2024-01-29, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är skillnad på att anklaga någon för ett allvarligt brott utan bevis än att anklaga någon för att ha BPD utan bevis.

Du håller fast i diagnosen som en baby håller fast i nappflaskan. Har du bevis på att hon är bipolär eller
stödjer du ditt påstående på vad någon som sålt sig till djävulen sagt?
Du har inte mer bevis än någon annan i gruppen
Citera
2024-01-29, 11:31
Avslutad
Citat:
Så vad ska vi diskutera då? Om vi inte får diskutera egna teorier kan vi väl lika gärna stänga tråden eftersom ingen har några bevis för något? Har du bevis på att Anjo har lekt domstol eller är det kanske Linnea som kapat hans konto, betalat någon amerikan för att skapa en AI-film med Anjo som huvudroll i syfte att få honom fälld för förtal?

Den här tråden existerade innan detta hände, och är alltså inte till för att vara en slags folkdomstol.
ANJO borde försvinna från youtube pga avstängning.

Du ber om bevis för det som gör att vi kan argumentera just nu?
Är det en paradox att om han inte hade lekt folkdomstol hade vi inte kunnat argumentera om det är rätt eller fel, i förhållande till att det ska bevisas?

Om du har blöta kläder på det så behöver man inte bevisa att de är blöda, det är hur de blivit blöta som ska bevisas. Det du ber om nu är att bevisa att kläderna är blöta när det droppar från din skjorta.
Citera
2024-01-29, 11:33
Avslutad
Citat:
Det är skillnad på att anklaga någon för ett allvarligt brott utan bevis än att anklaga någon för att ha BPD utan bevis.
Linnea har dokumenterade skador av sån allvarlig grad att Chrippa satt inlåst.
Sen har Jockiboi lekt advokat och försökt få ut info, men det har inte gått jättebra. Då fick det bli operation lura Linnea genom lovebombning, resa iväg, göra Amber Heard/Johnny Depp inspelning, bedyra sin kärlek, fast allt var en del av en master plan.
Mission complete.
Allt har erkänts av Chrippa och Gustav, som är insyltad ordentligt.
Undrar vem eller vilka som är idioten?
Förundersökningen är återupptagen, Linnea haf en duktig advokat som kommer krossa Kackerlackan Chrippa och hans apor, Jocke, Anjo, Luggen, Gustav, fruar mfl
Citera
2024-01-29, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnea, fast järnringen runt Chrippa med Jockiboi som styr, försökte vinkla det till att Julia och Chrippa skulle hitta tillbaks till varandra, att han skulle lämnat Linnea. Vilket inte alls var fallet, utan en efterhandskonstruktion som Julia, Jocke och Anjo filat ihop, när Chrippa misshandlade Linnea så pass illa att han anhölls och häktades.
Kanske Julia vill ha skithögen tillbaka, eller så vågar hon inte gå emot Jockes order, hon spelar med.
Linnea har gått vidare.

Ja det kan man verkligen säga, Linnea har en härlig framtid framför sig, ung som hon är. Chrippa får nöja sig med en ålderdom med gubbsjuka inkontinens och pensionärsrabatter. Det fetaste kontot har han hos Kf och någon pension har han inte jobbat ihop. Patetiskt
Chrippa är så sjukligt svartsjuk så säger man Ant Wan i hans närhet får han utbrott. Svartsjuk på en artist, va fan?
Citera
2024-01-29, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Den här tråden existerade innan detta hände, och är alltså inte till för att vara en slags folkdomstol.
ANJO borde försvinna från youtube pga avstängning.

Du ber om bevis för det som gör att vi kan argumentera just nu?
Är det en paradox att om han inte hade lekt folkdomstol hade vi inte kunnat argumentera om det är rätt eller fel, i förhållande till att det ska bevisas?

Om du har blöta kläder på det så behöver man inte bevisa att de är blöda, det är hur de blivit blöta som ska bevisas. Det du ber om nu är att bevisa att kläderna är blöta när det droppar från din skjorta.

