2024-01-31, 08:28
  #24253
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag delar analyserna som har gjorts v.g. #359. Visst är han urtypen för den bortvalda tönten som inte får nån som helst uppmärksamhet från kvinnor och skulle nappa på allt mellan 13 och 93, men har också nåt djupt osympatiskt över sig. Han kan så totalt inte läsa rummet. Hans medverkan i det där programmet säger allt om hans sociala oförmågor. Och att han på fullaste allvar tror att barnet skulle känna igenom honom därifrån? Det är ju inte så att han är en nyhetsuppläsare som kan dra till med "Du kanske har sett mig på tv?". Det gick ju dessutom åt skogen i programmet och vem i helvete vill visa upp det för en potentiell date? Normalt fungerande människor skulle ju skämmas ihjäl och bara vilja glömma. Men inte Tullen inte! Han tror att befästandet av honom som en social misfit får det att pirra till hos en tjej. Obegripligt.

Att i programmet dessutom stå och dissa de stackars tjejer han faktiskt har haft och säga att de sett ut som hejkon bejkon. Vem gör så?! Som sagt, den här halvfiguren kan inte läsa rummet.

Och som medea1 just skrev så är det svårt att tycka synd om honom. Barnet berättar om soc och att hon förlorade oskulden mot sin vilja när hon var 11, men Tullen fortsätter att babbla på om sex. Han pratar om ett ex han hade för typ 18 år sen, den "fittan" var otrogen och han frågar barnet om hon skulle göra så mot honom om de var ihop. Nej, det skulle hon inte.

Tullen: "Är inte en sån person som knullar runt, sen delvis e de ingen typ som vill ha mig ändå så, du e den första sen fyllet till Kalmar"

Återigen; det här med att inte kunna läsa rummet. Ytterst oklart hur Tullen skulle agera i en relation om det vore så att kvinnor ville ha honom. Nu är det ingen som vill så runtknullande och otrohet är därmed uteslutet. Bra sätt att charma in sig, Tulllen!

Och bilden på hans säng? Så ser det ut i min kompis garage. De har slängt in en gammal madrass bland all annan bråte de inte orkat hyra släp för att åka och slänga. Men så sover Tullen och han tycker att det är en bra idé att visa upp sovplatsen, jag vill inte kalla det för säng, där man "kan göra mycket". Ett som är säkert är att han ligger där och snaskar på Juleskum. Vad är det som ligger ovanpå påsen? Det ser ut som blommigt tyg, kan det vara ett par av hans kalsonger? Vad är det turkosa? Jag tycker att det ser ut som en påse Estrella-chips med smak av vällagrad ost. Vill inte ens tänka på hur vällagrat den där sovplatsen luktar.

Han befäster återigen bilden av min kompis garage när han skickar ytterligare en bild på sin sovplats. Det hänger kläder lite överallt, vinterjacka i en hög, stora flergångspåsar från stormarknader fyllda med nåt okänt. "E de hit du vill va".

"Runkar varje kväll" (sexig line att använda när man nätraggar!)

Pussmunsbild där man inte ser munnen eftersom blicken fastnar på det s.k. bock"skägget". Han har just gett halsskägget ett nytt ansikte. Det ser ju ut som lav som växer på undersidan av ett klippblock. Wtf? Och ja, glasögonen har ju typ också alla kommenterat. Det ser ut som läsglasögon nån i panik svängt in på en mack och köpt p.g.a. måste ha ett par på studs för att sen aldrig mer använda. Jag antar att det är riktiga glasögon från en optiker? Kunde inte vederbörande sagt att han ser ut som en högstadieelev som har tagit på sig ett par skyddsglasögon på kemilektionen?

Sen så kommer en Snap-konversation. Han skickar bild tagen i spegel, huvudet är kapat och man ser ner till halva låren. Hade Tullen varit 185 cm och proportionerligt byggd så hade han inte haft nåt att skämmas för (särskilt inte i hans ålder - ingen gubbmage eller så), men han är 20 cm kortare och proportionerligt byggd så man förstår att det är en liten man. Jag fattar att det kan vara svårt med kvinnor då. Längd och storlek hos män är viktigt för många kvinnor. Biologi liksom.

