2024-02-02, 23:54
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Får också en känsla av att han talar sanning.
Jobbig sits isåfall...åka dit precis på slutet. Det blir det här alla tänker på under begravningen.
Är nog ingen av gäddorna som inte blir påverkade av att åka fast, men de har iallafall tid på sig att göra andra intryck och insatser i livet. Men är det sant som han säger så blir det här finalen...som sagt jobbigt läge.

Då tänker de flesta nog på det positiva skulle jag tro, utom då det gäller fruktansvärda extremfall.

Om inte annat kan lätt-gäddan trösta sig med att Gud, till skillnad från Putte och Sara, hör bön.

Samtalet där han gick in i en roll var mycket mystiskt dock. Vad var planen med det?

Att kandidera till priser i nästa gädd-gala? En värre kortslutning än Hanks?

"Vem är ni, Sara?"

Hoppas han får hjälp.
Senast redigerad av Dalulven 2024-02-02 kl. 23:57.
Citera
2024-02-03, 00:06
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlig-namn
Äntligen lite drama igen, Hank-ågren med Noréntouch!

Bevisad multigrooming, ungdomstränare förstås, familjesvikare... Nä, dig känner jag noll sympati för.
Självömkan likt "Vill du sitta på min näsa? (Napp #135)", haha! Hoppas att han ringer fler gånger till Sara och att det publiceras. Den här är för bra för att redan ta slut.

Nej, där verkar måendet inte vara så bra.

Men han kanske har skött sig prickfritt tidigare. Kan en hälso- och ålderskris utlösa nåt sånt här?

En dröm om att återuppleva ungdomens fröjder en sista gång, eller nåt ...

Jag vet inte. Men tvivlar på att man kan döma ut gäddornas hela livsgärning, i vissa fall.
Citera
2024-02-03, 00:10
Medlem
#362 skriver att han är "ca 170". Med andra ord 169 eller kortare 😁
Undrar varför alla manliga dvärgar är hebefiler?
Citera
2024-02-03, 00:10
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Får också en känsla av att han talar sanning.
Jobbig sits isåfall...åka dit precis på slutet. Det blir det här alla tänker på under begravningen.
Är nog ingen av gäddorna som inte blir påverkade av att åka fast, men de har iallafall tid på sig att göra andra intryck och insatser i livet. Men är det sant som han säger så blir det här finalen...som sagt jobbigt läge.

Tänk om han hade kolat vippen bara (ej avslöjad av Dumpen) och hans familj hade hittat hans kuk och annat äckligt snusk i telefonen. Eller om det nu hade varit ett riktigt barn och farsan dök upp och slog ihjäl honom. Eller om han nu hade lyckats med sina planer och ungen hade skvallrat innan han dör.

Hur det än hade slutat så är det han själv som har valt sin egen grand finale. Om det nu är så att han är dödssjuk på riktigt.
Citera
2024-02-03, 00:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Satan vad gött det var att bänka sig framför kvällens drama. Leendet sitter som klistrat kan jag lova. Finn-Harry bjuder på hela registret av ynkligheter. Nyutkommen som pedofil och lille Rigor står och väntar runt hörnet. Man är nog inte den som somnar sämst inatt här i landet i alla fall.

Citera
2024-02-03, 00:21
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
"Asså v-vet ni var han är? V-vem är ni, Sara?"
- Jag känner igen dig på rösten. Vi pratade alldeles nyss.

"V-vem är ni?"
- Va?

"Vem är ni?"
- Vi träffades alldeles nyss på Östermalm.

"V-v h-har ni träffat honom?"

Stackars lille chef
Citera
2024-02-03, 00:22
Medlem
#362 va den mest dramatiska jag sett. Skulle han spela att han tog livet av sig i slutet av telefonsamtalet eller? Hahahha🤣🤣 Man ska helst tycka synd om honom, jävla dåre asså.
Citera
2024-02-03, 00:31
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facethetruth
#362 va den mest dramatiska jag sett. Skulle han spela att han tog livet av sig i slutet av telefonsamtalet eller? Hahahha🤣🤣 Man ska helst tycka synd om honom, jävla dåre asså.

Jag missade telefonsamtalet (tycker sidan är lite rörig) men lyssnade nu.

