2024-02-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Stort nätverk

Så Jocke lånar alltså ut deras bil till sin brorsa som inte har körkort så att han ska kunna köra runt barnet?
Kräftan hyr en bil när han inte har kört och kör runt barnet och det filmas samtidigt.

Varför är han så jävla körd i skallen den här snubben?
Citera
2024-02-01, 21:51
Medlem
sonofnatures avatar
Så han har tagit över brödernaberg kanalen

Stor banner med Chrippa

Sjysst mot brorsan
Citera
2024-02-01, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför ringer du inte själv till transportstyrelsen och dubbelkollar istället?
Ibland är det inte svårare än att ringa ett samtal , eller knåpa ihop ett mejl, för att få reda på hur det ligger till.

Fruktansvärt oansvarigt och återigen visar Jockiboi och Jonna prov på sin egna oduglighet och övertro på sig själva, tror sig stå över lagen och skäms inte ett dugg.
Dom ÄR JockeochJonna och med det följer bara fördelar och V.I.P behandlingar...

Snart är julen slut, det ska bli mig ett sant nöje att bevittna haveriet🥳🎪
Citera
2024-02-02, 02:01
Avslutad
Ryktas om att han börjat skriva med Linnéa igen
Citera
2024-02-02, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Beror ju helt på vem som spelar.. att folk kollar på proffs och etablerade spelare är inte konstigt. Men att kolla på WT-chrippa lär inte hålla speciellt länge.

Time will tell. Som med allt annat.

Stämmer såklart inte det du skriver! Väldigt många streamers är inte proffs. Många har bara en personlighet som intresserar folk och Chrippa är väl en sån person. Man vet aldrig vad han kommer säga härnäst.
Citera
2024-02-02, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ryktas om att han börjat skriva med Linnéa igen

Skulle inte förvåna mig alls om det ryktet stämmer.
Citera
2024-02-02, 05:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Han fick tillbaka sitt körkort i höstas. Annars ringer man ju bara polisen för att få ett svar.
Man ringer inte polisen för att ta reda på om en person har giltigt förarbevis (körkort)

Att Chrippa säger att han fått tillbaks sitt körkort är väl ingen garanti för att det ligger någon sanning i det?

Var ddt inte som så att Chrippa påstod att han "bara" tog testo i Spanien?
Vad var det han tryckte in i röven, framför Chloé?
Insulinvitamin, som han sa i den "höga" lajven inför Chrippas (o)sanning?
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-02-02 kl. 05:49.
Citera
2024-02-02, 06:02
Avslutad
https://youtube.com/shorts/mysCk7zxZjk?si=fWewlt9uZI0XP8Dr

Intressant iakttagelse, vart befann sig Chrippa och Linnéa, egentligen?
Det såg ut som ett sunkigt motell, inget lyx och flärd, sån Chrippastyle..
Skulle inte förvåna mig om dom bafann sig i Sverige, med tanke på vilka turistbilder Chrippa la ut under "Barcelona"vistelsen.
Citera
2024-02-02, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtube.com/shorts/mysCk7zxZjk?si=fWewlt9uZI0XP8Dr

Intressant iakttagelse, vart befann sig Chrippa och Linnéa, egentligen?
Det såg ut som ett sunkigt motell, inget lyx och flärd, sån Chrippastyle..
Skulle inte förvåna mig om dom bafann sig i Sverige, med tanke på vilka turistbilder Chrippa la ut under "Barcelona"vistelsen.

Bra spaning.
Ger klarhet att det är Linnea som bokat och med största sannolikhet utpressat och hotat Chrippa till att följa med ”annars får du inte tillbaka din kanal” ”du ska släppa video om mig” och bla bla. Chrippa vet vi skulle lagt krut på att leva över sina tillgångar med ”lyxigt” boende.
Citera
2024-02-02, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Så han har tagit över brödernaberg kanalen

Stor banner med Chrippa

Sjysst mot brorsan

Det kommer nog att kosta mer än vad det smakar. Att ändra deras kanal blir ett fall för Chrippa. Bröderna Berg har hållit på länge och blir en hype när där släpps något med Chrippa och Jacke och tror Chrippa lär tappa en stor del prenumeranter med att få bort Jacke därifrån.
Citera
2024-02-02, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Bra spaning.
Ger klarhet att det är Linnea som bokat och med största sannolikhet utpressat och hotat Chrippa till att följa med ”annars får du inte tillbaka din kanal” ”du ska släppa video om mig” och bla bla. Chrippa vet vi skulle lagt krut på att leva över sina tillgångar med ”lyxigt” boende.

Vart är hans kanal då? Han har ju själv sagt och skriver att syftet med resan var att få tillbaka sin kanal- masterplan.
Varför joinar Gustav och skriver "mission complete" på ett foto av en nedlagd utredning, perfekt tajming när Linnea drar tillbaka sin medverkan under resan.

Du ser inget anmärkningsvärt i det hela?
Citera
2024-02-02, 07:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Bra spaning.
Nu tror jag du har lite otur när du tänker, eftersom Linnéa inte bokade någon resa, utan blev "upplockad" av Christofer och satt i husarrest, tills hon gick med på att kontakta åklagaren för att meddela att hon inte ville samarbeta i utredningarna kring flertalet misshandlar, skadegörelse och olaga hot.

Gällande youtubekontot, så var det inte Linnéa.
Hon förklarade och visade upp i sin ~40 minuter långa video, vad som hänt, från hennes perspektiv, till skillnad från Chrippa och hans brors aparmé, som trots 15 timmar långa förtalsvideor, inte kunnat lägga fram ett enda konkret bevis, utan snarare har dom grävt en grop som blir omöjlig att ta sig ur.

Objektiviteten, vart finns den?

Jag har inte varit nådig gällande Linnéas intentioner, men med tanke på hur detta har kommit att basuneras ut, så ser jag tyvärr bara kvinnliga offer.
Det är Chloé, Julia och Linnéa.

Christofer är en bedragare och hans vapenbröder likaså.
Ingen nämnd, ingen glömd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in