2024-01-31, 21:46
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ny gädda!

Mr Hyde (Napp #351) Kalmar

Edit: Vafalls? Jag känner igen bilderna där han gör tummen upp och liknande... Har det funnits en gädda rätt nyligen som gjort samma sak? Bett barnet att göra något speciellt med fingrarna och sedan ta kort för att bevisa att det är ett barn?

Eller så har jag en riktigt otrolig rejäl deja vu, alternativt 'sett in i framtiden'. Eller något misstag av Dumpen? Tänker om det kan vara fel loggar.

Jo, det är samma loggar som var med igår, i början av den gäddans chattloggar. Det är rätt ofta loggar blandas ihop, blir dubbletter, hamnar i fel ordning osv. Men de har ju så extremt mycket loggar så det är ändå ganska förståeligt.
Citera
2024-01-31, 21:51
Medlem
Den nya gäddan (#360) vet exakt vad som väntar nu när han har blivit avslöjad. Det är tydligt det.

Jag tror att det finns viss suicidvarning på honom.
Citera
2024-01-31, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jo, det är samma loggar som var med igår, i början av den gäddans chattloggar. Det är rätt ofta loggar blandas ihop, blir dubbletter, hamnar i fel ordning osv. Men de har ju så extremt mycket loggar så det är ändå ganska förståeligt.

De har alltså råkat publicera en 'ny' gädda men som blev publicerad igår. Skickligt!

Jovisst är det förståeligt, särskilt när loggarna kommer i fel ordning, det blir dubbletter osv. Antar att det är en ny gädda bara det att det blev 'lite' fel bara, mer som en återpublicering.

Däremot är deras hemsida inte den bästa direkt.

Edit: Om det är så att de råkat återpublicera en gammal gädda istället för en ny, snacka om ångesten den kommande gäddan känner i detta nu med vetskap om vad som komma skall.

Edit 2: Eller är det en ny konfrontationsvideo men bara loggarna som är fel? (Är ganska nyvaken så ursäkta om det är jag som är en idiot)
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2024-01-31 kl. 22:02.
Citera
2024-01-31, 21:53
Avslutad
Rebus gädda 360 Mr Hyde (benämnd 351 på dumpen)
https://dumpen.se/2024/01/31/mr-hyde-napp-351-kalmar/

Förnamn: Han sjunger "du är så yeah yeah, wow wow

Efternamn: Son till Johan

Mellannamn Alexander nämner han i chatten.
Född 95 15 Juli.

Bilen står på hans flickvän.
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-01-31 kl. 22:01.
Citera
2024-01-31, 22:00
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Rebus gädda 360 Mr Hyde (benämnd 351 på dumpen)
https://dumpen.se/2024/01/31/mr-hyde-napp-351-kalmar/

Förnamn: Han sjunger "du är så yeah yeaj, wow wow

Efternamn: Son till Johan

Mellannamn Alexander nämner han i chatten.
Född 95 15 Juli.

Bilen står på hans flickvän.
Källa på detta?

Hemlig på personsök så jag tvivlar inte på det, men hittar inte heller någon bild eller liknande när jag googlar eller kollar runt på sociala medier.
Citera
2024-01-31, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Källa på detta?

Hemlig på personsök så jag tvivlar inte på det, men hittar inte heller någon bild eller liknande när jag googlar eller kollar runt på sociala medier.

Vill inte hänga ut sambon, så regnr får du leta reda på själv.

Prova sök adressen, om man jagar djur är man en sådan +vägen

Siffran efter 1 och bokstaven efter A ort Kalmar.
Citera
2024-01-31, 22:04
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:

Tack, men det är inte adress eller reg jag är ute efter, utan hur du/ni kommit fram till detta.

Och vilket är killens tilltalsnamn egentligen? Står olika beroende på om man googlar eller går in på t.ex. Hitta
Citera
2024-01-31, 22:04
Medlem
139s avatar
Gäddans svar på att flickan berättar att hon blivit våldtagen av sin farbror, och att han lärde henne suga.

”Bra 👍🏼 lärde han dig nåt mer?”

Psykfall. Han sa väl när de skulle ses till slut att ”tjejen kommer hem snart” så de behövde skynda sig. Undrar hur den bilfärden hem var. Om jag var han hade jag kört bilen genom räcket på Ölandsbron.
Citera
2024-01-31, 22:06
Medlem
Dumpen kör hårt i Kalmar nu, 6e gäddan i rad nu.
#360 vilket slisk alltså, "tjejen" skriver hon blivit utsatt för övergrepp av sin farbror och snubben fortsätter sexchatta som ingenting, helt slut!
Sambo har han också vad jag kan förstå och ändå sitter han och suktar efter 14 åringar, hoppas han är utslängd på gatan!
Citera
2024-01-31, 22:13
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Gäddans svar på att flickan berättar att hon blivit våldtagen av sin farbror, och att han lärde henne suga.

”Bra 👍🏼 lärde han dig nåt mer?”

Psykfall. Han sa väl när de skulle ses till slut att ”tjejen kommer hem snart” så de behövde skynda sig. Undrar hur den bilfärden hem var. Om jag var han hade jag kört bilen genom räcket på Ölandsbron.

Man borde ju inte skratta....men barnet är ju inte äkta så jag tar mig jävlarimig friheten och garva lite åt det här ändå
Haha wtf liksom?

You cant make this shit up!
Citera
2024-01-31, 22:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Hoppas ni tagit rätt. Det finns två med samma namn och ålder, en född i juni, en i juli.

Annars en gäddklassiker att komma farande i frugans/sambons/flickvännens bil ...
Citera
2024-01-31, 22:14
Medlem
Får inte ihop detta, jag är övertygad om att jag redan läst den där chattkonversationen nyss? Alltså, innan uthängningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in