Skrevbilder där man ser kalsong. Diverse prat om hur, var och när de ska mötas upp och barnet säger att hon kan suga av honom på en bänk och att hon älskar stora. Vet inte riktigt hur de har kommit fram till att kuken hans är stor men givet hans storlek (litenhet) i allmänhet så tror jag att ögat kanske blir lurat av de där kalsongbilderna.

Det verkar som att de ska ses på nåt skumt ställe. Prat om kyrkogård (), badplats och skog. Kartor skickas.

V.g. hans eventuella dyslexi så tror jag inte att han har det. I Snap-konvon skriver han betydligt bättre, stavar egentligen bara fel på förens och äns och liknande. Det är ganska vanligt bland personer som inte läser och skriver så mycket och inte har gått så länge i skolan. De totalt mysko meddelandena i början, de som såg ut som ett chiffer, berodde troligen på att han var dyngrak.

I Snap-konvon uppar han sin längd till 168, på Kik skrev han 165. Det kanske inte är samma barn han pratar med? Eller så har han glömt bort vad han skrev? Tror dock att det står i Dumpens presentation att han har haft kontakt med flera barnkonton.

Det är på Snap han informeras om att han blivit konfronterad av Dumpen.
Citera
2024-01-31, 08:54
  #24254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag delar analyserna som har gjorts v.g. #359. Visst är han urtypen för den bortvalda tönten som inte får nån som helst uppmärksamhet från kvinnor och skulle nappa på allt mellan 13 och 93, men har också nåt djupt osympatiskt över sig. Han kan så totalt inte läsa rummet. Hans medverkan i det där programmet säger allt om hans sociala oförmågor. Och att han på fullaste allvar tror att barnet skulle känna igenom honom därifrån? Det är ju inte så att han är en nyhetsuppläsare som kan dra till med "Du kanske har sett mig på tv?". Det gick ju dessutom åt skogen i programmet och vem i helvete vill visa upp det för en potentiell date? Normalt fungerande människor skulle ju skämmas ihjäl och bara vilja glömma. Men inte Tullen inte! Han tror att befästandet av honom som en social misfit får det att pirra till hos en tjej. Obegripligt.

Att i programmet dessutom stå och dissa de stackars tjejer han faktiskt har haft och säga att de sett ut som hejkon bejkon. Vem gör så?! Som sagt, den här halvfiguren kan inte läsa rummet.

Och som medea1 just skrev så är det svårt att tycka synd om honom. Barnet berättar om soc och att hon förlorade oskulden mot sin vilja när hon var 11, men Tullen fortsätter att babbla på om sex. Han pratar om ett ex han hade för typ 18 år sen, den "fittan" var otrogen och han frågar barnet om hon skulle göra så mot honom om de var ihop. Nej, det skulle hon inte.

Tullen: "Är inte en sån person som knullar runt, sen delvis e de ingen typ som vill ha mig ändå så, du e den första sen fyllet till Kalmar"

Återigen; det här med att inte kunna läsa rummet. Ytterst oklart hur Tullen skulle agera i en relation om det vore så att kvinnor ville ha honom. Nu är det ingen som vill så runtknullande och otrohet är därmed uteslutet. Bra sätt att charma in sig, Tulllen!

Och bilden på hans säng? Så ser det ut i min kompis garage. De har slängt in en gammal madrass bland all annan bråte de inte orkat hyra släp för att åka och slänga. Men så sover Tullen och han tycker att det är en bra idé att visa upp sovplatsen, jag vill inte kalla det för säng, där man "kan göra mycket". Ett som är säkert är att han ligger där och snaskar på Juleskum. Vad är det som ligger ovanpå påsen? Det ser ut som blommigt tyg, kan det vara ett par av hans kalsonger? Vad är det turkosa? Jag tycker att det ser ut som en påse Estrella-chips med smak av vällagrad ost. Vill inte ens tänka på hur vällagrat den där sovplatsen luktar.

Han befäster återigen bilden av min kompis garage när han skickar ytterligare en bild på sin sovplats. Det hänger kläder lite överallt, vinterjacka i en hög, stora flergångspåsar från stormarknader fyllda med nåt okänt. "E de hit du vill va".

