Citat:
Ursprungligen postat av
Dalbin
Den känslan som du har får jag också!
Och har fått känna av hans drev av följare efter hans lilla video. Några hundra kommentarer hur dum i huvudet jag var osv. Men man ju trösta sig med att det är vilsna människor som litar blint på sin stora ledare och idol.
Jo, men det är just det som är faran med personer som ANJO, vilsna människor följer dem och det finns riktigt vilsna personer som kan ta lagen i egna händer efter att se en sån där video. Jag vet inte varför ANJO får vara kvar på youtube det är väldigt konstigt, känns som en nertonad version av Leafy, (LeafyIsHere), som blev bannad för att han endast använde sin youtubekanal till att trakassera andra.
Att ta upp viktiga saker och vara opartiskt, visst. Men att skicka alla sina följare på en person som ska dömas av ANJOS folkdomstol bestående av 12åringar innan en rättegång ägt rum tycker jag borde resultera i avstängning från youtube.
Liam M har ju tydligen fått nya åsikter nu sen ANJO hintade om att han borde tänka om i en video.
Diktatur där de som har mest followers kan skicka mest dislikes = åsikter kontrolleras.