Citat:
Ursprungligen postat av
irriducibilii
Varenda gång det tycker upp en potentiell kvinnokandidat så vet jag på förhand att hon och jag inte kommer ha något gemensamt.
Mina hobbys och intressen är typiska manliga; styrketräning,gaming, bilar o motorer mecka, osv.
Både kärringen o jag konstaterar redan under första träffen ofta: vi har inget gemensamt, inget att prata om osv.
Manliga vänner vittnar om samma sak.
I tindertråden såg jag en man som hade bollar som bara bjöd ut helt okända kvinnor på promenader o bara tanken får mig obekväm, jag vet att vi inte kommer ha nått gemensamt o inget att prata om.
Försöker ställa lite stela frågor, har du syskon osv
Hon: e detta en jobbintervju?
😅
Hatar denna delen av livet, ni män här.me kärring vafan har ni gemensamt ?
Jag måste ändå säga att jag förstår dig utifrån det lilla du skrev…
För kan man inte ens ställa en sån fråga som du gjorde utan att få ett sånt svar, så är i alla fall ”den” dejten inte ditt fel…
Vadå jobbintervju?
”Hon” är den som borde rannsaka sig själv…
Jag tycker ”ni” vanliga hederliga arbetade män som gillar ”killgrejer” är få att finna…
Sen får det väl vara balans i hur mycket tid var och en lägger på dina hobbies… man vill ju se sin man emellanåt 😁så han inte bosätter sig framför spel eller bor mer i garaget än att hitta på annat oxå….
Ge inte upp?
Den kvinnan som passar dig, hon finns…
Börja med att va dig själv och sök i de kretsar du rör dig i… eller testa ngt nytt…
Och hittar du en till som kör med den kommentaren…. Bara res dig och gå 😂