"Runkar varje kväll" (sexig line att använda när man nätraggar!)

Pussmunsbild där man inte ser munnen eftersom blicken fastnar på det s.k. bock"skägget". Han har just gett halsskägget ett nytt ansikte. Det ser ju ut som lav som växer på undersidan av ett klippblock. Wtf? Och ja, glasögonen har ju typ också alla kommenterat. Det ser ut som läsglasögon nån i panik svängt in på en mack och köpt p.g.a. måste ha ett par på studs för att sen aldrig mer använda. Jag antar att det är riktiga glasögon från en optiker? Kunde inte vederbörande sagt att han ser ut som en högstadieelev som har tagit på sig ett par skyddsglasögon på kemilektionen?

Sen så kommer en Snap-konversation. Han skickar bild tagen i spegel, huvudet är kapat och man ser ner till halva låren. Hade Tullen varit 185 cm och proportionerligt byggd så hade han inte haft nåt att skämmas för (särskilt inte i hans ålder - ingen gubbmage eller så), men han är 20 cm kortare och proportionerligt byggd så man förstår att det är en liten man. Jag fattar att det kan vara svårt med kvinnor då. Längd och storlek hos män är viktigt för många kvinnor. Biologi liksom.

Skrevbilder där man ser kalsong. Diverse prat om hur, var och när de ska mötas upp och barnet säger att hon kan suga av honom på en bänk och att hon älskar stora. Vet inte riktigt hur de har kommit fram till att kuken hans är stor men givet hans storlek (litenhet) i allmänhet så tror jag att ögat kanske blir lurat av de där kalsongbilderna.

Det verkar som att de ska ses på nåt skumt ställe. Prat om kyrkogård (), badplats och skog. Kartor skickas.

V.g. hans eventuella dyslexi så tror jag inte att han har det. I Snap-konvon skriver han betydligt bättre, stavar egentligen bara fel på förens och äns och liknande. Det är ganska vanligt bland personer som inte läser och skriver så mycket och inte har gått så länge i skolan. De totalt mysko meddelandena i början, de som såg ut som ett chiffer, berodde troligen på att han var dyngrak.

I Snap-konvon uppar han sin längd till 168, på Kik skrev han 165. Det kanske inte är samma barn han pratar med? Eller så har han glömt bort vad han skrev? Tror dock att det står i Dumpens presentation att han har haft kontakt med flera barnkonton.

Det är på Snap han informeras om att han blivit konfronterad av Dumpen.

Jag har inte lusläst chatloggen och missat hur osympatisk han är. Nu tycker jag inte ett dugg synd om honom. Genomgående så har gäddorna en empatistörning och flackt känsloliv är min amatörbedömning, det blir ju särskilt tydligt nu när fiskarna låtsas vara utsatta barn.
Citera
2024-01-31, 09:07
  #24255
Medlem
Med Kalixgäddan gjorde verkligen polisen ett gott jobb.Riktigt bra utredning ser jag då man läser domen.Dna var taget och gäddan hamnade bakom galler för brott han gjort några år tillbaka i tiden.
Citera
2024-01-31, 09:11
  #24256
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag har inte lusläst chatloggen och missat hur osympatisk han är. Nu tycker jag inte ett dugg synd om honom. Genomgående så har gäddorna en empatistörning och flackt känsloliv är min amatörbedömning, det blir ju särskilt tydligt nu när fiskarna låtsas vara utsatta barn.

Jag fattar. Kollar man bara på hans medverkan i Hemliga beundrare så kan man ju tycka lite synd om honom. En tönt som inte kan läsa rummet. En ensam stackare som längtar efter kärlek. Dock så står han ju och fetdissar de tjejer han faktiskt har haft och det per se är djupt osympatiskt.

I konfrontationsvideon så säger Sara att han har skickat runkvideos till barn men dessa finns inte i de länkade chattloggarna. Om så är fallet har jag missat dem.

