Citat:
Ursprungligen postat av
Mister
De har haft några dagar på sig att rensa. Undrar om han var helt ärlig med vad han skrivit eller om hon möjligen blev lite argare nu när hon sett det. Oavsett ger det dem en ypperlig möjlighet att diskutera feminism och genusteorier vid frukosten. Arga feminister brukar ha ännu argare feministkompisar så hade varit intressant att veta hur de reagerar.
"Men alltså, skrev du nåt patriarkalt och misogynt?", skriker feministen till den något skamsna sambon.
"Nä, det vill jag inte påstå. Den jag trodde var en 14 årig tjej skrev att hon sugit av och knullat med sin farbror när hon var elva år gammal. Då undrade jag mest om hon var bra på att suga kuk och om farbrodern lärt henne något mer."
Gäddan känner sig nöjd med sin genusbaserade utläggning och dricker ur sin kaffekopp.
"Lärt henne vadå? Att världen ägs av män och att kvinnors kroppar är deras att utnyttja?". Feministen har rest sig upp och hennes färgade hår får köket att se trist och grått ut.
"Nej nej nej", säger gäddan och skrattar högt. "Mer om han lärt henne några särskilda samlagsställningar."