2024-02-02, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Varenda gång det tycker upp en potentiell kvinnokandidat så vet jag på förhand att hon och jag inte kommer ha något gemensamt.
Mina hobbys och intressen är typiska manliga; styrketräning,gaming, bilar o motorer mecka, osv.

Både kärringen o jag konstaterar redan under första träffen ofta: vi har inget gemensamt, inget att prata om osv.
Manliga vänner vittnar om samma sak.

I tindertråden såg jag en man som hade bollar som bara bjöd ut helt okända kvinnor på promenader o bara tanken får mig obekväm, jag vet att vi inte kommer ha nått gemensamt o inget att prata om.
Försöker ställa lite stela frågor, har du syskon osv
Hon: e detta en jobbintervju?
😅

Hatar denna delen av livet, ni män här.me kärring vafan har ni gemensamt ?

Man behöver inget gemensamt, man behöver bara sexuell attraktion, sitta på en fancy resturang ibland, köpa lite prosecco och knulla. Du tror kvinnorna känner att de vill gå långa promenader och prata med en man? kanske, men de vill mest bli imponerade, av din karaktär, ditt allt, så de kan åtrå din kuk. Alltid tyckt kvinnor, speciellt de som älskar att suga, är redigt sjuka individer lol, en kuk för mig är fan inte en rolig syn, men de hugger i som hungriga djur, som om de har en lust som inte kan mättas. Kvinnor spelar det sociala pryda spelet otroligt bra, innerst inne är dom feminina gay män som bara vill knulla.
Senast redigerad av carlydeveloper 2024-02-02 kl. 04:44.
Citera
2024-02-02, 05:41
Avstängd
Citat:
Varenda gång det tycker upp en potentiell kvinnokandidat så vet jag på förhand att hon och jag inte kommer ha något gemensamt.
Mina hobbys och intressen är typiska manliga; styrketräning,gaming, bilar o motorer mecka, osv.

Både kärringen o jag konstaterar redan under första träffen ofta: vi har inget gemensamt, inget att prata om osv.

I tindertråden såg jag en man som hade bollar som bara bjöd ut helt okända kvinnor på promenader o bara tanken får mig obekväm, jag vet att vi inte kommer ha nått gemensamt o inget att prata om.
😅

Låter mer som du vill ha en kompis!

Ens olikheter brukar vara en anledning till att folk faller för varandra.
Citera
2024-02-02, 06:24
Medlem
Gemensamt: båda vill ha mannens pengar
Citera
2024-02-02, 06:53
Medlem
🤣 Dagens bästa. Tittar man längre tillbaka verkar ju män och kvinnor ha varit betydligt mer sammanhållna och attraherade av varandra förr, innan det här sociala experimentet med att vi ska vara lika sjösattes.
Citat:
Ursprungligen postat av sturdyox
Det är inte meningen att ni ska ha mycket gemensamt, ni har två olika könsroller. Meningen är att ni ska komplettera varandra, inte vara bästa polare.

Vill du ha en polare du kan meka med bilen och knulla då och då så får du bli bög.

Att män och kvinnor ska bli bästa kompisar och hitta på allt tillsammans är bara ett bögigt sosseprojekt som är ganska nytt.
Citera
2024-02-02, 07:12
Medlem
Om du inte känner för att promenera med en kvinna hur känner du då för att ha sex med kvinnor? Det är ju ändå betydligt mer intimt och ställer större krav på känsla och finess än en promenad.. Sen är väl tanken med tinder att man ska lära känna varandra. Chattar ett tag och så känna av om man har något lite mer gemensamt Innan man tar en promenad.
Citat:

😅
Citera
2024-02-02, 07:25
Medlem
Kan relatera.

Varje gång jag bott med kvinnor har jag blivit galen av deras brist på allmänbildning, avsaknad av hobbies förutom vänner och sociala medier, humörsvängningar, märkliga åsikter och obefintlig humor.
Citera
2024-02-02, 07:28
Medlem
Citat:

😅

Inget. Alla kärringar jag haft under åren har jag inte haft något gemensamt med. Allt handlar bara om det sexuella och kärlek. I övrigt är det bara problem att ha med kärringar att göra. Man är tvungen att kompromissa och anpassa sig något efter kärringarnas idiotiska intressen och krav. I slutändan har jag märkt att det aldrig fungerar för mig efter att ha dumpat alla kärringar jag har haft då jag fått nog. Finns nackdelar som sagt att vara utan kärring, men mest är det bara fördelar. Porren ersätter kärringen när det gäller det sexuella.
Citera
2024-02-02, 07:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Inget. Alla kärringar jag haft under åren har jag inte haft något gemensamt med. Allt handlar bara om det sexuella och kärlek. I övrigt är det bara problem att ha med kärringar att göra. Man är tvungen att kompromissa och anpassa sig något efter kärringarnas idiotiska intressen och krav. I slutändan har jag märkt att det aldrig fungerar för mig efter att ha dumpat alla kärringar jag har haft då jag fått nog. Finns nackdelar som sagt att vara utan kärring, men mest är det bara fördelar. Porren ersätter kärringen när det gäller det sexuella.

Det låter riktigt sorgligt, att du har känt så. Man ska inte känna sig tvungen att kompromissa av tvång. Man gör det av kärlek och respekt för varandra.

Många kvinnor börja leka morsor i ett förhållande med deras män och därmed stötta mannen bort.
Senast redigerad av Blackrose23 2024-02-02 kl. 08:27.
Citera
2024-02-02, 08:08
Medlem
Tricket är nog att ha gemensamma projekt men inte nödvändigtvis samma projekt
i vårt fall har vi båda företag och agerar nästan dagligen bollplank åt varandra .
Det är oftast lättare att se lösningar när man sitter på bänken helt enkelt det gäller
förtåss att ingen är rädd för att säga obekväma sanningar till varann och att ha tillit.
Tar man sedan med sig detta tänk till sängkammaren blir det roligare där också.
Teamwork är nyckeln helt enkelt .
Citera
2024-02-02, 08:13
Medlem
Citat:

😅

Jag måste ändå säga att jag förstår dig utifrån det lilla du skrev…
För kan man inte ens ställa en sån fråga som du gjorde utan att få ett sånt svar, så är i alla fall ”den” dejten inte ditt fel…
Vadå jobbintervju?
”Hon” är den som borde rannsaka sig själv…
Jag tycker ”ni” vanliga hederliga arbetade män som gillar ”killgrejer” är få att finna…
Sen får det väl vara balans i hur mycket tid var och en lägger på dina hobbies… man vill ju se sin man emellanåt 😁så han inte bosätter sig framför spel eller bor mer i garaget än att hitta på annat oxå….

Ge inte upp?
Den kvinnan som passar dig, hon finns…
Börja med att va dig själv och sök i de kretsar du rör dig i… eller testa ngt nytt…

Och hittar du en till som kör med den kommentaren…. Bara res dig och gå 😂
Citera
2024-02-02, 09:20
Medlem
Vi gillar sex
Vi gillar att laga mat
Vi gillar att resa som Foodies
Hon är ingen Feminist

Mer än så behövs inte. Svenska kvinnor faller hårt på sista punkten dock. Därför har man ratat dem ju äldre man blivit.
Citera
2024-02-02, 09:51
Medlem
Den här tråden tyder på att vissa förvirrade ”män” inte vill ha en kvinnlig kvinna, utan en som är dom, dvs deras hobbies är Dieselmotorer, Burgerking och Gaming.

Ja, det är ju tur att dom brudarna också har beundrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in