2024-01-25, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
hur mycket äldre pratar vi om? Har varit intresserad för hennes kropp är ju som en vältränad 25 årings. Men om ansiktet är gammalt så kommer det inte funka.

50 skulle jag säga
Citera
2024-01-26, 07:37
Medlem
Citat:
hur mycket äldre pratar vi om? Har varit intresserad för hennes kropp är ju som en vältränad 25 årings. Men om ansiktet är gammalt så kommer det inte funka.

Då bör du leta vidare , det kommer inte funka för dig .
Citera
2024-01-26, 23:49
Medlem
Har någon testat Sweety, 24 från ST?

Har skrivit lite med henne och det låter som det brukar, men pga avsaknaden av recensioner så tvekar jag lite.

Har någon något att säga?
Citera
2024-01-27, 09:11
Medlem
Saknar tiden då man kunde få kontakt med undergivna brudar på RS som ställde upp på avsugningar för bara några hundralappar. Tänker på cutieslut96 mfl som alltid levererade. Dom var ju oftast inte 10r men hade inga gränser när det gällde kuk långt ner i halsen. Hittar inte riktigt det på ST eller RE, vill ha svenska hobbyeskorter!
Citera
2024-01-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusselupus
Saknar tiden då man kunde få kontakt med undergivna brudar på RS som ställde upp på avsugningar för bara några hundralappar. Tänker på cutieslut96 mfl som alltid levererade. Dom var ju oftast inte 10r men hade inga gränser när det gällde kuk långt ner i halsen. Hittar inte riktigt det på ST eller RE, vill ha svenska hobbyeskorter!

Var är ST?

Och är det någon som vet vad "se#konta#ten" är för sida/site??

Tacksam för svar. Vill inte regga kreditkort hur som helst..
Citera
2024-01-28, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schassen72
BeeHappy är superproffsig och kommer att upplysa dig om du ställer frågan seriöst om att ses och ”kommer igenom” hennes screening.

Som ny kund så ställ in dig mentalt på lite högre än standardtaxa för en timmas umgänge. Det är väl värt det om du gillar kvinnor i porr-Milf genren 👍. Ett tips är att läsa hennes profil noga, den är 100% uppriktig.

Hur hög standardtaxa pratar vi om?
Citera
2024-01-28, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne678
Hur hög standardtaxa pratar vi om?

Vanlig timtaxa när man kikar runt på annonser brukar vara 2500 och de lite dyrare ligger ofta mellan 3000-4000. Sedan så finns det såklart de som ligger högre än så men upp till 4000 så täcker man nog in ganska många ändå.
Citera
2024-01-28, 10:25
Medlem
Har någon erfarenhet utav Melissa X och eller Mickisen från Twitter?
Citera
2024-01-28, 17:01
Medlem
Vilka sidor rekommenderas? Hur hittar jag 'bra' eskort kvinnor!?
Kan någon dela med sig till en nybörjare?
Citera
2024-01-28, 22:22
Medlem
Någon som har träffat Rarity på RS?
Citera
2024-01-29, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wag1Wag1
Har någon testat Sweety, 24 från ST?

Har skrivit lite med henne och det låter som det brukar, men pga avsaknaden av recensioner så tvekar jag lite.

Har någon något att säga?

Har velat få till en träff men aldrig klaffat med tiden. Hon hade recensioner förut så hon är nog safe. Prova, vad är det värsta som kan ske? Berätta hur det gick sen.
Citera
2024-01-29, 03:32
Medlem
Citat:
Har velat få till en träff men aldrig klaffat med tiden. Hon hade recensioner förut så hon är nog safe. Prova, vad är det värsta som kan ske? Berätta hur det gick sen.
Okej, kanske värt ett försök då. Återkommer om det blir något.

Har märkt av en del afrikanska kvinnor kring Klarakvarteren, är det någon som har info om dessa? Dom kan vara ganska på om man går förbi på kvällen. Jag föredrar diskretion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in