03, 01:58
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:

OT: tycka vad man vill om Sara och Patrik men dom är MODIGA och gör något som många andra inte skulle våga/kunna.
Då det inte finns tillräckligt med lagar och straff som skyddar barnen så gör dom det dom kan. Vad gör du själv för att skydda barnen för att bli utsatta av vuxna som skadar dom?

Jag är inte insatt i Saras liv men har förstått att det inte varit en rak linje. Hon är väl därmed ett levande bevis på vad trauman i barndomen leder till? Bra att hon lyckas vända skeppet med sitt liv.

Och lite relevant för tråden då:

Vad svamlar han om angående familj/barn. ”Det är inte min son..” har han en bonusson? Bor denne son i lilla ettan med mamma och bonuspappa eller är han vuxen?

Han har tränat barn i fotboll (?) läste jag i tråden. Har han egna äldre barn som är utflyttade då kanske?
Citera
2024-02-03, 02:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaMahlin
Förefaller ganska sannolikt att det stämmer anser jag. Vad jag kan se så saknar han ögonbryn och ögonfransar, vilket skulle kunna indikera cellgifter. Sedan ser han ganska uppsvälld ut i ansiktet också. Kanske till följd av kortisonbehandling. Sannolikt att han är cancersjuk alltså.

Om detta stämmer måste jag starkt ifrågasätta Dumpens publiceringsbeslut i detta fallet. Jag har tidigare stött Dumpen till 100%. Men om gäddan verkligen är döende förefaller det både omoraliskt och känslokallt att outa honom. Både mot #362 och hans anhöriga.
Han är onekligen tillräckligt frisk för att kunna förstöra ett barns liv med sina sista önskningar. Då är han också tillräckligt frisk för att ta konsekvenserna av att bli uthängd som pedofil. Dessutom är det omöjligt att som utomstående verifiera någons sjukdom. Är man döende ligger man på dödsbädden och kämpar för sina andetag. Och har man fått ett dödsbesked vill man väl som Sara säger i klippet för guds skull inte avsluta med att utnyttja ett barn sexuellt. Då rent av förtjänar man plötsligt sitt dödsbesked.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in