2024-02-02, 10:14
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Milfen du glömde skriva BÖGcampingpedofil

Det är faktiskt fler äldre böggubbar som blivit aggressiva, han som slog till Patte som exempel!

Skrattar högt varje gång dessa böggubbar tar sig ton!

Här är dåren #210

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam...209-stockholm/

#130 Här är en till böggubbe som blir roligt aggressiv, skrattar högt då jag ser han veva med armarna och försöker vara myndig, sedan kom frågan om kuklåset!

https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/
Citera
2024-02-02, 10:16
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Ja man är ju fan sämst. 361 det är nått med vin

#361 Förstår nu att du önskar veta bostadsort för Besikta-Hamstern. Svaret på ort är Lidköping.
Citera
2024-02-02, 10:19
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#130 Här är en till böggubbe som blir roligt aggressiv, skrattar högt då jag ser han veva med armarna och försöker vara myndig, sedan kom frågan om kuklåset!

Nämen Patrik, schluuuuta nu. En klassiker! Om jag minns rätt så tog han med sig kuk-låset och flyttade till Polen.
Citera
2024-02-02, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskorkillen
Många peddon från Karlskrona på dumpen nu. Tur man inte bor kvar där när barnen börjar växa upp.
Senast var det tullen (jonathan)
Innan dess kom bomben om Dimitr* Lato**e lärare på kulturskolan som raggade upp en 12 åring och hade samlag .. äckliga människor som nt kan hålla sig till folk i sin egna ålder!!

*i
**rr

Vilket nummer har kulturläraren?
Citera
2024-02-02, 10:25
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Ja man är ju fan sämst. 361 det är nått med vin

Han bor i en ort ca 10 km sydost om Lidköping. Den börjar mycket riktigt med Vin. Kolla på Google maps.
Citera
2024-02-02, 10:26
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Nämen Patrik, schluuuuta nu. En klassiker! Om jag minns rätt så tog han med sig kuk-låset och flyttade till Polen.
#130 Tack! Det var ny info så gubbjäveln har dragit till Polen! Kanske startat upp en fabrik som tillverkar kuklås i Polen.

Måste säga att Dumpen-konfrontationerna har givit flera goda skratt samtidigt som man fått en förevisning i mängden av sjuka och vridna avarter av mänskligheten som existerar.

Dumpen har verkligen belyst behovet av en skärpt lagstiftning i frågan. Det är otroligt att inte lagstiftarna vaknat ännu, ska det vänta till det att Dumpen är på 1.000st gäddor eller är det 2.000 som gäller för uppvaknandet?
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-02-02 kl. 10:31.
Citera
2024-02-02, 10:27
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
#361 Förstår nu att du önskar veta bostadsort för Besikta-Hamstern. Svaret på ort är Lidköping.

Det är den kommunen, men om det är rätt person som är rebusad så är postorten:

Dryck som vanligen serveras i rött/vitt/rosé: _ _ _

+ N

Kvinnonamnet som har namnsdag 25 oktober: _ _ _ _
Citera
2024-02-02, 10:30
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja ha ha snacka om att ha höga tankar om sig själv. Jag ber dem om detta, då kommer det inte att hända att jag läggs ut på Dumpen. Det här är ju bevis på att tankarna går mest ut på att klara sig själv. Och det jag var inne på här är att en del av dem söker hjälp och deltar i det för att de tjänar på det själva. Alltså att det bara är yta alltihop. De vill inte förändras egentligen.

Man undrar vad gäddor som har allting ordnat med familj och jobb tänker med? Eller det är kanske rätt självklart vad de tänker med, men det är ju inte bara för tillfället de förlorar allt (som t ex aktuelle #361 som precis fått sparken) utan låt säga att en del av dem - så småningom - lyckas ta sig tillbaka till ett normalt liv, de måste ändå hela tiden vara oroliga för att någon gäddfiskare ska hitta dem via materialet som Dumpen lagt ut, och som andra sparar och också lägger ut. De kan aldrig mer andas ut helt och hållet, inte ens som pensionärer. Så kan det gå när man jagar smått.
Citera
2024-02-02, 10:32
Citat:
#130 Tack! Det var ny info så gubbjäveln har dragit till Polen! Kanske startat upp en fabrik som tillverkar kuklås i Polen.

Måste säga att Dumpen-konfrontationerna har givit flera goda skratt samtidigt som man fått en förevisning i mängden av sjuka och vridna avarter av mänskligheten som existerar.

Ja, så här står det i inlägg #145 i denna tråd:

Gubben utvandrade från Sverige tillbaka till Polen där han kom från som 25 åring.
Citera
2024-02-02, 10:57
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det är den kommunen, men om det är rätt person som är rebusad så är postorten:

Dryck som vanligen serveras i rött/vitt/rosé: _ _ _

+ N

Kvinnonamnet som har namnsdag 25 oktober: _ _ _ _

#361 OK Rättning i ledet Besikta-Hamstern som har ansade buskar som hobby bor på orten Vinninga!

Ser att tanten till #361 sköt ut sig med omedelbar verkan, nu får Hamstern sitta ensammen, arbetslös och runka och klippa buskar hela dagarna.
Citera
2024-02-02, 11:24
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Tycker det ser så gulligt när han ska marschera hem snabbt men till åren som han är så får han ta tag i räcket vid trappan för att få lite kraft upp för trappstegen
Citera
2024-02-02, 11:28
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
#361 OK Rättning i ledet Besikta-Hamstern som har ansade buskar som hobby bor på orten Vinninga!

Ser att tanten till #361 sköt ut sig med omedelbar verkan, nu får Hamstern sitta ensammen, arbetslös och runka och klippa buskar hela dagarna.

Japp, hon har stuckit till en lägenhet i Lidköping. Inte någon av de lägenheter där de tidigare bodde tillsammans dock.

Älskar när pedofiler får lida!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in