Citat:
Ursprungligen postat av
1nZan3
De verkar försöka köra med varenda kasst manipuleringstrick som går att köra med...
det här är ju som skapat för att tröga personer ska tro på allt svammel och de få som tänker ser igenom det...
hela grejen kan gå ut just på att få två sidor som går emot varandra och källan till tjafset är deras sociala media, blir som CNN/FOX NEWS....
Att seriöst säga att det är bevis att någon SETT EN VIDEO som något hänt på.. seriöst..
"JAG SÅG bevis som motbevisar allting!"
"Ok, kan du visa det?"
"Nej men jag har en video där jag talar om att jag sett det..."
Jag kan inte förstå hur ngn ens kan reagera på detta som annat än försök till manipulering..
seriöst
Fast det är ju inte 2 sidor som går emot varandra. Det är förtals gänget sida som ger olika uppgifter, först är det Linnea som hackar Chrippa, det berättade Chrippa under häktningen.
Sedan visste inte Chrippa att Linnea hackat honom, det fick han veta av Jocke och Anjo när han kom ut ifrån häktet.
Och nu någonstans ska Jocke och Chrippa ha trott att ryssen hackat honom och bett Cluee om hjälp.
All denna information kommer ifrån samma sida, förtals gänget. Dem säger emot sig själva, och tidslinjen går inte ihop.
Linnea tror jag inte ens har pratat om hackningen av Chrippas youtube kanal.
Varför tar du upp videon om och om igen?
Jag har ju 1000 gånger sagt "Anjo sa...", Chrippa sa...", "Jocke sa..." inte är bevis för någonting, att bara för att det sagts i en video så är det inte automatiskt bevisat och sant. Utan det är bara ett rykte, ett påstående, utan källa, utan bevis. Och det verkar som du tänker likadant så jag förstår inte varför du tjatar om dessa videos till mig som om du tror att jag tror på det dem säger i videorna?