2024-01-30, 09:47
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Martin bekräftar att en del pengar från Sonko skall investeras i spelartruppen kortsiktigt. Bra mittback och bra vänsterytter så är guldet klart.

In other news: Jesper Jansson nära att få sparken i Cypern. Kanske borde han satsa på att värva fler skithögar för att lösa lagets bekymmer? Seth Hellberg kanske skulle vara något för Omonia? Vad gör Dulee Johnson idag?
Någon som redan är och provtränar . Ryktas ju om en Ambrosius också.
2024-01-30, 09:50
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag hyllade värvningen av Musa. Precis som att jag hyllade värvningen av Berg. Rent sportsligt gjorde ingen av dem avtryck, men samma gäller ju nästan alla spelare i vår trupp.

Truppmättnad och svaga fönster av Bosse håller jag som anledningarna till vår usla placering förra året. Väldigt svårt att lägga det på K&T. Denna analys delar ju många på detta forum inkl Bosse som renoverar friskt.

Jag gillade också det jag såg av Milleskog, rivig och hårt arbetande spelare. Lite för oteknisk dock.

Har själv lyckats förtränga att vi spelade på Miami Beach halva säsongen också. Mycket kan ju faktiskt bara bli bättre i år
2024-01-30, 10:36
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bosse har blivit lat och scoutar inte tillräckligt noggrant. Man plockar sådant som låter lite häftigt, finns tillgängligt på marknaden och som agenter kommer släpandes med. Ut och gör jobbet och leta upp sådant som förstärker svaga positioner och som passar ert spel. Jag förstår att man gärna plockar Ekdahl, men var inte en position som man akut behöver förstärka. I anfallet ska ni ha en snabb speedig sak, men istället värvar ni Hümmet som är rätt statisk.
Denna bild säger allt om Bosse
https://twitter.com/Kanalplan1915/status/1751856283383419005/photo/1
2024-01-30, 11:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Klass, som kukräven hade hävdat.
2024-01-30, 11:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Klass, som kukräven hade hävdat.
Var väl ändå rätt fin outfit. Ganska menlös töntig tweet.

Alper till Erdoğan och värma bänk? Föga förvånad.

https://twitter.com/transferinyolu/status/1751978759920464048?t=vQ_kGOei1YgRNr5XMhIzAg&s=19
Senast redigerad av Fred Friendly 2024-01-30 kl. 11:25.
2024-01-30, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det säger allt om sportchef Berntsen.

Har det varit aktuellt att sälja och låna tillbaka Jonah? Det pratas om ett sådant upplägg kring Lucas Bergvall.

– Nej, det har inte varit något. Vi river av plåstret direkt, vi. Om det sker så gör det, det.

Det är som när man hånglar för länge med sin exfru efter skilsmässan, det är bara att göra slut direkt.
2024-01-30, 12:10
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Har det varit aktuellt att sälja och låna tillbaka Jonah? Det pratas om ett sådant upplägg kring Lucas Bergvall.

– Nej, det har inte varit något. Vi river av plåstret direkt, vi. Om det sker så gör det, det.

Det är som när man hånglar för länge med sin exfru efter skilsmässan, det är bara att göra slut direkt.
Så Berntsen brukar hångla med Kusi-Asare? Vet Dumpen om detta?
2024-01-30, 12:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Det är väl ändå inte Berndtsens fel om det ej blir så. Vi hade liknande upplägg med Williot och då kom önskemålet från oss. Beror ju på vad spelaren vill, om köpande klubb vill matcha spelaren i juniorlaget eller ser större vinning i allsvenskt spel och om spelaren kanske vill ta studenten (lex Noah Persson). Många faktorer som spelar in således och därför måste vi backa Berndtsen
2024-01-30, 12:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så Berntsen brukar hångla med Kusi-Asare? Vet Dumpen om detta?
Vill ni se mina nya skor? Kom till min skåpbil.
2024-01-30, 13:11
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Milleskog, Musa och Va. Utöver typ 3-4 förra året. Det är imponerande i sig att både misslyckas med så många spelare på kort tid men också att våga bygga om. Det är väl därför KoT är kvar: en garant för hög lägstanivå.

Du är ju likt en islamist allergisk mot att våga blicka inåt och erkänna problem, allahu akbar, eller Bo Akbar!! - men Musa som du hyllat… nu på väg bort? Hur känns det?

Jag gillade vad jag såg av Milleskog. Läste att han ej ansågs viktig av KoT: varför då värva honom?

Citat:
Djurgården hugger på Felix Vá enligt FK.

https://twitter.com/MarcusBr22/status/1672958758337622016

Cyperns Taha Ali + väldigt stark i defensiven, vilket K&T torde gilla.

Dom verkar inte gilla Taha Va Ali alls. Aldrig fått chansen och var tvångsvärvad av Bosse. Snart har alla som värvades i sommars sålts.
Senast redigerad av buisnismannen 2024-01-30 kl. 13:14.
2024-01-30, 13:17
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
[i]Deniz Hümmet är klar för DIF. Fotades igår på Tele2 och åker med på lägret.

Citat:

https://twitter.com/DenizHummet

Denna gubben tackade för sig på IG.

Klocka på ingång.

Grattis får vi höra alla klubbar han nobbade för gå till DIF i ett par inlägg framledes från dig?
2024-01-30, 13:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Jaha, Tekie tillbaka. Där får man be om att återkomma. Positivt att det är på Hellbergs önskan och han kanske kan vara en bra inhoppare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in