2024-01-31, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu pratar vi om en fönsterruta inte om Linnea. Jockiboi har en teori, eller vetskap? om vad som krossade Chrippas ruta. Då antar jag att polisen var där och säkrade bevis, eller hade Jockiboi redan gjort det, som en typ väntjänst oss "poliser emellan"
Det är mycket järnrör som rör sig kring gossarna i Norrköping

Jockiboi har en teori, eller vetskap .Kan du länka till det?
Citera
2024-01-31, 13:36
Avslutad
Citat:
Nu pratar vi om en fönsterruta inte om Linnea. Jockiboi har en teori, eller vetskap? om vad som krossade Chrippas ruta. Då antar jag att polisen var där och säkrade bevis, eller hade Jockiboi redan gjort det, som en typ väntjänst oss "poliser emellan"
Det är mycket järnrör som rör sig kring gossarna i Norrköping
https://ibb.co/HqVM0b8
https://ibb.co/84m79HN
https://ibb.co/6RxCBzg
Svårt att säga vad som kan ha hänt. Skulle tro att det är självförvållat. Hur som helst så lär det öppna upp för att vilsna själar tar sig dit och förstör mer, iom att det uppmärksammas.
Normalt sett kontaktar man polis och hyresvärd, men detta är ju inte normala människor, utan offentliga personer🦧
Citera
2024-01-31, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Jockiboi har en teori, eller vetskap .Kan du länka till det?

Gå tillbaka till #25270 och fråga Cha-Cha-Boys. Det var han som droppade den nyheten
Citera
2024-01-31, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Klart man måste bli medlem och betala, det är ju enda bra grejen med Jockes "fans" som ger honom en inkomst och får betala allt. Egentligen hatar han ju dessa, de är ju till och med småkryp för honom - enligt Chrippa.

Nu gick det ju alldeles utmärkt att utnyttja 14 dagars gratisperiod och sen är det bara att avsluta när man lyssnat.. är du nu nybörjare elelr?
Citera
2024-01-31, 13:49
Avslutad
Citat:
Gå tillbaka till #25270 och fråga Cha-Cha-Boys. Det var han som droppade den nyheten

Pod Me , Jocke och Jonnas pod, de tre senaste avsnitten. Om man ska ha så starka åsikter som vissa i denna tråden bör man ta del av all info

Jag är en hon
Citera
2024-01-31, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
"efter att L outat hans snack om araber"
Chrippa har varit öppet rasist i många år, det är inget L outade.

Nu vart det ju rent tekniskt hon som la ut klippet, blev ni ledsna för det lät som att jag anklagade L för något farligt som gör ajaj på henne så ber jag om ursäkt. Så känsliga Flashbackare 🥹
Citera
2024-01-31, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/HqVM0b8
https://ibb.co/84m79HN
https://ibb.co/6RxCBzg
Svårt att säga vad som kan ha hänt. Skulle tro att det är självförvållat. Hur som helst så lär det öppna upp för att vilsna själar tar sig dit och förstör mer, iom att det uppmärksammas.
Normalt sett kontaktar man polis och hyresvärd, men detta är ju inte normala människor, utan offentliga personer🦧

Nu är du där och skriver så som du anser vi skriver om Linnea. ”Tror”, skulle tro att det var självförvållat säger du. Jamen precis som andra tror att Linnea gjort mycket självförvållat hahaha. Du får kanske sluta hyckla så mycket

Har ju vittne på hennes självförvållande med, kan inte säga att det finns vittne på ev självförvållat med järnrör

Sen är det polisanmält
Citera
2024-01-31, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu är du där och skriver så som du anser vi skriver om Linnea. ”Tror”, skulle tro att det var självförvållat säger du. Jamen precis som andra tror att Linnea gjort mycket självförvållat hahaha. Du får kanske sluta hyckla så mycket

Har ju vittne på hennes självförvållande med, kan inte säga att det finns vittne på ev självförvållat med järnrör

Sen är det polisanmält
Det finns inga vittnen överhuvudtaget.
Det är påståenden som endast har till syfte att smutskasta ett brottsoffer.
Linnea är inte anmäld för någonting, hon har inte suttit frihetsberövad enligt Svensk lag, däremot blev hon frihetsberövad och tvingad att kontakta åklagaren om att hon inte ville samarbeta kring någonting gällande Christofer Berg. Den som rövade bort henne till Barcelona, var gärningsmannen själv.
Citera
2024-01-31, 14:02
Avslutad
Citat:
Nu vart det ju rent tekniskt hon som la ut klippet, blev ni ledsna för det lät som att jag anklagade L för något farligt som gör ajaj på henne så ber jag om ursäkt. Så känsliga Flashbackare 🥹

Fel igen. "Tekniskt" var det Jockiboi som outade det i en video för typ 6-7 år sedan
Citera
2024-01-31, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det finns inga vittnen överhuvudtaget.
Det är påståenden som endast har till syfte att smutskasta ett brottsoffer.
Linnea är inte anmäld för någonting, hon har inte suttit frihetsberövad enligt Svensk lag, däremot blev hon frihetsberövad och tvingad att kontakta åklagaren om att hon inte ville samarbeta kring någonting gällande Christofer Berg. Den som rövade bort henne till Barcelona, var gärningsmannen själv.

Jo enligt podden, det nyaste avsnittet, så är hon annmäld.

Annahit sa i Anjos video att hon är redo att vittna om det behövs. Lyssnar du ens på det som läggs ut från de båda parterna.

” Den som rövade bort henne till Barcelona, var gärningsmannen själv.” igen hittar du på saker och ljuger och har saker från luften. Vi andra kommer med citat osv från parterna medans du diktat upp saker . Varför är det så?
Citera
2024-01-31, 14:07
Avslutad
Citat:
Fel igen. "Tekniskt" var det Jockiboi som outade det i en video för typ 6-7 år sedan

Nu fick denna inspelning lite mer reaktioner av kränkta än det Jockeboi la ut. Jag tror 100% på att rutan blev krossad av en kränkt, inte av någon som ville skydda Linnea
Citera
2024-01-31, 14:14
Avslutad
Citat:
Jo enligt podden, det nyaste avsnittet, så är hon annmäld.

Annahit sa i Anjos video att kön är redo att vittna om det behövs. Lyssnar du ens på det som läggs ut från de båda parterna.

” Den som rövade bort henne till Barcelona, var gärningsmannen själv.” igen hittar du på saker och ljuger och har saker från luften. Vi andra kommer med citat osv från parterna medans du diktat upp saker . Varför är det så?
Enligt Jockiboi så anmälde han henne omedelbart för massor av saker, men nu har det gått drygt en månad och Linnéa sitter inte anhållen för någonting alls.

Vad har jag diktat upp?

Jockibois podd tänker jag inte bemöda mig att lyssna på, dom "citat" du kläcker är värda nada enchilada.

Exakt ingenting har Anjo, Jockiboi eller Chrippa kunnat lägga fram, utan det är bara tillbakakaka mendurå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in