2024-01-31, 22:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Där ser du, Gutta är visst! en titel
Mys-Cornelia till Wincent "Jag är en gutta-gumma"
https://imgbox.com/D7VDzMWt
sedan drar hon ner byxorna inför honom
https://imgbox.com/izJ8KBq7
Tyvärr fick tittarna inte se fortsättningen, där hon stod och pissade? som en riktig karl
samt badbruden Martina lanseras, vi snackar dykstil ner i vattnet efter en hård & vänlig knuff av mentorn Maxim

Jag känner mig som en inneboende! säger Martina passivt aggressivt till Wincent & stämningen dör
hastigt, Mys-Cornelia gör då motsatsen till att himla med mansögonen, hon jordar med ögonen & skäms
över Martina

Haha jag har aldrig sätt nått liknande, när man är besviken på en belöning så vill inget gå fram och
ta emot den, det kan man applicera på en massa områden i livet när man blir bjuden, som på medborgarskap t.e.x
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-31 kl. 23:26.
2024-01-31, 23:09
Medlem
mensverkets avatar
Tim jobbar med ungdomar för han kan inte / vill inte ha ett vanligt jobb. Antagligen haft samhällstjänst där och sedan har frivården/kriminalvården gett honom provanställning.

Ni märker ju hur han beter sig med alkoholen i programmet samt i artiklar där han skryter om hur mkt han ska dricka. Inte ett dugg rehabiliterad. Inget bra föredöme för ungdomar på behandlingshem.
2024-01-31, 23:50
Medlem
kukflashs avatar
Fy fan vad äcklig och dryg Torpet-Cornelia är. Vidrig personlighet
2024-02-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Borde hon ha tackat honom eller hur menar du?
Va nej. Men vilken mormal funtad människa som helst förstår att om man kommer in på torpet när dom andra har varit tighta rätt länge att det är normalt att dom har varandras ryggar lol och inte bli sur över det.
2024-02-01, 02:45
Medlem
__Alez__s avatar
Så otroligt tröttsamt med alla dessa som säger "välj mig till förstekämpe" osv. Sedan bli sur för att man inte blir vald.
De flesta har ju en taktik/plan hur man vill spela, att då känna sig tvingad att välja någon som vill.

Bra att inte Anna blev vald. Får hoppas att Andreas ryker i tinget.
2024-02-01, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Va nej. Men vilken mormal funtad människa som helst förstår att om man kommer in på torpet när dom andra har varit tighta rätt länge att det är normalt att dom har varandras ryggar lol och inte bli sur över det.
Det var väl exakt vad hon sade? Sen blev hon ändå besviken att hon förlorade en amulett. Vad är felet med det?
2024-02-01, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Tim har vuxit på mig. Framför allt så är Han inte rent elak som de han hängde med
Tim är slipad, han spelar snäll och säger de rätta orden. Men han är falsk.
2024-02-01, 04:41
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är nog bara på Torpet det är fel att vara snäll och trevlig. Hade hon inte varit det så hade hon gjort något annat fel. Torparna söker fel och då blir allt man gör fel. Det som är skrämmande är att tittarna inte förstår detta utan fallet in i beteendet.
Hon är ju inte snäll och trevlig. Två av tre som kommit till torpet från Farmen har varit gnälliga surkärringar. Ingen av dessa blev omtyckt.
Den tredje var en snäll och glad bög. Han blev väl bemött och omtyckt.

Cornelia på Torpet är den enda värdiga vinnaren av Farmen!
2024-02-01, 06:43
Medlem
NiccoJs avatar
Vore kul om man pratade om sitt uttorkade sexliv på morgonmötet.
Typ ”jag längtar hem för här har man inte legat sedan man kom hit”.
2024-02-01, 08:18
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Vore kul om man pratade om sitt uttorkade sexliv på morgonmötet.
Typ ”jag längtar hem för här har man inte legat sedan man kom hit”.
Onanera folk där? Svårt o klara en sommar ju
2024-02-01, 09:52
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer

Varför är den sjuka människan värdig...?
2024-02-01, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Hon är ju inte snäll och trevlig. Två av tre som kommit till torpet från Farmen har varit gnälliga surkärringar. Ingen av dessa blev omtyckt.
Den tredje var en snäll och glad bög. Han blev väl bemött och omtyckt.

Oj så många fel i det inlägget.

Martina är ingen surkärring. Torpet motsvarade inte vad hon hade förväntat sig baserat på tidigare säsonger och de lättkränkta torparna Maxine och i synnerhet Cornelia tog det som en personlig förolämpning. Cornelia frös ut Martina. Oerhört obehaglig människa. Cornelia sa rakt ut i Martinas ansikte att hon inte ville dela belöningen med Martina. Äcklig människa.

Magnus är inte bög. När han kom hade Cornelia och Maxine bestämt sig i förväg för att smöra järnet. Magnus blev alltså mycket trevligt bemött, inte konstigt att han då hade lätt att visa upp en trevlig sida tillbaka och på så sätt kom in i gänget snabbt.

Eftersom Maxine o Cornelia nu har en uppgörelse med Magnus så hade de inte samma behov att smöra för nästa farmare, som råkade vara Dessan. I linje med sina sanna personligheter - inte smörpersonligheterna - så blir de kränkta när Dessan försöker lära känna dem genom helt normala frågor som var bor du, vad jobbar du med, har du familj. Cornelia känner sig ”förhörd” av såna frågor, som normala människor bara tycker är normala lära-känna-frågor. Hoppas Cornelia åker snart, hon är total idiot rakt igenom.

Maxine och Cornelia är också de största falskspelarna i år, med sin hemliga pakt mot Levin. Varje gång han säger ”vår starka Torpet-pakt” i en synk vill man vara ruska honom och skrika ”vakna!”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in