Citat:
Ursprungligen postat av
vantage81
Jag tror dom av oss som är lite obekväma med detta; är det pga kända drag sagoartister som Sab Samuel som har väldigt tight åtsittande kläder. Jag skulle känna mig väldigt obekväm om nyskiljda träslöjdsläraren bosse kom in med halvribba och tajta läderbyxor oxå för den delen. Huruvida penisen är straight eller gay spelar mindre roll, vuxna bör klä sig anständigt runt barn. Många drag artister har en överdriven feminitet eller utmanande kläder och bör således välja mer modesta kläder eller hitta en äldre målgrupp.
haha smårgarvar, men ingen vill träffa spandex bosse, men det handlar om när och härvarande. vi är lika samma och barnen ska se detta, jag tycker det är kreativt att dom orkar fixa detta med tanke på allt hat om förutfattade åsikter. i detta fallet är nog bosse en ekorre. men meningen är är visa vi kan tänka men vi är den samma. jag har 3 barn och jag vill att dom ska ha öppet sinne. dom är redo för allt, mestadels är inte alls konstigt, vet du varför, för det finns ingen norm. det finns ingen standard människa. dessa drags (som har barn själva) gör oss en tjänst, annars måste vi diskutera detta själva. mitt barn kommer gå ut i världen å ta deras egna åsikter, även ta en bi,trans,non,gender, drag,gay,lesb, och säga vad fan spelar detta för roll vi är människor.. det är hela kontentan med skolans utspel. en lärdom ni föräldrar nekar. jag älskar mitt barn vare som. vi alla har en identitet att finna.