2024-01-31, 14:12
Medlem
Bare navnet til barn og barnebarn som er oppgitt i avisa, ser jeg. Står ikke navnet på gjerningspersonen.
Citera
2024-01-31, 14:21
Medlem
Sitter i stua og tårene triller av bildene på VG nå. Har selv ei datter på 16 mnd og blir helt uvel av denne saken her
Citera
2024-01-31, 14:37
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/i/EQ7vxa/trippeldrapet-katrine-victoria-og-emily-ble-drept-i-nes
Citera
2024-01-31, 14:49
Medlem
Det er sikkert bevisst. Fortjener ikke å få navnet sitt i avisa heller.
Citera
2024-01-31, 15:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokke89
Bare navnet til barn og barnebarn som er oppgitt i avisa, ser jeg. Står ikke navnet på gjerningspersonen.

Citat:
Ursprungligen postat av Jokke89
Det er sikkert bevisst. Fortjener ikke å få navnet sitt i avisa heller.

har aldrig sett GM`s namn nämnt i en sådan artikel, något helt annat om det är en ren saklig artikel om alla döda, men detta är inte det...
Citera
2024-01-31, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticXII
Hva tenker du på da?

Om det er en fysisk årsak, tenker jeg at det er mest sannsylig med demens eller hjernesvulst. Begge kan gi dramatiske personlighetsforandringer.

Men hvis det er sant at B var på vei ut av forholdet og hadde vært utro, er det nok dessverre et æresdrap/hevndrap.

Uansett, ufattelig og rystende.
Citera
2024-01-31, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migarda
Om det er en fysisk årsak, tenker jeg at det er mest sannsylig med demens eller hjernesvulst. Begge kan gi dramatiske personlighetsforandringer.

Men hvis det er sant at B var på vei ut av forholdet og hadde vært utro, er det nok dessverre et æresdrap/hevndrap.

Uansett, ufattelig og rystende.

Stemmer de opplysningene vi har fått om B, er sannsynligheten meget høy for hevndrap.

Men, at en far og bestefar kan bli i stand til å utføre slike bestialske ugjerninger mot sine aller nærmeste, er ufattelig.
Citera
2024-01-31, 16:42
Medlem
Uvanlig at barnet har sin mors mellomnavn som mellomnavn og sin fars mellomnavn som etternavn.
Citera
2024-01-31, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualevel
Stemmer de opplysningene vi har fått om B, er sannsynligheten meget høy for hevndrap.

Men, at en far og bestefar kan bli i stand til å utføre slike bestialske ugjerninger mot sine aller nærmeste, er ufattelig.

Derfor er teorien om at han har funnet ut at kona har vært utro, og at det kanskje har pågått i flere tiår, og han får vite at barna og barnebarnet ikke biologisk er hans, den eneste teorien jeg til en viss grad kan forstå logisk sett. Fordi jeg klarer ikke kjøpe helt at han dreper barna han elsker og er så stolt over for å hevne seg på kona. Da må han ha vært komplett psyko. Og som jeg tidligere har skrevet så er det merkelig(dog ikke umulig) at ingen rundt han har merket dette på over 60 år, og at begge de to ressurssterke døtrene frivillig fortsatt ønsket å bo hjemme med han. Det vitner for meg om at de ikke så på han som en tyrann.

Men hvis han akkurat fikk vite at kona har stått i med en fyr han kanskje har kjent/visstom i 30 år og han får vite at barna han trodde var hans egentlig var denne fyren sine unger, ja da kanskje det vokste frem et voldsomt hat mot barna som kom sammen med hatet og sjalusien mot kona, også klikka han
Senast redigerad av MajesticXII 2024-01-31 kl. 16:50.
Citera
2024-01-31, 16:51
Medlem
Citat:
Derfor er teorien om at han har funnet ut at kona har vært utro, og at det kanskje har pågått i flere tiår, og han får vite at barna og barnebarnet ikke biologisk er hans, den eneste teorien jeg til en viss grad kan forstå logisk sett. Fordi jeg klarer ikke kjøpe helt at han dreper barna han elsker og er så stolt over for å hevne seg på kona. Da må han ha vært komplett psyko. Og som jeg tidligere har skrevet så er det merkelig(dog ikke umulig) at ingen rundt han har merket dette på over 60 år, og at begge de to ressurssterke døtrene frivillig fortsatt ønsket å bo hjemme med han. Det vitner for meg om at de ikke så på han som en tyrann.

Men hvis han akkurat fikk vite at kona har stått i med en fyr han kanskje har kjent/visstom om 30 år og han får vite at barna han trodde var hans egentlig var denne fyren sine unger, ja da kanskje det vokste frem et voldsomt hat mot barna som kom sammen med hatet og sjalusien mot kona, også klikka han

Jeg er enig. Jeg lanserte forøvrig den teorien tidlig i tråden her.
Citera
2024-01-31, 16:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Men hvis han akkurat fikk vite at kona har stått i med en fyr han kanskje har kjent/visstom i 30 år og han får vite at barna han trodde var hans egentlig var denne fyren sine unger, ja da kanskje det vokste frem et voldsomt hat mot barna som kom sammen med hatet og sjalusien mot kona, også klikka han
men det är omöjligt att tro att en person tänker likadant som en annan utan att ha samma antaganden och anledning till tankar och så länge vi inte vet något om vad han tänkte är det bara nonsens att prata om logik och vad han tänkt...
Citera
2024-01-31, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Jeg er enig. Jeg lanserte forøvrig den teorien tidlig i tråden her.

Ja beklager, men orka ikke lete etter innlegget ditt og sitere/kreditere Det er den beste og mest forklarende teorien til nå her inne til nå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in