T: När förlorade du din oskuld?
F: 11
F: Typ
F: Du
T: Ooj de va jätte tidigt
T: 18
F: Mm ville nt
F: Vem va de
T: Du mena du blev våldtagen
F: Vet it
T: Hur säker e du på att vill ha mig
F: Tvär säker
T: Gullig du e
T: Men finns ju snyggare killar

För tydlighet; T = Tullen, F = Fiskaren

Efter det börjar Tullen direkt att bekräftelsehora och fråga vad som gör honom speciell. Dagen efter (tror jag) frågar han barnet när hon lekte med sig själv sist och uttrycker att han är glad att hon gillar honom och att det aldrig är nån som varit så mot honom tidigare. Och sen blir det prat om vad han skulle gjort med henne om hon var där, frågor om hur många fingrar hon får in osv.

#359
Citera
2024-01-31, 09:29
  #24257
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Hur hittar man Dumpen på Telegram om man får frå ga?

Finn singen dumpen på tg, tryck på länken i min signatur
Citera
2024-01-31, 09:32
  #24258
Avstängd
fululfs avatar
"Jag kan ha skickat något sånt men det var inte jag".
Citera
2024-01-31, 09:46
  #24259
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
"Jag kan ha skickat något sånt men det var inte jag".

Han menar att han skickat en film på nån annan kille som runkar. Troligt att män skulle leta upp runkfilmer och skicka.
Citera
2024-01-31, 09:58
  #24260
Medlem
Känns som #359 kan vara nästkommande suicid.
Citera
2024-01-31, 10:02
  #24261
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Han menar att han skickat en film på nån annan kille som runkar. Troligt att män skulle leta upp runkfilmer och skicka.

#359 säger ju dessutom till barnet att han bara tittar på lesbisk porr eftersom han tycker att det är avtändande att se en annan kuk än hans egen. Så i hans fall är det ännu mindre troligt.
Citera
2024-01-31, 10:16
  #24262
Medlem
#359 är ju snudd på funkis. Han var ute och cyklade i TV-programmet och blev sannolikt rejält nedplockad från sina grandiosa fantasier iom det. Kanske det tom gav incitament till flytt från stan.

Dock tycker jag inte han var osympatisk eller klandervärd i TV-programmet, med undantag för Häjkon-Bäjkon-grodan. En stackars kille som säkert hejats på in absurdum av (illvilliga? Eller likasinnade) kompisar inför inspelningen.

I chatkonvon ger han uttryck för låg självkänsla och en syn på sig själv som lågstatus, samtidigt som han uppvisar en sorglig optimism mitt i alltihop. Han klarade inte att stå emot, frestelsen blev för stor och logiken slogs ut. Hans stora fel är förstås att han inte klarade att agera vuxet och hålla inne impulsen när han fick kännedom om fiskarens ålder.

Tror som flera här att uppmärksamheten från en person av kvinnligt kön (exakt vilken ålder som helst) hade kunnat få igång honom.

I konfrontationen ger han uttryck för allt annat än en grandios självbild, helt olika jämfört med i TV-programmet.

Denna gädda vet att han gjort fel när han inte bromsade inför ett barn, och därmed förtjänar han uthängningen eftersom han såvitt vi vet är tillräknelig i lagens mening.

Svagbegåvning, utseende och bristfällig social förmåga är dock saker han fått oförtjänt kritik för i den här tråden.

Tullen, om du läser här: bra att du började inse och uttrycka ett visst ansvarstagande redan under konfrontationen. Ta emot hjälp nu och visa att du är en mer mogen man än du fått cred för i denna tråd genom att inse felsteg och stå för dem. Alla kan göra fel men det är vad du gör efteråt som definierar din karaktär. Framåt, uppåt! Lycka till.
Citera
2024-01-31, 10:17
  #24263
Medlem
StigEngstroms avatar
Kalmaa, Sveriges peddostad.
Vad är det nu för stjärnskott som dom fiskat upp.
Man har ju haft misstankar förut om att den där stan är speciell med polisen som inte är intresserade av att utreda sexualbrott.
Har det inte gått så långt vill jag minnas att när dumpen har fått barnporr skickat till sig har dom ignorerat polisen i Småland och gått till andra regioner för att få hjälp?
Citera
2024-01-31, 10:35
  #24264
Medlem
Någon som vet var (vilken gata) Tullen konfronterades? Blir inte klok på kartan han skickade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in