2024-01-31, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nä jag håller med. Dock fattar jag inte varför hon blev sur på levin för att han tog hennes amulett lol

Det håller jag med om. Även om man självklart blir lite sur innerst inne så måste man ju kunna sätta upp en fasad för att hålla sig väl med de andra torparna. Allt annat är ju socialt självmord.
2024-01-31, 19:37
Medlem
Crapmagics avatar
Lekfarbrorn Tim anordnar tvångs-rundabordssamtal om känslor, fyfan för sånt,
bra att tanten (nergraderad från kärring) pajade allt

TV4 illustrerar fint i bildspråk hur Levin vill umgås med Cornelia 2

Desirées kropp utklassar Cornelia 2's benget kropp

Den här bilden bör Cornelia 2 ha som nätdejtingprofil
https://www.hant.se/noje/farmen-cornelia-om-ilskan-fran-de-andra-deltagarna/10126536
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-31 kl. 20:11.
2024-01-31, 20:03
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Vad fasen har Torpet-Cornelia för problem egentligen? Jag orkar knappt kolla på torpet när hon och Maxine surrar, får dålig känsla direkt jag ser dessa två tomtar. Fyfan vilka svin det verkar vara..

Lider av narcissistisk personlighetsstörning eller nått sånt.
Maxine är också jobbig, hon måste verkligen älska sin egna röst.

Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Man har inte sett mycket av hon där Desirée. Men hon verkar så himla konstig i torpet lol. Att hon blev sur att Levin tog hennes amulett och inte dom andra. Liksom, hon måste väl ändå förstå att dom är ett gäng som har varit ihop sen dag 1 och håller ihop. Makes sense lol.

Man kan nästan tro att hon fått ett manus att gå efter. "Nu ska du vara så här när du kommer in på torpet"
Senast redigerad av Erki122 2024-01-31 kl. 20:23.
2024-01-31, 20:11
Medlem
Haha älskar hur Dessi kommer in på Torpet. Fråga om dom är singlar och grejer. Va fan de är inte Första dejten hon hamnade i. Nu är egentligen första gången man får ett hum om henne. Hon har varit bra att hålla sig gömd och man har inte kopplat hur hon är. Och de var väl inte den bästa inledningen på Torpet, även om man fattar vad hon är ute efter. Så de kan bli en intressant vecka detta
2024-01-31, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Haha älskar hur Dessi kommer in på Torpet. Fråga om dom är singlar och grejer. Va fan de är inte Första dejten hon hamnade i. Nu är egentligen första gången man får ett hum om henne. Hon har varit bra att hålla sig gömd och man har inte kopplat hur hon är. Och de var väl inte den bästa inledningen på Torpet, även om man fattar vad hon är ute efter. Så de kan bli en intressant vecka detta
Vad är hon ute efter?
2024-01-31, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är hon ute efter?

Nä men hon försöker ju vara snäll och trevlig och vill intressera sig för dom som är där. Men de blev lite fel där, fan spelar de för roll om dom är singlar eller har en partner liksom. Jag tror på en del tjafs under veckan som kommer innan hon går tillbaka till Farmen
2024-01-31, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä men hon försöker ju vara snäll och trevlig och vill intressera sig för dom som är där. Men de blev lite fel där, fan spelar de för roll om dom är singlar eller har en partner liksom. Jag tror på en del tjafs under veckan som kommer innan hon går tillbaka till Farmen
Det är nog bara på Torpet det är fel att vara snäll och trevlig. Hade hon inte varit det så hade hon gjort något annat fel. Torparna söker fel och då blir allt man gör fel. Det som är skrämmande är att tittarna inte förstår detta utan fallet in i beteendet.
2024-01-31, 20:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Har du mentala problem, eller håller du på med något slags konstprojekt?
Där ser du, Gutta är visst! en titel

Citat:
Tror att regelbrottet som Gutta nämner utgörs av att grabbarna i storstugan utsatte Jennifer för en bukake när de skulle skämta till det med henne i samband med väckningen.

Eftersom samtycke inte inhämtats så var det hela ett klart regelbrott!

Men jag kan ha fel.

2024-01-31, 20:59
Medlem
ChiCoLas avatar
Tim har vuxit på mig. Framför allt så är Han inte rent elak som de han hängde med
2024-01-31, 21:16
Medlem
farlings avatar
Jag undrar hur det går med det där dansuppdraget de fick?

Kan inte minnas att jag sett någon av dem ta ens ett litet steg hambo, elller var det nu var för gammeldans de skulle lära sig, i något av avsnitten hitintills.
2024-01-31, 22:11
Medlem
Centipedes avatar
Undrar vad det är som stämmer egentligen? De unga säger att de gamla inte gör någonting Och de gamla säger att det är de som gör allting.
2024-01-31, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Jag har blockat reklamen, med andra får jag ej se klippet som det skrivs om i tråden.

Jag antar det är något som tas upp i söndags avsnittet. Ska bli intressant se vad det handlar om, om någon blir diskad.
Och på grund av din, aningen śpeciella setup så får ingen skriva ett skit om något i farmen innan du sett avsnittet eller? 😆

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in