2024-01-06, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Bara feminiserade killar rakar sig.
De flesta män är feminiserade. Spinkiga och shoppingälskande.
Citera
2024-01-07, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Aldo.Raine
Du utgår från att de som trimmar sig är bögar, det blir mycket hat och väldigt fel. Jag har höga testonivåer men tack för omtanken. Träning skulle nog göra dig gott också, komma bort från bubblan.
Men det är som regel så. Jag minns en gammal dokusåpa, som hette "Acting straight" eller "Playing it straight", där en kvinna skulle träffa 10-12 män och efter olika dates plocka bort de som hon trodde var bögar (hälften). Som deltagare hade man valt ut män som inte uppfyllde alla fördomar. Som exempel fanns en man (straight) som visade sig raka benen. Alla i hela sällskapet blev omedelbart säkra på att han var bög. Produktionen hade gjort ett smart val.

Så du kan lugnt räkna med att en mycket stor majoritet av oss förutsätter att en man som rakar ben etc faktiskt är bög. OK att du inte är det, men då är du medlem av en liten minoritet människor.
Citera
2024-01-07, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det kvinnliga har blivit norm i vita väst. Det är därför pojkar rakar kroppen, noppar ögonbrynen och prioriterar ältande och relationsnack framför problemlösning. Det största problemet med, är att inte ens tjejerna gillar det. Fittan torkar ihop och det blir inga barn gjorda.
Ja du har verkligen rätt. Man blir kallad för feminist för att man har varit singel i 10+ år. Det är jag absolut inte. Men titta på hur män beter sig… Är det konstigt att fittan torkar ihop eller? Fler barn ska jag dock inte ha (pga min ADHD - inte feminism).
Senast redigerad av Roxic 2024-01-07 kl. 12:24.
Citera
2024-01-13, 06:20
Medlem
SysterMorbids avatar
Enda stället jag rakar mig är ansiktet, möjligtvis kuken men då trimmar jag.

Dagens unga män är mer feminin än kvartersbögen.
Citera
2024-01-23, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DinSkummaGranne
På sommaren när alla går i shorts men även på gymmet så ser jag ständigt killar som ser ut att vara helt rakade på benen. Hör det till evolutionen att vi får mindre och mindre kroppsbehåring eller rakar sig killarna numera? Jag har ganska mycket hår på armar och ben men har aldrig sett det som överdrivet/onormalt mycket. Jag tycker att alla killar jag ser numera har extremt lite hår på armar och ben. Står man bara en meter ifrån dom så ser det ut som att dom är helrakade.

Den håriga, maskulina vikingen är tydligen död sedan länge. Ni killar, rakar ni er eller har ni bara dålig hårväxt på armar och ben? Är det låg testosteronnivå eller vad är orsaken? Hur känns det att ha sådan bristande kroppsbehåring?

Rakar mig inte på benen eller vid könet eller något annat idiotställe, är väl inget fruntimmer heller. Men en massa hår på bröstet och på ryggen och axlarna har jag inte - men hade gärna haft Ja inte vet jag. Men kanske nordbor och negrer samt asiater aldrig haft mycket hår på bröstet.
Citera
2024-01-30, 10:01
Medlem
GertBennys avatar
Många män som går på gym har renrakade ben med en jämn solariebränna. Jag tror inte det hade gått och skilja deras ben ifrån en modern kvinnas ben. En riktig karl har rygghår som klättrar över axlarna som två majestätiska axelklaffar och går samman med brösthåret i en symfoni av testosteron och manshår.
Citera
2024-02-05, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Många män som går på gym har renrakade ben med en jämn solariebränna. Jag tror inte det hade gått och skilja deras ben ifrån en modern kvinnas ben. En riktig karl har rygghår som klättrar över axlarna som två majestätiska axelklaffar och går samman med brösthåret i en symfoni av testosteron och manshår.
Män är väldigt feminina så det är svårt att tända på dem.
Citera
2024-02-05, 14:50
Medlem
Ostepopss avatar
Nu är jag äldre än de flesta här (45+) men för mig är det helt otänkbart att raka något annat än pungen och kanske trimma bröst/mag håret lite.

Jag umgås mycket med yngre damer 20-29 typ och aldrig hört något negativt, vilken jävla shock tjejen måste få om killen har rakade glansiga ben som någon jävla 11 åring. Ibland får jag höra skit för jag har blonda hår på benen som inte syns förrän jag fått lite sol och bruna ben men det tar man med en klackspark

försöker ni alla se ut som barn eller kvinnor eller vad håller ni på med?
Citera
2024-02-05, 14:52
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Män är väldigt feminina så det är svårt att tända på dem.

Men är det verkligen så illa på riktigt? Jag kollar inte på andra killar på gymmet eftersom jag är i min egna lilla värld när jag är där.

Men det måste ju finnas en anledning till att unga tjejer hellre hänger med en 45+ årig gubbe än deras egna generation tänker jag.
Citera
2024-02-05, 14:52
Medlem
swebarbs avatar
Sjukt töntigt med vuxna män som vaxar sina ben o liknande. Inga riktiga män gör så bara fjollor. Unga hakar säkert på såna trender från tiktok.

Hårig betyder inte man är ovårdad som många inbillar sig.
Citera
2024-02-05, 14:54
Medlem
zombie-nations avatar
Minns många som var lurviga förr men som avlurvats. Jag antar att gamla människor helt enkelt blir mindre lurviga med åren?
Citera
2024-02-05, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Men är det verkligen så illa på riktigt? Jag kollar inte på andra killar på gymmet eftersom jag är i min egna lilla värld när jag är där.

Men det måste ju finnas en anledning till att unga tjejer hellre hänger med en 45+ årig gubbe än deras egna generation tänker jag.
Ja de flesta män är väldigt mesiga och bögiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in