2024-02-02, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Jag tror Linnea o c träffas jag..

Knappast glöm det kommer inte hända

Linnea spelar spelet på ett underbart sätt nu hon vet exact vad hon gör i varje steg .
Sen är jag rätt säker på hon har hjälp från någon
Citera
2024-02-02, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så Jocke visste att Linnea inte hackat chrippas kanal, utan att det var ryssar, men ändå spred dem lögnen och skyllde det på Linnea?

Och varför skulle ryssar vara intresserade av hans kanal?
Citera
2024-02-02, 22:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Chrippa vill lätt ha Linnea tillbaks. Märks om man kollar hans senaste TikTok
Enligt cluee på Instagram så verkar Linnea också ha sett i chrippas TikTok att han vill ha tillbaka henne, men hon vill ej ha honom.
Citera
2024-02-02, 22:24
Avslutad
Citat:
Så Jocke visste att Linnea inte hackat chrippas kanal, utan att det var ryssar, men ändå spred dem lögnen och skyllde det på Linnea?

Såklart det var Ryssland, de vill åt all hemlig information som han sitter på!
INTEL är viktigt... de vet vem som är den mest pålitliga spionen, givetvis var det "ryssar"... seriöst.

Nästan lika roligt som "beviset" som löd "En person som är nära släkting till vänner till oss kan bevisa att det hänt för vi har här en inspelat video som visar.. OJ, nej vänta.. vi har en person inspelat på en video som berättar att hon SETT den inspelade videon... men det är samma sak!"...

Det jobbigaste med influencers är ju inte influencers, det är följarna.
Citera
2024-02-02, 22:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Såklart det var Ryssland, de vill åt all hemlig information som han sitter på!
INTEL är viktigt... de vet vem som är den mest pålitliga spionen, givetvis var det "ryssar"... seriöst.

Nästan lika roligt som "beviset" som löd "En person som är nära släkting till vänner till oss kan bevisa att det hänt för vi har här en inspelat video som visar.. OJ, nej vänta.. vi har en person inspelat på en video som berättar att hon SETT den inspelade videon... men det är samma sak!"...

Det jobbigaste med influencers är ju inte influencers, det är följarna.
Så Jocke och Chrippa ljög för Cluee när den berättade om ryssen och bad honom om hjälp att få tillbaka kanalen?
Du tror att det var Linnea som hackat kanalen även fast Jocke och Chrippa skylt hackningen på både Ryssen och Linnea?

Linnea kanske är en rysk spion
Citera
2024-02-02, 22:38
Avslutad
Citat:

Nej ni lyssnar ju med röven, han trodde det var ryssar innan han fattade att det var Linnea
Citera
2024-02-02, 22:39
Avslutad
Citat:
Så Jocke och Chrippa ljög för Cluee när den berättade om ryssen och bad honom om hjälp att få tillbaka kanalen?
Du tror att det var Linnea som hackat kanalen även fast Jocke och Chrippa skylt hackningen på både Ryssen och Linnea?

Linnea tog hans telefon och raderade hans kanal, hennes ex-bästis berättar det i Anjos intervju med henne. Häng med 😂
Citera
2024-02-02, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Chrippa vill lätt ha Linnea tillbaks. Märks om man kollar hans senaste TikTok

Ja han är patetisk
Citera
2024-02-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och varför skulle ryssar vara intresserade av hans kanal?

Du som verkar känna henne finns något sätt man kan ge lite glädje och stödja henne ?

Och nej jag vill inte träffa henne om någon skulle tro det
Citera
2024-02-02, 22:48
Avslutad
Citat:

Jag vet inte varför du lägger till saker som du påstår jag skulle tro, för att sen projicera denna tro på mig som om jag trodde det bara för att du tror så?

Jag gillar inte att tro saker, jag föredrar att vilja veta. Tror man för mycket så vet man för lite och då blir man manipulerad av ANJO.
Citera
2024-02-02, 22:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nej ni lyssnar ju med röven, han trodde det var ryssar innan han fattade att det var Linnea
Hur menar du?
Chrippa skrek ju under häktningen till Jocke att Linnea hackat honom. Innan det fick Jocke inte ens prata med Chrippa.
Så när trodde dem det var ryssen och bad cluee om hjälp?
Citera
2024-02-02, 22:55
Medlem
mrDarcys avatar
L och C har med största sannolikhet kontakt på något hemligt sätt. Dom två har och är besatta av varandra. Människan kan inte bara stänga av så lätt som det ser ut. Dom två är som en drog tillsammans. Däremot vet dom båda att vi ( sociala medier) inte gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in