2024-01-31, 10:40
Medlem
Inget nytt info om öviks-gäddan?
Citera
2024-01-31, 11:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Någon som vet var (vilken gata) Tullen konfronterades? Blir inte klok på kartan han skickade.

Det står Långviksvägen i chatten på Snapchat.
Citera
2024-01-31, 11:25
Medlem
Eerki18cms avatar
#344 Ser att den här dåren blivit utslängd av frun och skamset fått flytta hem till pojkrummet hos sin mamma & pappa i Tranås.
Det är flera gäddor som drar hem till mor & far då de varit ute med Dumpen.
Man kan undra vad deras stackars föräldrar ska tycka! Mamman får städa pojkrummet och hittar knastriga tubsockar under sängen. Fyfan vad detta bottenskrap av mänskligheten ställer till med.

https://dumpen.se/2024/01/08/djurvannen-fran-kisa-napp-344/

---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------

#338 Badrumsmattan i Örebro har valt att byta sitt efternamn
Förnamn: Samma som komikern ****** Gustafsson som gjort Torsk på Tallinn.
Mellannamn: Samma som finansgubben *** Stenbeck som dog och lämnade ett stort arv efter sig.
Nytt efternamn: Tre bokstäver, Vatten, man kan fiska i och åka båt på namnet. Känd sångare från Lund Född 1932 Jan Malm... det tre sista bokstäverna i Jan Malm... efternamn är #338 hela nya efternamn. Förkortning av Statens Järnvägar plus O med två prickar.
Födelseår: Samma som en boktitel av George Orwell. På det datum han anger på Snapchat högst upp i chatloggen som finns på Dumpen.
Ser att Skäggkukens sambo valt att stanna och verkar tycka att det räckte med att idioten bytte efternamn!

https://dumpen.se/2023/12/28/badrumsmattan-i-orebro-napp-338/
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-01-31 kl. 12:17.
Citera
2024-01-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Det står Långviksvägen i chatten på Snapchat.

Tack, nu har jag lokaliserat konfrontationen. Stensbergsvägen nära korsningen mot Stensviksvägen.
Citera
2024-01-31, 11:39
Medlem
Det jag har funderat över är hur tusan försörjer sig dess gäddor när dom har flyttat hem till mamma och pappa. Som exempel har Mackan i hissen bott hemma hos mamma nu i två år och hur försörjer han sig. Går dom sjukskrivna eller hur löser dom det.
https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/
Citera
2024-01-31, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det jag har funderat över är hur tusan försörjer sig dess gäddor när dom har flyttat hem till mamma och pappa. Som exempel har Mackan i hissen bott hemma hos mamma nu i två år och hur försörjer han sig. Går dom sjukskrivna eller hur löser dom det.
https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/
Jag gissar att en del av poängen med att flytta hem till föräldrarna är just att de behöver inte försörja sig, kanske bor gratis där.
Citera
2024-01-31, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag gissar att en del av poängen med att flytta hem till föräldrarna är just att de behöver inte försörja sig, kanske bor gratis där.
Det är lite så jag har funderat också. En sak är säker och det är att väldigt många gäddor oavsett ålder som flyttar hem till mor och far. Vore intressant om Dumpen kunde göra en uppföljning hur det ligger till.
Citera
2024-01-31, 12:39
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
#359 är ju snudd på funkis.

Tror inte på det ändå, är han funkis hade det ju varit lite synd om han för programmet men jag tror bara att han är en vanlig vardagskuf med extremt skev bild på sig själv och omvärlden. Funkisar är ofta inte så där empantilösa han här fattar ju vad som händer runt om han men väljer att göra egna tolkningar som inte stämmer med verkligheten. Kanske har han likadana vänner som nån sa som hejade på han innför programmet att jo fan ett leende från chefen på jobbet betyder ju så klart att hon vill bli ihop.

Har ju funnits minst en till sån här på dumpen. Monster Batwing kallades han om jag minns riktigt. Socialt missanpassad med grandios självbild.
Citera
2024-01-31, 13:01
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Äckligt ändå.
Nu har jag läst lite mer av loggen. Han frågar också om hon känner igen han från hemliga beundrare. 1. Det är inget jättekänt kultprogram. 2. Om tjejen hadde varit på riktigt så var hon 9 år när programmet sändes.

Jag kollade på alla program när det gick men kände inte igen honom ändå 😅 vilken världsbild att tro att alla känner igen honom, även dom som var 9 år när det gick…

Nu har han fått mer skärmtid så framåt kan han ju lägga till och fråga
”Du känner igen mig va? Från hemliga beundrare eller dumpen?”
Citera
2024-01-31, 13:20
Medlem
Livmedikusens avatar
#359 Fy fan vad desperat att stalka sin chef. Undrar om det var munter stämning på jobbet efteråt?!
För övrigt har jag stora svårigheter att följa konversationen med pygmén och fiskaren. Alla förkortningar, felstavningar etc. För att inte tala om språket! Ja jag vet att jag ofta gnäller på vilka analfabeter gäddorna är i diskussionerna, men för helvete. Lär er att stava.
Citera
2024-01-31, 13:38
Medlem
Kollade #351 instagram som fortfarande är öppen, han har för tre dagar sedan lagt upp på skärmdumpar på en konversation med en tjej han beskriver snart fyller 15 år.
Han är totalt slut i huvudet, förmodligen helt obotligt och borde låsas in på rättpsyk och hållas där resten av livet.

Vidrigt att se hans bilder och kommentarerna han skriver under.
Citera
2024-01-31, 13:48
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Det låter bekant. Fagersta eller Norberg fick jag skvallrat till mig.

Norberg av alla jävla hålor? Har inte ICA-peddot #352 flytt från byn än så kanske de har börjat pola över sitt gemensamma intresse? Ny dubbelmacka på gång? Robinsongäddan gillar ju yngre än ICA-gäddan, men de kanske kan mötas någonstans vid 8-9 år på offret? Det borde definitivt fiskas mer i Norberg, går nog att få upp en handfull gäddor på samma gång precis som i Kalmar.

Finns det någon känd adress till Robinsongäddans bror? Och är han då verkligen skriven på någon Jämtlands-camping som hävdades tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in