2024-01-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad säger GPS datan då?
Vilken adress och vilka tider?
Det har redan framkommit, om du missat det får du leta.
Citera
2024-01-28, 11:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det har redan framkommit, om du missat det får du leta.
Jag hänger inte i trådarna eller på deras sidor dygnet runt - så har det framkommit är det inget jag sett i alla fall.
"Får leta" - du var ju kul. Var skall man leta då menar du?
Någonstans i de fyra-fem trådar som ligger på Flashback, på deras andra medier, eller var?
Citera
2024-01-28, 12:00
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja vad sägs om att hon stulit telefon och gjort intrång på hans socialamedier.. Vittne i form av vän och gps data finns.. Men alla är ju köpta visst??

När kommenterade L detta? Har hon dementerat det? Inte hört henne nämna detta ens. Då är det inte en lögn.
Citera
2024-01-28, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Då hoppas jag att Chrippa kan återberätta sitt 2v långa ordbajsande likadant när det blir dags. Kommer nog bli svårt.
Det var smart av L att köra på manus.

Kolla bara hur det går för Joe B när han går off script.

Ja du får gärna presentera bevis till att hon skulle gjort något sådant.

Hennes fd bästa vän är ögonvittne till det samt så är vi många som sett att det skedde när han var häktad. Vad fan vill du ha mer? Att någon satt upp en övervakningskamera som filmade det eller? Är du helt blåst?
Citera
2024-01-28, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Hennes fd bästa vän är ögonvittne till det samt så är vi många som sett att det skedde när han var häktad. Vad fan vill du ha mer? Att någon satt upp en övervakningskamera som filmade det eller? Är du helt blåst?

Så nu finns det ögonvittnen? Vad bra, då lär dem dyka upp på rättegången antar jag
Citera
2024-01-28, 12:22
Medlem
kanblikuls avatar
Fakta om tråden, bland den mest aktiva tråd där folk LÄSER, ibland 2000 personer.
De 4st som skyddar Chrippa har själva outat sig själva och eller medgett att de känner Chrippa. Så OM du inte känner Chrippa men skriver åt honom, känn dig speciell... 1 på 250,000 speciell. Varför har inte kändisen fler "fans" här?
De som är normala(resten dvs) vill bara dementera de 4 kompisarnas maniska skriverier, så man MÅSTE vara på någons sida enligt dem.

Ovan va bara fakta, ingen att diskutera. Nu kommer undringar. Varför väljer Chrippa att gråta ut och få kommentarer där barn finns? Han gör ju det för att uppleva en positiv känsla, men varför barn? Han måste ju veta att det bara är den gruppen som går att manipulera om fall som detta, därav inga "<3" och "#freechrippa" här. Ni som tror att han kommer gå tillbaka till Julia? Ni tror inte att han gör det för att skådespela inför soc? "Jag hade ett bråkigt förhållande och nu har vi valt att flytta ihop igen". Chrippa har fått försmak om vilka han kan manipulera under tiden med Linnea.
Citera
2024-01-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så nu finns det ögonvittnen? Vad bra, då lär dem dyka upp på rättegången antar jag

Du kommenterar i tråden dygnet runt men har alltså inte orkat lyssna på när hennes fd bästa vän pratar om det? Ja hon är definitionen av ett ögonvittne även om du inte gillar vad hon sa.
Citera
2024-01-28, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Återigen en värdelös hänvisning.
Vilket klipp då och vid vilken tidsstamp då?

Anjos senaste, bäst se hela videon än 1 minut, sedan se hela Linneas också.
Citera
2024-01-28, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Du kommenterar i tråden dygnet runt men har alltså inte orkat lyssna på när hennes fd bästa vän pratar om det? Ja hon är definitionen av ett ögonvittne även om du inte gillar vad hon sa.

"Vännen" är en nobody och jag ger inte Anjo en minut av min tid
Citera
2024-01-28, 12:36
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero

Ska man se på 3 timmars youtube för att få fram ett litet bevis som att GPS och tid har läckts från polisen? Det ska väl krävas en stillbild från något klipp och inte en förklaring?
Citera
2024-01-28, 12:39
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Förmodligen syssellös och arbetslöshet.

Tror dessvärre många här blundar och vill att det enbart ska vara fel hos den ena parten, men inte hos den andra.

Japp, båda(ok, fler än 2) kommer att ryka. Varför måste Chrippa hota med "golare" med en död råtta om man är oskyldig?
Citera
2024-01-28, 12:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Linneas har jag sett - två timmar Anjo är inget min mage tål, därför föredrar jag hänvisningar till det som visar eventuella filmer och ljudklipp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in