Citat:
Ursprungligen postat av
dunderC
Bra spaning.
Ger klarhet att det är Linnea som bokat och med största sannolikhet utpressat och hotat Chrippa till att följa med ”annars får du inte tillbaka din kanal” ”du ska släppa video om mig” och bla bla. Chrippa vet vi skulle lagt krut på att leva över sina tillgångar med ”lyxigt” boende.
Nu tror jag du har lite otur när du tänker, eftersom Linnéa inte bokade någon resa, utan blev "upplockad" av Christofer och satt i husarrest, tills hon gick med på att kontakta åklagaren för att meddela att hon inte ville samarbeta i utredningarna kring flertalet misshandlar, skadegörelse och olaga hot.
Gällande youtubekontot, så var det inte Linnéa.
Hon förklarade och visade upp i sin ~40 minuter långa video, vad som hänt, från hennes perspektiv, till skillnad från Chrippa och hans brors aparmé, som trots 15 timmar långa förtalsvideor, inte kunnat lägga fram ett enda konkret bevis, utan snarare har dom grävt en grop som blir omöjlig att ta sig ur.
Objektiviteten, vart finns den?
Jag har inte varit nådig gällande Linnéas intentioner, men med tanke på hur detta har kommit att basuneras ut, så ser jag tyvärr bara kvinnliga offer.
Det är Chloé, Julia och Linnéa.
Christofer är en bedragare och hans vapenbröder likaså.
Ingen nämnd, ingen glömd.