Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjamannen87
Jag observerar att narcissisten och mobbaren Cornelia Nordensson på Torpet inte har ändrat sig ett dugg sedan skolåren.
Precis lika vidrig personlighet fortfarande. Hur i h-vete hon kan vara "livsstilsterapeut" övergår mitt förstånd?
Det verkar efter en googling vara ett kvinnoyrke iaf, im every woman!, så det är nog inte så svårt att bli det, man får ett diplom att man kalla sig denna skyddade titel
Hon är säkert otrevlig på ett skönt sätt utanför programmet, du skulle inte varit så jäkla tävlingsinriktad i närheten av henne i plugget, inga tävlingsinriktade gossar får kyssa vackra flickor som italienaren sa, vad hade hon för avgångsbetyg? hade hon lika vackra läppar i årskurs 6 tyckte du?
Citat:
Ursprungligen postat av
mensverket
Förvånad att DD-Cornelia inte är singel. Trodde Maxime sa hon hade pojkvän i början? Varför är ens relationsstatus så privat information för? Cornelia är konstig som fan.
Aja, jag tycker synd om Cornelias partner iaf.
Grym röv på C-Cornelia dock. Lagom proportionell kropp.
Hur vet du att hon inte är singel?
Lägg upp en bild på den halvlyckliga mannen, med tanke på att jag tvingats
fastställa att dom där dubbla D är
syntetiska, man skulle skruva av Cornelias huvud och sätta den på Maxims kropp, det är möjligt att en skarp hudfärgskontrast kan uppstå men vi får skylla på tillfälliga tanlines