Citat:
Ursprungligen postat av
Apanluktardiesel
Har ett utseende endast en mor kan älska. Har inte haft sex på 8 år. Blir jätteglad och uppspelt över att en fjortis faktiskt vill ha sex med honom. Och så kommer dumpen 😂😂😂😂
Jag läser precis loggarna på dumpen samtidigt som jag växlar med videospelaren. Vilket mästeverk må jag säga, vilken snörplig saga det blev. Han åkte upp till himlen med sin "dröm"tjej som han letat hela sitt liv efter på internet. Så kom en höjdhoppare och en skrikig tant som skicka honom till psyket istället. Detta fallet slår det mesta. Från himlen rakt ner i underjorden på några sekunder.
Edit: Jag skrattar så jag kvävs. Läs loggarna på #359. Han bokar upp sin drömtjejs date på en strandpromenad. Sedan lyckas fiskaren gräva fram att det är ju förfan en kyrkogård. #359 medger att han faktiskt aldrig varit där så han valde bara ett ställe som såg bra ut på kartan. Han kommer med ett tillägg att det inte alls är mitt i skogen, utan det ska minsann en återvinningstation där det det inte finns skog och är folktomt. Hans tjej som han är helt förälskad i ska nämligen suga av honom där har hon lovat.
Studerar man sedan google maps bilden har han marketarat platsen på ska där dom ses på mitt ute i havet.!
Denna logg borde få något pris.