2024-01-27, 21:46
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Portion - oftast ungefär 1h.

Lös - tills den upplöses.
Citera
2024-01-29, 12:29
Medlem
fellowvessels avatar
allt från 15 min till 2 timmar, brukar glömma bort att jag har en inne så sväljer ner en hel del men det går att dricka och äta med 1 inne om man har uppsyn.
Citera
2024-01-29, 21:52
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Tills den åker runt under läppen, då spottar man ut o tar en ny allt från 1timma till 3-4 timmar
Ungefär så, när man upptäcker att man är där med tungan för att få ut det sista som går att krama ur iform av smak och ev. Nikotin.

Kul också att se att man inte är ensam om att sova med snus inne och ev även byta prilla om man vaknar mitt i natten. Är ruggigt underskattat.
Citera
2024-01-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ungefär så, när man upptäcker att man är där med tungan för att få ut det sista som går att krama ur iform av smak och ev. Nikotin.

Kul också att se att man inte är ensam om att sova med snus inne och ev även byta prilla om man vaknar mitt i natten. Är ruggigt underskattat.

Får inte längre ha prillan på natten av sambon, blir sånna jäkla fläckar på kudden😅
Citera
2024-01-29, 23:15
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Får inte längre ha prillan på natten av sambon, blir sånna jäkla fläckar på kudden😅
Mmm jag vet, har samma problem. Tvättmaskinen går varm haha 😅
Citera
2024-01-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Mmm jag vet, har samma problem. Tvättmaskinen går varm haha 😅

😅😅😅😅😅
Citera
2024-01-29, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
När jag kör timer och skriver ner tiden i min dagbok så…

….inte alls!

Vem fan håller koll på sådant här skit?

Men just nu infinner sig en magisk stund med morgonkaffe och en stor kramsnös under läppen

Rätt bra om man vill dra ner eller på sikt sluta med det. Klarar 3-4 på en dag men svårt att gå under det. Drar man en dosa på en dag så är det ju kring 1-2 i timmen.
Citera
2024-01-29, 23:23
Medlem
LFCYNWAs avatar
Skulle tippa på mellan 90-120 minuter. Kan dock uppstå situationer där man har innen en prilla 10 minuter eller 240 minuter.

Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
När jag kör timer och skriver ner tiden i min dagbok så…

….inte alls!

Vem fan håller koll på sådant här skit?

Men just nu infinner sig en magisk stund med morgonkaffe och en stor kramsnös under läppen

Citera
2024-01-30, 06:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Rätt bra om man vill dra ner eller på sikt sluta med det. Klarar 3-4 på en dag men svårt att gå under det. Drar man en dosa på en dag så är det ju kring 1-2 i timmen.

Ibland måste man unna sig lite, jag är ganska duktigt i det övriga, fysiskt aktiv, går till gymmet, tänker på vad jag äter osv

Då tar jag en prilla med gott samvete och njuter!

Ska du sluta med något så måste du kliva av det bara, dalta med att trappa ner känns bara som ett recept på misslyckande, åk iväg på en weekendresa eller något liknande så är du fri från tobak, om nu det är vad du vill

Men nu ska jag avnjuta en stor och slafsig baksnus efter att ha borstat tänderna!
Citera
2024-04-18, 08:41
Medlem
Lös 1-2 tim portion kortare tappar smak så fort.
Citera
2024-04-21, 17:36
Medlem
mangoraja4evigts avatar
Portionssnus allt ifrån 1-4 timmar, beror helt på. Brukar föredra att ha prillan inne rätt länge om det finns tillgång till kaffe, alltid gott att para smaken av kaffe med en fin prilla.
När det kommer till all white så har jag bara i prillorna i ca 15 minuter, riktigt äckligt och det enda jag köper hem i den kategorin är Velo Freeze pga nikotinet, tar en som morgonprilla så fort jag vaknar för att få igång systemet.
Citera
2024-04-25, 12:14
Medlem
OrganiCs avatar
Att majoriteten här vet på ett ungefär hur länge de har prillan inne är för mig konstigt. Tar ni tid? Och i så fall varför?
Jag har prillan inne tills det är dags att byta. Det är inget jag varken vill eller kan ta tid på, det är bara något jag känner.
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Hur långt är ett snöre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in