2024-01-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu gick det ju alldeles utmärkt att utnyttja 14 dagars gratisperiod och sen är det bara att avsluta när man lyssnat.. är du nu nybörjare elelr?

Jag har inget intresse att skaffa ett medlemskap överhuvudtaget, de som finns på Spotify duger bra för mig men yttrade bara Chrippas egna uttryck om Jocke 😌
Citera
2024-01-31, 14:43
Medlem
Citat:
Jo enligt podden, det nyaste avsnittet, så är hon annmäld.

Annahit sa i Anjos video att hon är redo att vittna om det behövs. Lyssnar du ens på det som läggs ut från de båda parterna.

” Den som rövade bort henne till Barcelona, var gärningsmannen själv.” igen hittar du på saker och ljuger och har saker från luften. Vi andra kommer med citat osv från parterna medans du diktat upp saker . Varför är det så?

De har sagt flera gånger att de anmält saker men ännu har ingen anmälan eller bevis på det kunnas presenteras så att de säger det har tyvärr enbart varit tomma ord hittills.

Det vore väldigt spännande att se henne vittna, blir upp till bevis gällande det då.

Resan till Barcelona har ju redan framkommit och bekräftats att den enbart gjordes i syftet att få Linnea att dra tillbaka sin medverkan i utredningen så det är klart att det uppfattas som att han lurade iväg henne, sen röva bort kanske var en överdrift men bortlurad blev hon.
Citera
2024-01-31, 14:52
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Hur ska det gå till när han sitter hos kronkalle? Och dessutom har näringsförbud.
Jocke får väl anställa honom i sitt företag.
Det går nog att komma runt ska du se.
Citera
2024-01-31, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt Jockiboi så anmälde han henne omedelbart för massor av saker, men nu har det gått drygt en månad och Linnéa sitter inte anhållen för någonting alls.

Vad har jag diktat upp?

Jockibois podd tänker jag inte bemöda mig att lyssna på, dom "citat" du kläcker är värda nada enchilada.

Exakt ingenting har Anjo, Jockiboi eller Chrippa kunnat lägga fram, utan det är bara tillbakakaka mendurå...

Du diktade bla upp att han kidnappade henne till Barcelona. Lugna ner dig lite nu, jag fattar att du vill skydda din favorit men dra en gräns
Citera
2024-01-31, 15:02
Medlem
Slussenyaos avatar
Är de någon som gjort inbrott och snott klockan?
Citera
2024-01-31, 15:19
Avslutad
Citat:
Du diktade bla upp att han kidnappade henne till Barcelona. Lugna ner dig lite nu, jag fattar att du vill skydda din favorit men dra en gräns
Med tanke på vad som framkommit, skulle jag nog kalla det kidnappning.
Hennes föräldrar visste inte vart hon tog vägen, dom kontaktade Jocke och Ana, vilka båda har hängt ut föräldrarna som att dom inte bryr sig om sin dotter, när sanningen är precis tvärtom.
Citera
2024-01-31, 16:08
Medlem
Chrippa, Anjo osv har ju som sagt pumpat med videos, stories osv… Men ingenting är ju bevis riktigt eller?

Nån som vet om L kommit ut med något bättre? Eller är det skit på skit?
Citera
2024-01-31, 16:45
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Hur ska det gå till när han sitter hos kronkalle? Och dessutom har näringsförbud.
Vad är problemet med att "sitta hos kronkalle"? Det är väl bra om han har inkomster att kunna betala sina skulder?

Har han verkligen näringsförbud (fortfarande)?
När man försätts i personlig konkurs så får man ett typ tillfälligt näringsförbud under konkurstiden.
När konkursen är avslutad så upphävs det tillfälliga näringsförbudet.
Sen finns näringsförbud som döms ut om det handlar om brottslighet, men det är en annan sak. Är han dömd för brottslighet i sitt företag? (typ bokföringsbrott etc)

Kollar man honom på t.ex. Krafman så står han som enskild näringsidkare och att verksamheten är aktiv.
Det skulle det sannolikt inte stå om han fortfarande var i personlig konkurs. Jämförde med en sökning på två stycken jag vet just nu befinner sig i personlig konkurs, och det skiljer sig mot vad som står registrerat på Chrippa.

Börjar bli löjligt detta! En handfull personer som ägnar hela dagarna åt trådarna om Chrippa, Anjo osv.
Har ni inget arbete? Måste ha ett väldigt tragiskt liv att lägga all vaken tid åt att leta fel på dessa personer.
Citera
2024-01-31, 17:07
Medlem
nakamotos avatar
https://steamcommunity.com/profiles/76561197992260770

Kräftan har ju cs skins för typ 4000kr. Kanske nått fogden missade att ta ut sist? 🤣
Citera
2024-01-31, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Vad är problemet med att "sitta hos kronkalle"? Det är väl bra om han har inkomster att kunna betala sina skulder?

När man försätts i personlig konkurs så får man ett typ tillfälligt näringsförbud under konkurstiden.
Sen finns näringsförbud som döms ut om det handlar om brottslighet, men det är en annan sak. Är han dömd för brottslighet i sitt företag? (typ bokföringsbrott etc)

Kollar man honom på t.ex. Krafman så står han som enskild näringsidkare och att verksamheten är aktiv.
Det skulle det sannolikt inte stå om han fortfarande var i personlig konkurs. Jämförde med en sökning på två stycken jag vet just nu befinner sig i personlig konkurs, och det skiljer sig mot vad som står registrerat på Chrippa.

Börjar bli löjligt detta! En handfull personer som ägnar hela dagarna åt trådarna om Chrippa, Anjo osv.
Har ni inget arbete? Måste ha ett väldigt tragiskt liv att lägga all vaken tid åt att leta fel på dessa personer.

Lika löjliga som Anjo och Chrippa då som sitter och gör sina Youtube ?
Citera
2024-01-31, 17:45
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid

Börjar bli löjligt? En snubbe hamnar i häktet skriver ihop någon fantasilös jävla historia om sig själv, träffar den bruden så fort han släppts som ska ha anmält han för misshandel åker iväg med henne gör en video med henne och vänder sig bort från hela sin familj. Kommer sen tillbaka får serverat allt på silverfat av hans naive bror som har pengar så det räcker och blir över både till lägenheter och nya telefoner. Man kunde kanske tro att fanskapet lärt sig något utav allt, att kanske inte vara så kaxig efter häktet börja ta ett riktigt jobb och ta ansvar över sina handlingar och betala sina skulder.. Men nej, han är lika gapig och osmaklig som förr.

Vem fan är löjlig här egentligen ? Flashback eller han som öppet tar sprutor inför sin unge?
Citera
2024-01-31, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Börjar bli löjligt? En snubbe hamnar i häktet skriver ihop någon fantasilös jävla historia om sig själv, träffar den bruden så fort han släppts som ska ha anmält han för misshandel åker iväg med henne gör en video med henne och vänder sig bort från hela sin familj. Kommer sen tillbaka får serverat allt på silverfat av hans naive bror som har pengar så det räcker och blir över både till lägenheter och nya telefoner. Man kunde kanske tro att fanskapet lärt sig något utav allt, att kanske inte vara så kaxig efter häktet börja ta ett riktigt jobb och ta ansvar över sina handlingar och betala sina skulder.. Men nej, han är lika gapig och osmaklig som förr.

Vem fan är löjlig här egentligen ? Flashback eller han som öppet tar sprutor inför sin unge?

Får han sitta för misshandeln kanske han inte är lika kaxig sen 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in