Klamp klamp klamp *skrik*

Men ursäkta mig, hahaha, vilken jävla skådespelartalang. Eller ja ”talang” alltså.
Citera
2024-02-03, 00:32
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Är #362 döende på riktigt?

Skulle man verkligen stå och hålla på så ifall man var en döende pedofil?

Varför inte bara karatekicka filmarna, sno mobilen och kasta den åt helvete. Sedan ta ut alla tillgångar och fly till Filippinerna sina sista dagar eller vart de gillar att hålla hus.
Citera
2024-02-03, 00:35
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Sara beter sig vidrigt i det senaste släppet.
Mannen är döende, han ser de facto sjuk ut och kollar han på hur han har åldrats på bilder som finns uppladdade på honom ser man en individ vars hälsa har havererat. Offret är påhittat.

Sara själv har åsamkat betydligt större lidande för andra under sitt liv med bl.a drograttfylla bara för några år sen och sen ska man inte tala om hennes finansiering av droghandel och så vidare. Hon har väldigt många domar mot sig, även i vuxen ålder.

Publiceringarna rasar in, det finns inga som helst bevis på att deras metod fungerar och oskyldiga anhöriga får sina liv krossade offentligt. Samtidigt som Sara gottar sig i swish-donationer, blivit av med sina skulder och så vidare. Fräscht.

Noterade du också märkena han hade på överkroppen? Såg ut som ärr, efter titthålsoperationer? Såg även ut som att han hade något större vertikalt ärr mellan revbenen.

Kanske är sant att han är döende? Ingen aning. Är ingen fucking doktor som hans 500-kronors-tjej säkert hade sagt!

Vem skulle inte vilja ha ett sista knull om livet ändå ska ta slut?
Citera
2024-02-03, 00:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facethetruth

Det var en jävel att improvisera på studs ändå!

Årets mest kreativa undanmanöver redan nu?

Plan 1: Låtsas vara chefen så att de inte kontaktar arbetsgivaren?

Plan 2: Simulera sitt eget frånfälle så att Dumpen inte publicerar?

Tyvärr sprack det hela likt en Sickan-plan.

Men allvarligt talat tror jag inte att han mår så bra.
Citera
2024-02-03, 01:00
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Sara beter sig vidrigt i det senaste släppet.
Mannen är döende, han ser de facto sjuk ut och kollar han på hur han har åldrats på bilder som finns uppladdade på honom ser man en individ vars hälsa har havererat. Offret är påhittat.

Sara själv har åsamkat betydligt större lidande för andra under sitt liv med bl.a drograttfylla bara för några år sen och sen ska man inte tala om hennes finansiering av droghandel och så vidare. Hon har väldigt många domar mot sig, även i vuxen ålder.

Publiceringarna rasar in, det finns inga som helst bevis på att deras metod fungerar och oskyldiga anhöriga får sina liv krossade offentligt. Samtidigt som Sara gottar sig i swish-donationer, blivit av med sina skulder och så vidare. Fräscht.

Ta och läs gubbens chattar igen och tänk om över ditt inlägg.. Han är 50 nånting och raggar/skickar bilder på sin kuk till 13, 14 åringa tjejer. Babblar om sex och fan vet vad, kallar sig själv för snuskgubbe i chatten etc. Om du hade läst en sådan chatt i din dotters telefon, hade du tänkt ”äsch det är ju lite synd om karln, han har inte så långt kvar..”
Nej det hade du inte, du hade förmodligen velat kastrera honom med en smörkniv.
Det är inte det minsta synd om dessa jävla avskum oavsett hur mycket de snyftar, de är en skam för hela manssläktet. Han kanske bara står och skådespelar med sitt lipande för att försöka komma undan. Fick mig ett gott skratt iallafall. (Hur kan en gubbe i 50 årsåldern tro att en 14 åring är kåt på dem, hur kan man va så pantad?)

Kan dock hålla med om att straffet är väldigt hårt för de anhöriga, att se sin pappa/partner på det sättet och hur alla kommer få reda på det, alla kommer kolla snett osv osv. Tänk om offret har barn i högstadieålder typ, lär ju bli totalt söndermobbad och får byta skola etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in