2024-01-29, 04:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eh, det sa han inte alls.
Det är skrämmande hur somligas attention span ser ut.
För att inte tala om bristande ordförståelse.
Det finns en verklighet bortom youtube.
Vad skulle hända om internet försvann?
Vad skulle Chrippa, Anjo och Jockiboi göra då?

14.15 i Anjos nya video sa han efter att han sagt vilka plattformar han finns på exakt ”Hon bor bara här under tiden för att Chloe ska känna sig trygg” och nickade huvudet mot Julia, men inte att de var ihop. Men inte att de är ihop, dock lät det som han skämtade. Sen om han skämtade om att hon bara bodde där för att C ska känna sig trygg och det är mer mellan dom , eller om han skämtade att hon inte bor där alls vetefan.
Citera
2024-01-29, 05:53
Medlem
Slog mig nyss att Linnea själv angett att hon är gravid och likväl är hon ute (….och festar i Malmö). Det angav hon när dom vart i Sälen. Vilken vecka är hon nu? Har gått några veckor sedan dom vart i Sälen nu. Har magen börjat växa?

Kan det hela röra sig om en utpressning likt detta hon är igång med? https://sverigesradio.se/artikel/kvinna-doms-for-att-ha-lurat-man-om-graviditet

Det är väl inget man hittar på att man är med barn.
Citera
2024-01-29, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Slog mig nyss att Linnea själv angett att hon är gravid och likväl är hon ute (….och festar i Malmö). Det angav hon när dom vart i Sälen. Vilken vecka är hon nu? Har gått några veckor sedan dom vart i Sälen nu. Har magen börjat växa?

Kan det hela röra sig om en utpressning likt detta hon är igång med? https://sverigesradio.se/artikel/kvinna-doms-for-att-ha-lurat-man-om-graviditet

Jorå, borderlinebrudar gör det. Allt för att känslomässigt manipulera sin partner.
Men, att supa under graviditeten har väl inte hindrat någon förr.
Citera
2024-01-29, 06:11
Medlem
Carrocks avatar
Chrippa på en dagsutflykt med Anjo, Julia och hela gänget:

Står öppet inför kameran och raggar upp tjejer, säger samtidigt att han lever med Julia men ska slänga ut henne snart. Detta efter hon tagit tillbaka honom efter han varit otrogen mot henne?

Vilket avskyvärt sätt att behandla en människa på.

Och vi ska alla tro att Linnéa är den elaka som har behandla den oskyldiga och sympatiska Chrippa så illa?

Give me a break..
Citera
2024-01-29, 06:19
Avslutad
Citat:

Vart säger Linnea att hon skulle vara gravid? Att Chrippa hintat om det har jag sett, men det tolkade jag mer som ett sätt att skapa diskussion i fb
Citera
2024-01-29, 06:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Det var väl chrippa som om och om igen hintade att hon var gravid?
Med tanke på allt som hänt vore det inge konstigt ifall hon valt att göra abort, eller fick missfall pga stress.
Citera
2024-01-29, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vart säger Linnea att hon skulle vara gravid? Att Chrippa hintat om det har jag sett, men det tolkade jag mer som ett sätt att skapa diskussion i fb

Linnea bekräftade det i Anjos vlogg från Sälen när Chrippa höll Anjos son. Även med namnet William.
Citera
2024-01-29, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Jorå, borderlinebrudar gör det. Allt för att känslomässigt manipulera sin partner.
Men, att supa under graviditeten har väl inte hindrat någon förr.

Jag skriver under på detta. Exakt såhär är det! Om hon gjort abort eller fått missfall ränner man inte runt på Lilla Torg och snyltar drinkar (…det gör man överhuvudtaget inte heller om man är gravid).

Vore intressant och följa hennes ”graviditet” eller om det rör sig om en utpressning.
Citera
2024-01-29, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Är vi emot Liam M nu här på flashback?

Jag tänker väl bara att det är störande hur personer blir manipulerade.
Jag är mest för sanningen och det som är rätt, om man kan säga så...
Respektera andra och dig själv, etc...
Det finns ju en chans att han kunde ändrat sig efter vad han såg, men så mycket som han ändrade sig och hur han lät på sättet han pratade känns det mer som att han reagerade på ANJOs hint.
Citera
2024-01-29, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Jag tänker väl bara att det är störande hur personer blir manipulerade.
Jag är mest för sanningen och det som är rätt, om man kan säga så...
Respektera andra och dig själv, etc...
Det finns ju en chans att han kunde ändrat sig efter vad han såg, men så mycket som han ändrade sig och hur han lät på sättet han pratade känns det mer som att han reagerade på ANJOs hint.

Är det inte intressant hur vissa kreatörer "ändrar uppfattning" kort tid efter att dem pratat neutralt om vad som händer?
Citera
2024-01-29, 07:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det inte intressant hur vissa kreatörer "ändrar uppfattning" kort tid efter att dem pratat neutralt om vad som händer?

Det är youtubers, de vill ha views och vara populära. Därför ska de inte ta upp sånt här.
ANJO borde stängas av från youtube, vet inte varför han får vara kvar?
Citera
2024-01-29, 07:42
Medlem
Citat:
Linnea bekräftade det i Anjos vlogg från Sälen när Chrippa höll Anjos son. Även med namnet William.

Vilken av alla videos är detta? Finns 3 från sälen. Ge mig gärna minut också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in