Jag tycker snarare det är bra att någon som falskanmäler någon för misshandel och offentligt hänger ut denne som en kvinnoboxare ska ha en jäkla massa skit tillbaka, gärna offentligt. Sen skiter jag i om du tycker att det är förtal eller inte.
Citera
2024-01-29, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du håller fast i diagnosen som en baby håller fast i nappflaskan. Har du bevis på att hon är bipolär eller
stödjer du ditt påstående på vad någon som sålt sig till djävulen sagt?
Du har inte mer bevis än någon annan i gruppen

Att du tror att BPD betyder bipolär gör det ganska uppenbart att du inte kan något om BPD och således inte kan ta in att en människa kan bete sig så som L har gjort. Därför försvarar du henne.
Citera
2024-01-29, 11:46
Avslutad
Citat:
Jag tycker snarare det är bra att någon som falskanmäler någon för misshandel och offentligt hänger ut denne som en kvinnoboxare ska ha en jäkla massa skit tillbaka, gärna offentligt. Sen skiter jag i om du tycker att det är förtal eller inte.

Om det är falskt så är det givetvis fel, men nu det är ANJO som säger det är falskt och mer vet man inte.
Ingen vet om vilka bevis som finns eller inte, endast det som visas upp i sociala media är det man vet om. Ingen vet vad som fåtts sägas eller vad som avråtts att man ska säga eller inte pga hur det kan manipuleras av andra innan förhör. Det kan finnas väldigt mycket information som ingen vet om, som inte får komma ut pga hur det ska hanteras i rätten, därför ska man inte döma grundat på hörsägen.
Detta ska inte skötas av amatörer som ANJO, det ska utredas ordentligt och tills det är gjort ska ingen anklagas av dårar på youtube.
Citera
2024-01-29, 11:50
Avslutad
Citat:
Att du tror att BPD betyder bipolär gör det ganska uppenbart att du inte kan något om BPD och således inte kan ta in att en människa kan bete sig så som L har gjort. Därför försvarar du henne.

Kan du tala om var informationen kommer om att hon har BPD? Det har du inte gjort. Hur har detta blivit till fakta? Kan du bara ge källan till faktan som du påstår det vara?
Citera
2024-01-29, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnea har dokumenterade skador av sån allvarlig grad att Chrippa satt inlåst.
Sen har Jockiboi lekt advokat och försökt få ut info, men det har inte gått jättebra. Då fick det bli operation lura Linnea genom lovebombning, resa iväg, göra Amber Heard/Johnny Depp inspelning, bedyra sin kärlek, fast allt var en del av en master plan.
Mission complete.
Allt har erkänts av Chrippa och Gustav, som är insyltad ordentligt.
Undrar vem eller vilka som är idioten?
Förundersökningen är återupptagen, Linnea haf en duktig advokat som kommer krossa Kackerlackan Chrippa och hans apor, Jocke, Anjo, Luggen, Gustav, fruar mfl

Men inte tillräckligt starka bevis för att få honom fälld? Intressant. Var det nypmärket, det sminkade blåmärket eller rivmärket på handleden som var de tre stora bevisen?
Citera
2024-01-29, 11:54
Avslutad
Citat:
Men inte tillräckligt starka bevis för att få honom fälld? Intressant. Var det nypmärket, det sminkade blåmärket eller rivmärket på handleden som var de tre stora bevisen?

Du verkar inte vera medveten om att rättegången inte ägt rum ännu. Lite jobbigt när ngn ska uttala sig om fakta som du påstår dig göra och inte har koll på det?
Jag skulle verkligen uppskatta att få veta var informationen kommer ifrån som säger att hon har BDP, eftersom du konstaterar att det är fakta. Kan du inte bara tala om det?
Citera
2024-01-29, 12:03
Avslutad
Citat:

Nja inte riktigt så enkelt. Du har rätt i att jag inte är hemma i hur olika diagnoser förkortas som här BPD. Men jag har i alla fall förstånd nog att inte diagnostisera folk jag inte känner med en kunskap jag inte besitter
Citera
2024-01-29, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nja inte riktigt så enkelt. Du har rätt i att jag inte är hemma i hur olika diagnoser förkortas som här BPD. Men jag har i alla fall förstånd nog att inte diagnostisera folk jag inte känner med en kunskap jag inte besitter

Jag väntar fortfarande på att få höra hur personer vet om att hon har BPD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in