2024-01-27, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Nu ringer du din vårdare så han får ta dig till psyket, krya på dig.
Du är en okunnig stackare som inte förstår din själ. Förmodligen sitter du o runkar dagarna i ända. Sverige var en gång världens mest religiösa land. Nu när religionen försvunnit så har folk blivit helt dumma, som du. När religionen dog i Sverige slutade män vara män. Mannen är kvinnans väg till Gud, men finns inte många svenska män som vi kan förlita oss på. Era Gudlösa stackare. Jag har ingen vårdare, jag är en vårdare. Jag tar hand om äldre sjuka, de minsann är sorgsna över att se hur illa dagens män är. Runkade spelnördar som föraktar Bibeln. Du är en skam för Sverige och anledningen till vårt folkombyte.
Citera
2024-01-27, 20:02
Avslutad
Citat:
Det har slagit över i skallen på dig varför citerar du mig med ditt dravel, fyllkärring!
Jag dricker inte ens alkohol, men okej jag bedömmer ditt svar som ”som man känner sig själv, känner man andra”. Du bör nog se upp med alkoholen och läsa Bibeln
Citera
2024-01-27, 20:02
Avslutad
Citat:
Det har slagit över i skallen på dig varför citerar du mig med ditt dravel, fyllkärring!
Och jag citerar dig, då du citerar mig
Citera
2024-01-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtdog
Nej det är katoliker som är satanister som lurar folk att tro på Jesus istället för på gud.

Jag tycker fakrist me det är lite suspekt besattheten med jesus. Tänkt visst det kanwke är en grenväg till gud för de på botten, de som syndaat massor. Men knappast den enda vägen till gud. Gud är naturligt med oss ibland vissa iallafall. Jag tror man kan öppna upp spirituellt för guds energi som vi alla har tillgång till. Öppna tredje ögat, tallkottkörteln tex, som dtaten gör attl för att täppa igen gos oss. Men endel försöker ju intala oss att denna spirituallitet är demonisk, och inte gud. Jag tror man absolut kan öppna upp för onda andar med men gud med. Men va vet jag.
Citera
2024-01-27, 23:00
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Men judar dödar bara satanistiska folkslag som tillber demonmakter som Dagan, Asteroth och Baal som palestiner gör pga "deras historia". De är romerska slavar till araber. Vad spelar det för roll om du är en vit, svart eller arabisk slav till romarna? KKK var ju för att hänga svarta romerska slavar i träd och jag ser inte det som något rasistiskt, utan det gäller alla romerska slavar inklusive araber.
Vill du tydliggöra exakt vilka/ vilket folkslag du menar är demoniska/ demoniskt? För diskussionens skull, menar jag då.

Bibeln gör som bekant tydligt vilka som är ättlingar till demoner.
Citera
2024-01-27, 23:04
Avslutad
Citat:
Visste ni att judarna är Guds utvalda folk för att det var de som började tro på gud? Sen dess har de blivit förfölja av demoniskt besatta folk som är emot gud och tillber demoniska makter.

Ni som är antisemiter, inser ni att ni står på den onda sidan? Antisemiter hatar judar för att judar står i förbund med Gud, antisemiter är ondsinnade och omänskliga de som hatar judar. Den som blir räddad av gud kommer stå på judarnas sida. Så fungerar det.

Det stämmer att Gamla Testamentet valde Judarna en period i dess historiska kontext. Det betyder inte att kristna ska böja sig för allt som judar är. Vi ska stå upp mot orättvisor.
Citera
2024-01-27, 23:30
Medlem
Fuck judar. Jag dör glatt om det skulle visa sig så. Jag är mer snäll än jude gud eller jesus iaf, de kan suga kuk.
Citera
2024-01-27, 23:31
Medlem
YolotheistDelusions avatar
Ja. Vi är demoniska och vi ska mörda alla judar för alltid. Vi ska mörda väderpedofilguden och förinta hans folk. Det är lagen och den ska vinna över avskummen från Israel. Det är vad det är.
Citera
2024-01-27, 23:32
Medlem
blamages avatar
Dagens judar är inga semiter. De är turkmongoler och konverterade ättlingar till Khazarer. Vilket man kan se på det snedställda örat långt ner på kinden. Araber är semiter och blir nu utrotade av några som kallar sig semiter. Jahve har humor.
Citera
2024-01-28, 00:42
Medlem
Citat:
Visste ni att judarna är Guds utvalda folk för att det var de som började tro på gud? Sen dess har de blivit förfölja av demoniskt besatta folk som är emot gud och tillber demoniska makter.

Ni som är antisemiter, inser ni att ni står på den onda sidan? Antisemiter hatar judar för att judar står i förbund med Gud, antisemiter är ondsinnade och omänskliga de som hatar judar. Den som blir räddad av gud kommer stå på judarnas sida. Så fungerar det.

Ingen blir räddad av gud.
Aliens undviker sabotera för vissa för att ingen ska märka vad som pågår i hemmet hos vissa eller i huvudet och allt annat vi skulle haft gratis enligt gud.
Bibeln skulle ha beskrivit vad som pågår vilket den inte gjorde det minsta.
Lögner lever de alla på.
Citera
2024-01-28, 02:10
Medlem
Citat:
Nej, de skurkar som skulle bli moses judar var inte de första att tro på gud. De stal idéen från Akhenatons Atenism.
Citera
2024-01-28, 03:20
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Satanisterna tror på Demiurge, på att föda många barn, ha sex och döda. De opererar från reptilhjärnan. Satanister saknar själ, de har sålt sina själar och är därför demoniskt besatta för att de dyrkar demonmakter i Satans rike. Förstår du inte? De saknar det där högre, andliga, kärlek, förstånd, empati och allt det där. De står utanför guds rike och är inte kapabla till det. Men det betyder inte att folk som står med gud inte kan försvara sig mot satanister.

"Satans" största bedrift är att ha lurat folk att han inte finns vilket betyder att ondska finns på riktigt, och folk skjuter undan det av obehag. Tycker du det här är obehagligt eller?
Jag håller med dig, helt och hållet. Och Satan har lurat judarna att han är Yahweh/Gud, för att få dem att vända sig bort från högre andlig kärlek, empati, förstånd och allt som är gott. Könsstympning, rituella mord och sånt är satans verk som han lurar judarna till att tro vara Guds önskan, vilket det såklart inte är. Rent logiskt.
Men jag tror nog det är lite obehagligt för dig att tänka så och inse det onda i Torah, så du slår ifrån dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in