2024-02-01, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Lite som dig då!
Undrar fortfarande hur din kompis blev oskyldigt uthängd?
Det finns flera alternativ till att bli av med en peddogranne!

Ok, vilka alternativ?? Har du några på lager???
Citera
2024-02-01, 11:53
Medlem
Citat:
Lite som dig då!
Undrar fortfarande hur din kompis blev oskyldigt uthängd?
Det finns flera alternativ till att bli av med en peddogranne!

En självständigt tänkande individ kommer med egna argument , inte likt en papegoja upprepa andras. Dessutom saknar du helt nyanser. Slöseri med tid att diskutera med dig. Ha en bra dag.
Citera
2024-02-01, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
En självständigt tänkande individ kommer med egna argument , inte likt en papegoja upprepa andras. Dessutom saknar du helt nyanser. Slöseri med tid att diskutera med dig. Ha en bra dag.

Det finns inga nyanser i det här, är man minderårig så är man, och då är det olagligt.
Det är hur enkelt som helst! Står det 14 år så är det bara att ni släpper kuken.
Tänk va mycket elände alla anhöriga skulle slippa om ni kunde räkna och läsa till 15
Citera
2024-02-01, 12:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Jag tror absolut inte att de skäms, men de blir ofredade på olika sätt.

Och då ska det givetvis polisanmälas
Citera
2024-02-01, 12:39
Avslutad
Citat:
Det finns inga nyanser i det här, är man minderårig så är man, och då är det olagligt.
Det är hur enkelt som helst! Står det 14 år så är det bara att ni släpper kuken.
Tänk va mycket elände alla anhöriga skulle slippa om ni kunde räkna och läsa till 15

Finns fortfarande inga som "åkt fast" av dumpen för att ha chattat med minderåriga. Hur svårt kan det va att ha koll på fakta? Betena är vuxna fortfarande, så inga brott har begåtts.
Citera
2024-02-01, 12:45
Medlem
Citat:

Din inskränkthet är monumental, likaså din bristande läsförståelse. Angående onyanserad refererade jag till att anhöriga drabbas ,men du yrar om ålder vilket jag inte ens nämnt.

Dessutom fabricerar du egna fantasier. Först var det min man som blivit uthängd. Jag är själv man ,men rent teoretisk kan jag ju iofs vara homosexuell.Sen via er blev jag själv pedofil.Efter det var det min kompis som blivit uthängd och nu senast via ni blev jag pedofil igen. OMG!!!!!
Citera
2024-02-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Och då ska det givetvis polisanmälas

Absolut, men att föra det i bevis är däremot väldigt svårt om det inte finns några vittnen.
Citera
2024-02-01, 12:56
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Absolut, men att föra det i bevis är däremot väldigt svårt om det inte finns några vittnen.

Då får man väll börja dokumentera då
Citera
2024-02-01, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Finns fortfarande inga som "åkt fast" av dumpen för att ha chattat med minderåriga. Hur svårt kan det va att ha koll på fakta? Betena är vuxna fortfarande, så inga brott har begåtts.

Det stämmer, men deras målsättning har varit att ha sex med en minderårig.
Och det är bättre att de blir uthängde innan de hinner att förstöra ännu en minderårig
Citera
2024-02-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Då får man väll börja dokumentera då

Även så behövs vittnen , annars blir det ord mot ord.
Citera
2024-02-01, 14:34
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Även så behövs vittnen , annars blir det ord mot ord.

Man får väll anmäla och anmäla tills det blir blir rättegång
Till slut måste åklagaren väcka förundersökning när dom ser att det sker så ofta
Citera
2024-02-01, 14:49
Medlem
Varför konfronterar inte dumpen pedofiler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in