Citat:
Ursprungligen postat av
Aqualevel
Stemmer de opplysningene vi har fått om B, er sannsynligheten meget høy for hevndrap.
Men, at en far og bestefar kan bli i stand til å utføre slike bestialske ugjerninger mot sine aller nærmeste, er ufattelig.
Derfor er teorien om at han har funnet ut at kona har vært utro, og at det kanskje har pågått i flere tiår, og han får vite at barna og barnebarnet ikke biologisk er hans, den eneste teorien jeg til en viss grad kan forstå logisk sett. Fordi jeg klarer ikke kjøpe helt at han dreper barna han elsker og er så stolt over for å hevne seg på kona. Da må han ha vært komplett psyko. Og som jeg tidligere har skrevet så er det merkelig(dog ikke umulig) at ingen rundt han har merket dette på over 60 år, og at begge de to ressurssterke døtrene frivillig fortsatt ønsket å bo hjemme med han. Det vitner for meg om at de ikke så på han som en tyrann.
Men hvis han akkurat fikk vite at kona har stått i med en fyr han kanskje har kjent/visstom i 30 år og han får vite at barna han trodde var hans egentlig var denne fyren sine unger, ja da kanskje det vokste frem et voldsomt hat mot barna som kom sammen med hatet og sjalusien mot kona, også klikka han