2024-02-01, 22:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Ja asså en av mina närmsta vänner bor i samma hus som dom fast våningen under. Ljusinsläppet i dessa lägenheter är DRÖM. Så det är sorgligt att dessa persienner alltid är nerdragna 🥹

Kan tänka mig det, men tål man inte solljus utan behöver leva i en kista dagtid (för att sen gnälla över att man saknar bra ljus för sina fattiga samarbeten) så är det nog väldigt svårt att omfamna livet utanför holken.

Utan att låta allt för elak så är D vitamin en viktig beståndsdel i allt liv så det kanske finns en väldigt enkel förklaring till varför det helt inte blidde barn av sig själv (tips inför syskonförsöket).
Citera
2024-02-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan tänka mig det, men tål man inte solljus utan behöver leva i en kista dagtid (för att sen gnälla över att man saknar bra ljus för sina fattiga samarbeten) så är det nog väldigt svårt att omfamna livet utanför holken.

Utan att låta allt för elak så är D vitamin en viktig beståndsdel i allt liv så det kanske finns en väldigt enkel förklaring till varför det helt inte blidde barn av sig själv (tips inför syskonförsöket).

Ja det finns inte mycket med henne som provocerar mig mer än när hon yttrat sig om att det inte är bra nog ljus för att filma. Även en regnig dag är det bra ljusinsläpp i dessa lägenheter vid flera tillfällen. Hon är bara lat 😂
Citera
2024-02-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Ja det finns inte mycket med henne som provocerar mig mer än när hon yttrat sig om att det inte är bra nog ljus för att filma. Även en regnig dag är det bra ljusinsläpp i dessa lägenheter vid flera tillfällen. Hon är bara lat 😂

Undrar hur det hade sett ut om de hade ett hus att ta hand om. Nedgånget är min gissning.
Citera
2024-02-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Vi som inte bor ens i närheten av er lilla håla, kan inte du berätta mer? Såklart kan jag ju googla mig fram till svar men kul att höra från någon som vet på riktigt! Var bor Hanna och co i relation till ”centrum”? Finns allt på en och samma plats i form av typ ett köpcentrum/shoppinggata eller är det mer utspritt? (tänker på när hon säger att de har en bit att åka till närmaste sushi osv). Är det så att om man är i en viss årskull så liksom känner man igen de flesta andra i stan som är jämngamla? Är det försvarsbart att de tar bilen överallt? Osv osv.
/Mvh från skev stockholmare som inte tog körkort förens hon var 34

Vi har inget sushiställe här, den närmaste som finns som jag också misstänker hon handlar på är 20 km härifrån. Annars Ica ... Shoppinggata? hahaha nu var du rolig, vi har typ 1511 frisörer och en klädbutik, flera pizzerior, en kinarestaurang och en sunkig alltiallorestaurang ))) De flesta känner nog varandra här i hålan. Huset De bor i är centralt, liksom mitt i smeten
Citera
2024-02-01, 22:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Vi har inget sushiställe här, den närmaste som finns som jag också misstänker hon handlar på är 20 km härifrån. Annars Ica ... Shoppinggata? hahaha nu var du rolig, vi har typ 1511 frisörer och en klädbutik, flera pizzerior, en kinarestaurang och en sunkig alltiallorestaurang ))) De flesta känner nog varandra här i hålan. Huset De bor i är centralt, liksom mitt i smeten

Vad säger "folket" om vampyrdrottningen i "centrum"?

Har ju själv halva familjen i en håla mindre än eran och vet att alla har ju koll på exakt allt.
ÄLSKAR att åka dit och sitta i fönstret bara för att kolla när grannen är osams med kärringen igen eller nån slänger sopor 😂
Citera
2024-02-01, 22:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Exakt Fruktansvärd attityd och jag tror som dig att det är väldigt många som tycker likadant

Kommer väl upp ett surt inlägg imorgon att hon BARA fått typ 20 000 skänkt av sina följare "och det kommer ju inte ens täcka hotellavgifterna".

