2024-01-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Orkar inte ens bli upprörd över faktumet att Ciro var en syltrygg och gjorde läggmatch mot Andreas för att idioterna i ortengänget skulle få eig en vecka till i storbondestugan.
Grädde på moset kommer bli imorgon när han väljer Jennifer till storbonde så att hon är fredad och kan välja Cornelia eller Ronja till förstakämpe.

Att det skulle bli denna utgången kunde man räkna ut med röven när Jennifer i torsdagens trailer inför programmet avslöjade att Ciro spelade med dem.
Hade gjort samma sak . Hon cornelia skrek på ciro när han gav henne konstruktiv kritik. Medan de andra gänget var schyssta mot han
2024-01-28, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag kanske är i minoritet här men jag kan förstå varför vissa av farmarna inte gilla Cornelia och Ronja. Jag vet inte exakt vad det är. Men det känns som vi inte riktigt ser hela bilden av dom. För mig blev jag chockad och arg när hon brusade till där när Chiro gav Cornelia lite konstruktiv kritik. Och sen säga att han haft låg energi, trots att han säger att han har haft mycket med energi och jobbat till kvällen.

Jag föredrar typer som Desirée (min favorit. Så tråkigt att hon lämnade) Jeniffer, Maxine och Alessia. Dom känns mer äkta, trots att dom är jobbiga verkar dom genuina. Det är nåt med Cornelia och Ronja som känns falskt.
Senast redigerad av granskottet80 2024-01-28 kl. 17:28.
2024-01-28, 17:26
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Va? Vad snackar du om?

Hon sa så om grisarna... kan inte den bruna heta nazze! ronja alltså
2024-01-28, 17:27
Medlem
Har Ciro gått ut och bekräftat att det var läggmatch än? För det var det ju och det var det ganska uppenbart att det skulle bli ända sedan Ciro gick ut med att han ville bli vald som förstekämpe. Vill man det så vill man antagligen åka hem.

Hoppas han väljer Jennifer som storbonde. Så blir Ronja riktigt besviken.

Håller absolut med om att både Jennifer och Alessia är att föredra framför Ronja och Cornelia. Och att Jennifer och Alessia är äkta medan R och C anlägger en tillgjord yta.
2024-01-28, 18:03
Medlem
Hur fan kan man. Tycka att Ronja ser bra ut? Fulare kvinna har aldrig skådats.

Litet huvud med konstiga ögon på en tjockiskropp.
2024-01-28, 18:44
Medlem
santos_devilles avatar
Jag fick ändå en känsla att han Ciro var hedersvärd och ärlig. Men det känns som att även produktionen lägger sig i och säger att han ska spela att han vill vara kvar.

Han sa ju när dom pratade om han den tjocke bajaren att. Om man inte jag kan ge mitt 100% så åker jag hem. Sen sa han ju någon annan gång att han inte kunde ge sitt 100. Det var därför han ville bli vald och la sig i matchen.

Aja då blir mupp-gänget storbonde igen. Dom är ju som en amöba som sitter ihop.

Sen tror jag att dom klipper för att skapa drama, jag tror dom alla är tjenis och polare generellt hela dagarna. Sen tisslar dom bakom ryggen på varandra
2024-01-28, 18:50
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Jag tror nog att det 1000% blir tim som storbonde

Anna får ett litet utbrott nästa vecka där hon pratar om att arbetsmoralen är låg (vid matsalsbordet) visst kunde man se vem som satt på storbondens plats, så du har nog rätt.
Senast redigerad av Erki122 2024-01-28 kl. 19:03.
2024-01-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Jag föredrar typer som Desirée (min favorit. Så tråkigt att hon lämnade) Jeniffer, Maxine och Alessia. Dom känns mer äkta, trots att dom är jobbiga verkar dom genuina. Det är nåt med Cornelia och Ronja som känns falskt.
Jag håller med. Det känns verkligen som att det är mycket som vi inte ser bakom kameran. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men de känns som att Cornelia har provocerat både Désirée och jennifer. Det var ju snack om att Cornelia o Ronja hade problem med Désirée för att killarna gav henne mer uppmärksamhet
2024-01-28, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Anna får ett litet utbrott nästa vecka där hon pratar om att arbetsmoralen är låg (vid matsalsbordet) visst kunde man se vem som satt på storbondens plats, så du har nog rätt.
Jepp, såg också det. TV4 klipper så dåligt.
2024-01-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Har Ciro gått ut och bekräftat att det var läggmatch än? För det var det ju och det var det ganska uppenbart att det skulle bli ända sedan Ciro gick ut med att han ville bli vald som förstekämpe. Vill man det så vill man antagligen åka hem.

Hoppas han väljer Jennifer som storbonde. Så blir Ronja riktigt besviken.

Håller absolut med om att både Jennifer och Alessia är att föredra framför Ronja och Cornelia. Och att Jennifer och Alessia är äkta medan R och C anlägger en tillgjord yta.
Vissa farmare har tom sagt att Ronja och cornelia snackade skit om varandra
2024-01-28, 19:24
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122

Kollade igen och det ser onekligen ut så. Tycker det är lite märkligt med tanke på torpet spoilern.

Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag fick ändå en känsla att han Ciro var hedersvärd och ärlig. Men det känns som att även produktionen lägger sig i och säger att han ska spela att han vill vara kvar.

Ja det kändes lite 'överproducerat'. Nåt tidigare år var det nån som fick lämna farmen innan kamp då det var klart att det skulle bli läggmatch. Det funkade väl inte i år då tre deltagare redan lämnat.
2024-01-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Hur fan kan man. Tycka att Ronja ser bra ut? Fulare kvinna har aldrig skådats.

Litet huvud med konstiga ögon på en tjockiskropp.
Det är absolut inget fel på Ronja. Inga ankläppar, inga fake-bröst osv. Hon är en naturlig fin tjej.

Tjockiskropp? 😲

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in