2024-01-30, 07:38
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mearts
Tror att det är köttet. Mumsade inte dom av det redan i samma avsnitt dom slaktade? Han var väl ganska tydlig med att det inte fick ätas innan labbsvar. Det är svårt att veta hur dom filmar och lägger upp dagarna när man tittar. Men jag fick den känslan iaf... Att dom åt direkt.

Lutar åt köttet mer och mer jag också. Att TV4 skulle 'erkänna' att djuren missköts i programmet på det sättet är inte speciellt troligt.
2024-01-30, 08:08
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven
I samma klipp så ser man att det är Cornelia, Ronja, Magnus, Martina, Jennifer, Dessan och Maxine som sitter på läktaren.

Om Desirée satt där lär det vara ett senare ting, hon kommer ju inte tillbaka till farmen förrän nästa vecka.
Senast redigerad av Noxyl 2024-01-30 kl. 08:33.
2024-01-30, 08:51
Medlem
funktioners avatar
Har svårt för båda Cornelior faktiskt. Dels lilla prinsessan på farmen som bölar jämt och ständigt.

Och för Cornelia på torpet finns bara ett ord: VIDRIG!
2024-01-30, 09:22
Medlem
Citat:
I samma klipp så ser man att det är Cornelia, Ronja, Magnus, Martina, Jennifer, Dessan och Maxine som sitter på läktaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Om ****** satt där lär det vara ett senare ting, hon kommer ju inte tillbaka till farmen förrän nästa vecka.

Och nu spoilas det igen! Att det är så svårt att låta bli!
2024-01-30, 09:30
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Och nu spoilas det igen! Att det är så svårt att låta bli!

Det spoilades av TV4 själva redan förra veckan. Ni får hänga med i matchen å sluta rapportera mig för regelrätta inlägg.
2024-01-30, 09:44
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså det är lite komiskt att ena gruppen (Andreas) klagar på att vissa inte jobbar, som tex Per. Och att Per klagar på att de andra gänget inte jobbar lol. Vem ska man tro? Jag personligen tror nog att "ortengänget" som vissa kallar dom gör faktiskt ofta de tunga lastet och jobbar på det.
Tror inte nån av dem från orten-gänget hade kunnat göra lika fin soffa i alla fall.

Förövrigt väldigt patetiskt med Tims runda där alla ska berätta hur de "känner". Jag har varit med om nåt sånt där på nån arbetsplats. Min erfarenhet är att alla tycker det är patetiskt och onödigt. Verkar dessutom inte vara några goda intentioner, verkar mest handla om att att han vill visa upp sina fantastiska kunskaper från missbruksvården.
Senast redigerad av Amor 2024-01-30 kl. 09:46.
2024-01-30, 11:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Jag observerar att narcissisten och mobbaren Cornelia Nordensson på Torpet inte har ändrat sig ett dugg sedan skolåren.

Precis lika vidrig personlighet fortfarande. Hur i h-vete hon kan vara "livsstilsterapeut" övergår mitt förstånd?
Det verkar efter en googling vara ett kvinnoyrke iaf, im every woman!, så det är nog inte så svårt att bli det, man får ett diplom att man kalla sig denna skyddade titel

Hon är säkert otrevlig på ett skönt sätt utanför programmet, du skulle inte varit så jäkla tävlingsinriktad i närheten av henne i plugget, inga tävlingsinriktade gossar får kyssa vackra flickor som italienaren sa, vad hade hon för avgångsbetyg? hade hon lika vackra läppar i årskurs 6 tyckte du?

Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Förvånad att DD-Cornelia inte är singel. Trodde Maxime sa hon hade pojkvän i början? Varför är ens relationsstatus så privat information för? Cornelia är konstig som fan.
Aja, jag tycker synd om Cornelias partner iaf.

Grym röv på C-Cornelia dock. Lagom proportionell kropp.
Hur vet du att hon inte är singel?

Lägg upp en bild på den halvlyckliga mannen, med tanke på att jag tvingats fastställa att dom där dubbla D är syntetiska, man skulle skruva av Cornelias huvud och sätta den på Maxims kropp, det är möjligt att en skarp hudfärgskontrast kan uppstå men vi får skylla på tillfälliga tanlines
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-30 kl. 11:48.
2024-01-30, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Hahaha fan vad det stämmer
Tycker han påminner mycket om Mastermind, hette han Tobbe? Som hängde med den blåhåriga norskan. Lika sjukt stirrande blick och lika självgod
2024-01-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Vinnaren får ingen amulett, det är bara på torpet och i torpetkampen dessa delas ut.
Detta med att man inte längre får någon amulett för vinst i tinget är ju helt hål i huvudet. Därmed finns det ju ingen attraktion att vilja bli vald. Ta tillbaka de gamla reglerna. Att storbonden får amulett är mer svårbegripligt. Denne har ju inte utfört någon som helst prestation. För övrigt får ju storbonden så många andra privilegier så det kan räcka med det
2024-01-30, 13:57
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Klippet visades nyss igen på TV och Wincent säger: Det har begåtts regelbrott på Farmen... och dom är bara 7 på läktaren...? Jag hinner inte se vilka som sitter på läktaren.
2024-01-30, 14:41
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Hur vet du att hon inte är singel?

Lägg upp en bild på den halvlyckliga mannen, med tanke på att jag tvingats fastställa att dom där dubbla D är syntetiska, man skulle skruva av Cornelias huvud och sätta den på Maxims kropp, det är möjligt att en skarp hudfärgskontrast kan uppstå men vi får skylla på tillfälliga tanlines

Torpet
2024-01-30, 15:17
Medlem
Giggsys avatar
Produktionen borde fyllt gården med ett par jokrar, finns det inga reserver eller? Lämnar 3-4 st frivilligt första två veckorna får man väl skicka in några andra som vill/kan vara där istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in