2024-01-31, 15:41
Medlem
Lidingö stad har efter föräldraprotester stoppat teatergruppen "Bland drakar och dragqueens" att komma till två förskolor i kommunen, rapporterar P4 Stockholm.

Flera föräldrar ville inte att bokläsningen skulle hållas på förskolan, därför är den nu flyttad till stadshuset. Enligt utbildningsnämndens ordförande Christer Mohlin (M) är det viktigare att föräldrarna har valfrihet, än att vissa barn eventuellt kan gå miste om något.

– Om vissa föräldrar känner att det här känns otryggt, då är valfrihet bra. Då kan man välja själv, säger han.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/f%C3%B6r%C3%A4ldrar-stoppar-dragartister-p%C3%A5-f%C3%B6rskolor/ar-BB1hy25Y?ocid=ems.msn.dl.SvortuloftLightIceland&cv id=9466f84729694f8b8eacd12554b471ea&ei=14

https://sverigesradio.se/artikel/kommunen-stoppar-dragshow-pa-forskola-ska-vara-valfritt

Rätt att ge efter för föräldrarnas krav?
Citera
2024-01-31, 15:48
Medlem
trickydicks avatar
Helt rätt såklart.
Citera
2024-01-31, 15:57
Medlem
Äntligen!!!!! ...någon som säger ifrån!
Bout fucking time!
Citera
2024-01-31, 16:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sqwertyuionm
Lidingö stad har efter föräldraprotester stoppat teatergruppen "Bland drakar och dragqueens" att komma till två förskolor i kommunen, rapporterar P4 Stockholm.

Flera föräldrar ville inte att bokläsningen skulle hållas på förskolan, därför är den nu flyttad till stadshuset. Enligt utbildningsnämndens ordförande Christer Mohlin (M) är det viktigare att föräldrarna har valfrihet, än att vissa barn eventuellt kan gå miste om något.

– Om vissa föräldrar känner att det här känns otryggt, då är valfrihet bra. Då kan man välja själv, säger han.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/f%C3%B6r%C3%A4ldrar-stoppar-dragartister-p%C3%A5-f%C3%B6rskolor/ar-BB1hy25Y?ocid=ems.msn.dl.SvortuloftLightIceland&cv id=9466f84729694f8b8eacd12554b471ea&ei=14

https://sverigesradio.se/artikel/kommunen-stoppar-dragshow-pa-forskola-ska-vara-valfritt

Rätt att ge efter för föräldrarnas krav?

Det blir ju av, så det är bra. Albin på 4 år kanske funderar varför han är som han är, och då kan han uppleva den fantastiska sagoläsningen,. Jag har varit med. Den är inte det minsta vinklad, och en väldigt behaglig och öppen upplevelse. Förhoppningsvis finns det fortfarande några vettiga föräldrar kvar, eller finns det kravmärkning när man knullar? Ta ansvar
Citera
2024-01-31, 16:20
Avslutad
Sodomiter bör aldrig tillåtas läsa för barn, varken på förskolor eller i stadshus.
Citera
2024-01-31, 16:47
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Varför är det så jäääääävla angeläget att transor läser sagor för dagisbarn?

Alltså det finns clowner, bolibompadrakar, bibliotekstanter och mormor som redan gör sånt... Kan transorna inte bara göra något annat?
Citera
2024-01-31, 16:50
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Är dom på biblioteket, dom du föreslår?
Bibliotekstanter som läser för barn på bibliotek är på bibliotek ja.
Citera
2024-01-31, 16:58
Medlem
falconer8s avatar
Perversa typer ska definitivt inte läsa sagor för barn! Dom kan läsa sagor för fångar, möjligen som inte är speciellt sårbara/ mottagliga för deras pervisioner.

Alternativt kan dom läsa sagor för andra perversa. Men blanda inte in barn i det!
Citera
2024-01-31, 17:08
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Perversa typer ska definitivt inte läsa sagor för barn! Dom kan läsa sagor för fångar, möjligen som inte är speciellt sårbara/ mottagliga för deras pervisioner.

Alternativt kan dom läsa sagor för andra perversa. Men blanda inte in barn i det!
Jag är riktigt jävla pervers, och jag har läst sagor för barn. Varför skulle jag inte läsa sagor för barn eller hjälpa dem med läxan bara för att jag är pervers? Klarar du inte av att hålla din fritid skild från ditt arbete?
Citera
2024-01-31, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Jag är riktigt jävla pervers, och jag har läst sagor för barn. Varför skulle jag inte läsa sagor för barn eller hjälpa dem med läxan bara för att jag är pervers? Klarar du inte av att hålla din fritid skild från ditt arbete?

Dessa transvestiter har för avsikt att påverka barnens förhållningssätt till sodomi. Varje frisk människa förstår orimligheten i detta.
Citera
2024-01-31, 17:38
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower

Är du även pedofil utklädd till " kvinna"?
Svaret är nej! Inga sådana avarter ska vara nära barn under några omständigheter!
Citera
2024-01-31, 17:45
Medlem
Skullknights avatar
Blir nyfiken på om det är muslimska eller Sverigedemokratiska föräldrar. Kan vara en mix av båda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in