Alltså, jag unnar VERKLIGEN Fanni en unge, helst tre på en gång, men jag unnar inte Lydia ett skit, för skit ska skit ha!
Citera
2024-02-01, 23:14
Avslutad
Citat:
Kommer väl upp ett surt inlägg imorgon att hon BARA fått typ 20 000 skänkt av sina följare "och det kommer ju inte ens täcka hotellavgifterna".

Alltså, jag unnar VERKLIGEN Fanni en unge, helst tre på en gång, men jag unnar inte Lydia ett skit, för skit ska skit ha!
Exakt
Citera
2024-02-02, 00:11
Medlem
Durochmolls avatar
Jag tror Fannis oro och ångest kommer få kroppen att slå bakut och stöta bort embryot, tyvärr. Att hon blir helt sönderstressad över ett hormonprov som diffar marginellt. Spelar det förresten ingen roll vilken tid på dygnet man tar de där proverna? Bara för att det är 2 dagar sedan sist borde det väl spela in om det första provet togs kl 14 och det andra kl 10?

Sen angående Lydia. Vad provocerad jag blev av att hon filmade sig själv underifrån när hon var arg angående kritiken mot insamlingen, verkligen att hon ser ner på sina följare.
Citera
2024-02-02, 00:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag tror Fannis oro och ångest kommer få kroppen att slå bakut och stöta bort embryot, tyvärr. Att hon blir helt sönderstressad över ett hormonprov som diffar marginellt. Spelar det förresten ingen roll vilken tid på dygnet man tar de där proverna? Bara för att det är 2 dagar sedan sist borde det väl spela in om det första provet togs kl 14 och det andra kl 10?

Sen angående Lydia. Vad provocerad jag blev av att hon filmade sig själv underifrån när hon var arg angående kritiken mot insamlingen, verkligen att hon ser ner på sina följare.

Jo det spelar roll vilken tid du tar HCG proverna (gjort samma ett antal gånger pga utomkvedsgraviditeter).

Sen spelar det roll hur mycket vatten du druckit innan eller om du sprungit/gått/åkt bil till provtagningen, därför iaf jag fått testa var tredje dag för att se att HCG minskar som de ska efter ett utomkved.

Otroligt onödigt att Fanni ska gå varannan dag, men gissar att den stackars barnmorskan blev totalt överkörd av alla krav Fanni har redan i vecka sex så bm sa ja till exakt allt bara för sin egna sinnesros skull. Jag hoppas att bm ändå skickat en remiss till psykiatrin så F kan få adekvat vård för sin diagnos och lite lugnande så hon kan vila sig genom graviditeten precis som hon gjort under hela livet.

Förhoppningsvis kan det då bli en bra utgång denna gång, för jag ORKAR inte se en miljon gråtande inlägg från F att hon fått missfall...

Lydia ser såklart ner på alla sina följare, för de huntratalstusen hon och bond-Jääns trodde sig få blev till tjugolappar - och det är för att du är SÅ JÄVLA OSYMPATISK OTACKSAM LYDIA!!
Citera
2024-02-02, 04:02
Medlem
Är det inte jättetidigt att gå till barnmorskan redan i vecka 5/6? Knappt så man hunnit få reda på graviditeten innan man lyckats boka en tid för att redan ha varit på inskrivningssamtal. Det är ju inte direkt så man får en tid samma dag man plussar?!
Citera
2024-02-02, 04:04
Medlem
Citat:

Men det var ju så många som hade frågat och ville få mer information så hon behövde dela tiggeri-inlägget igen. Haha, NOT!!!

Tror hon kommer köpa mensbindor för rubbet.
Citera
2024-02-02, 07:34
Medlem
Varför är Hanna för lat för att ens göra en voice-over till sin senaste reel? Lol sämsta jobbet jag sett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in