2024-01-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Åklagaren är en hon

Sorry har du ett namn på henne .Har svårt att hitta i tråden
Citera
2024-01-28, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Klart som fan att båda är skyldiga till att saker skett. Tror dock ingen kommer bli dömd. Men att tro L är monstret eller enbart C är the bad guy är fucked up. Såna idioter som tar sådan sida är sjuka i huvet….
Är i Linneas ålder, tjej också. Fyfan vad jag är glad att jag inte lever i Sverige säger jag bara…..

Ok, du menar skyldiga till gärningar som normen av alla som finns i världen har "begått", eller till brott som kan bevisas mot alla rimliga tvivel?

Jo, det här med att ta sida är väldigt känslomässigt verkar det som. De som kan sympatisera med C tar hans parti de som kan med L tar hennes...
därför det står mig så mycket att folk dömer innan någon ÄR dömd.
Citera
2024-01-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Ok, du menar skyldiga till gärningar som normen av alla som finns i världen har "begått", eller till brott som kan bevisas mot alla rimliga tvivel?

Jo, det här med att ta sida är väldigt känslomässigt verkar det som. De som kan sympatisera med C tar hans parti de som kan med L tar hennes...
därför det står mig så mycket att folk dömer innan någon ÄR dömd.

Ja, precis, normen.
Att Linnea är så hemsk tror jag inte.
Att Chrippa är våldsam tror jag inte.

Nånstans mittemellan skulle jag tro, de förstörde för varandra helt enkelt, vilket är rätt så normalt, absolut inget att göra 10 videos om… Har även tänkt är det PR trick?

Joz grejen var ju det, Valleboi som skulle döda familjen Lundell var det, Olof k osv osv…..
Citera
2024-01-28, 19:03
Avslutad
Citat:
Ja, precis, normen.
Att Linnea är så hemsk tror jag inte.
Att Chrippa är våldsam tror jag inte.

Nånstans mittemellan skulle jag tro, de förstörde för varandra helt enkelt, vilket är rätt så normalt, absolut inget att göra 10 videos om… Har även tänkt är det PR trick?

Joz grejen var ju det, Valleboi som skulle döda familjen Lundell var det, Olof k osv osv…..

Jag skriver endast, som jag poängterat i tråden en del gånger, för jag är så irriterad på ANJO, som försöker dra tillbaka tiden till folkrättegångar utan rättsystem etc...
Tänk hur det hade sett ut för C om ANJO haft alla sina views till att måla upp honom dåligt istället? Folk tänker inte på det alls verkar det som, de bara reagerar.
Citera
2024-01-28, 19:04
Medlem
Ett av Skabbes otaliga inkassokrav är på över 30000 från Telia - hur lyckas man få en sån skuld...? Stänger de inte av abonnemanget bara om man inte betalar fakturan?

Stämmer ryktet att han jobbat som telefonförsäljare i Spanien, men varit så jävla korkad att han ringde från ett teliakonto?
Citera
2024-01-28, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ett av Skabbes inkassokrav är över 30000 från Telia - hur lyckas man få en sån skuld...? Stänger de inte av abonnemanget bara om man inte betalar fakturan?

Stämmer ryktet att han jobbat som telefonförsäljare i Spanien, men varit så jävla korkad att han ringde från ett teliakonto?

Fast som telefonförsäljare ringer man väl från företagets egna telefoner, inte sin privata?
Citera
2024-01-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ett av Skabbes otaliga inkassokrav är på över 30000 från Telia - hur lyckas man få en sån skuld...? Stänger de inte av abonnemanget bara om man inte betalar fakturan?

Han har väll bara tagit ut två nya iPhones? Nyaste iPhones PRO modell ligger på ca 15k styck..
Citera
2024-01-28, 19:15
Medlem
Citat:
Jag skriver endast, som jag poängterat i tråden en del gånger, för jag är så irriterad på ANJO, som försöker dra tillbaka tiden till folkrättegångar utan rättsystem etc...
Tänk hur det hade sett ut för C om ANJO haft alla sina views till att måla upp honom dåligt istället? Folk tänker inte på det alls verkar det som, de bara reagerar.

Ja alltså jag önskar att alla Anjos videos blev borttagna. Spelar ingen roll dock då personer redan sett den…

Hur kan 1 video få folk att hata en annan?
OMG Anjo sa det här om X fuck den personen! Låt oss mordhota!

Synd att folk avgudar sina youtubers…
Citera
2024-01-28, 19:22
Medlem
Citat:
Fast som telefonförsäljare ringer man väl från företagets egna telefoner, inte sin privata?

Ja, men Skabbe kanske har frilansat...? Jobbat över? Skriker gör han ju så det räcker och blir över, men han hörs nog inte ända från Spanien till Sverige.

Skabbe hade nog gjort bäst i att skaffa ett spanskt abonnemang.

"Can't make this shit up".
Citera
2024-01-28, 19:27
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Han har väll bara tagit ut två nya iPhones? Nyaste iPhones PRO modell ligger på ca 15k styck..

Den fick han av Jocke.
Citera
2024-01-28, 19:27
Avslutad
Citat:
Ja alltså jag önskar att alla Anjos videos blev borttagna. Spelar ingen roll dock då personer redan sett den…

Hur kan 1 video få folk att hata en annan?
OMG Anjo sa det här om X fuck den personen! Låt oss mordhota!

Synd att folk avgudar sina youtubers…
Det är många som förleds att tro att youtube är vägen till fame and fortune.
Ett samhälle skulle inte fungera om alla arbetsföra lallade runt och levde som om det inte fanns en morgondag.

Utvecklingen är skrämmande.
Citera
2024-01-28, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Den fick han av Jocke.
Nu snackar vi om hans skuld hos Telia som är hos fogden och inte hans nya telefon. Dessa skulder lär vara 1-2 år gamla. Hur annars skulle han kunnat få 30k i skuld hos Telia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in