2024-02-01, 15:34
Medlem
Varför tar hon bort alla stories hon lägger upp? Blir hon skraj efter en stund eller är det någon som säger åt henne att ta ner dom?

Hon behöver någon som styr hennes sociala medier också uppenbarligen.
2024-02-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Varför tar hon bort alla stories hon lägger upp? Blir hon skraj efter en stund eller är det någon som säger åt henne att ta ner dom?

Hon behöver någon som styr hennes sociala medier också uppenbarligen.

Såg också att hon tog bort alla storys där hon pratar om mig. Kanske är det för att Sara följer henne
2024-02-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Såg också att hon tog bort alla storys där hon pratar om mig. Kanske är det för att Sara följer henne

Känner på mig att det kommer en riktad agressionsattack mot lilla mig om någon dag eller så. Bara det att jag har inga barn hon kan gå på som med Luzzje. Ah såg hon tog ner dom storysarna, är väl rädd att visa sin bästaste syster vilken typ av människa hon är. Btw lider med dig att du inte fick tillbaka dina 1500. Hon vill ju endast du ska ge henne ditt nummer så hon får reda på vem du är, pengarna kommer du ju aldrig få se igen. Det skulle väl isf vara om du väntar utanför hennes bostad men alla förutom hon själv har ju bättre saker för sig om dagarna än att jaga henne.
2024-02-01, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Känner på mig att det kommer en riktad agressionsattack mot lilla mig om någon dag eller så. Bara det att jag har inga barn hon kan gå på som med Luzzje. Ah såg hon tog ner dom storysarna, är väl rädd att visa sin bästaste syster vilken typ av människa hon är. Btw lider med dig att du inte fick tillbaka dina 1500. Hon vill ju endast du ska ge henne ditt nummer så hon får reda på vem du är, pengarna kommer du ju aldrig få se igen. Det skulle väl isf vara om du väntar utanför hennes bostad men alla förutom hon själv har ju bättre saker för sig om dagarna än att jaga henne.

Jag vet och den leken ska vi inte leka för då kommer jag tappa det totalt på henne och hon är inte värd att göra sig själv olycklig och evnt få sig själv inlåst. Tyvärr kanske man kan tycka
2024-02-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Emelie vi ska se fall du är lika kaxig på Tisdag när Von.Pigpelt kommer.

Karma kommer, ditt äckliga skabb.

Undrar om hon verkligen infinner sig på tingsrätten.
Jag har lite svårt att tro att avskrädet vågar lämna sin lägenhet, ta tåget till Helsingborg och helt ensam ta sig till tingsrätten.
Hon vågade inte ens titta på personen som filmade i september och då hade hon med fostersystrarna 🤣🤣🤣
2024-02-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Undrar om hon verkligen infinner sig på tingsrätten.
Jag har lite svårt att tro att avskrädet vågar lämna sin lägenhet, ta tåget till Helsingborg och helt ensam ta sig till tingsrätten.
Hon vågade inte ens titta på personen som filmade i september och då hade hon med fostersystrarna 🤣🤣🤣

Möjligen kommer hon åka tillsammans med antingen förvaltaren eller kanske sin advokat. För vi alla vet hur jäkla feg hon är på riktigt. Hon sitter väl hemma med magkatarr eller början till magår där i sin lilla lägenhet. 😆
2024-02-01, 16:58
Medlem
Luzzjes avatar
Bumbi Bumbi Bumbi. Vad duktig du är som varit och röntgat ryggen idag. Den kommer vara tom, för du har ingen ryggrad.

Och ett tips: VARJE gång du nämner mitt namn spelar någon in. Har fått säkert 5 mejl idag när du har pratat om mig på din lilla twitch-live. Du vet att twitch inte tycker om när man hänger ut och trakasserar folk va? Kommer du ihåg vad jag kunde göra med youtube? Jag skulle nog passa mig om jag var du. Jag har folk som är partners på twitch i min kontaktbok. Ett samtal bort.

Keep. My. Name. Out. Of. Your. Ugly. Mouth.
2024-02-01, 17:00
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Bumbi Bumbi Bumbi. Vad duktig du är som varit och röntgat ryggen idag. Den kommer vara tom, för du har ingen ryggrad.

Och ett tips: VARJE gång du nämner mitt namn spelar någon in. Har fått säkert 5 mejl idag när du har pratat om mig på din lilla twitch-live. Du vet att twitch inte tycker om när man hänger ut och trakasserar folk va? Kommer du ihåg vad jag kunde göra med youtube? Jag skulle nog passa dig om jag var du. Jag har folk som är partners på twitch i min kontaktbok. Ett samtal bort.

Ärekränkning. Anmäl för det. Förtal, olaga hot, förföljelse iomed att hon har följare. GDPR etc. Trakasserier helt enkelt.

Finns gratis advokat. Heja heja!
2024-02-01, 17:02
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Ärekränkning. Anmäl för det. Förtal, olaga hot, förföljelse iomed att hon har följare. GDPR etc. Trakasserier helt enkelt.

Finns gratis advokat. Heja heja!

Hon är anmäld. Kommer lägga till så fort hon nämner mitt namn. Fortsätter hon kan jag säkert få kontaktförbud eftersom trakasserierna nästintill är dagliga.
2024-02-01, 17:20
Medlem
Citat:

Och ett tips: VARJE gång du nämner mitt namn spelar någon in. Har fått säkert 5 mejl idag när du har pratat om mig på din lilla twitch-live. Du vet att twitch inte tycker om när man hänger ut och trakasserar folk va? Kommer du ihåg vad jag kunde göra med youtube? Jag skulle nog passa mig om jag var du. Jag har folk som är partners på twitch i min kontaktbok. Ett samtal bort.

Keep. My. Name. Out. Of. Your. Ugly. Mouth.

Hon fattar nog inte att det där är Will Smiths ord när han klappade till Chris Rock 🤣
Bra ryggradslös liknelse, den snor jag 🤣
2024-02-01, 17:25
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Hon fattar nog inte att det där är Will Smiths ord när han klappade till Chris Rock 🤣
Bra ryggradslös liknelse, den snor jag 🤣

Exakt, det var den jag hörde i huvudet. Modifierade den lite så den passade bättre till just drottningen av dagcenter.
2024-02-01, 18:29
Medlem
Citat:
Hon är anmäld. Kommer lägga till så fort hon nämner mitt namn. Fortsätter hon kan jag säkert få kontaktförbud eftersom trakasserierna nästintill är dagliga.

Bara kör finns barn som tittar och tar efter hennes vidriga beteende. Hon ska bort från alla media.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in