2024-01-27, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Det är väll zionister som smitsat ner judarnas rykte mycket? De kallar sig judar men är satanister och försöker härska/härskar. Falska judar. Ka ha varit därför jesus korsfästes, för han pekade ut de falska judarna.

Nej det är katoliker som är satanister som lurar folk att tro på Jesus istället för på gud.
Citera
2024-01-27, 10:44
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Råkade du citera fel person?
Nej. Det var till dig.
Jag tolkar det att du tycker judar är lite irriterande med sina lockar och svarta rockar och hattar.
Citera
2024-01-27, 10:44
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Nej. Det var till dig.
Jag tolkar det att du tycker judar är lite irriterande med sina lockar och svarta rockar och hattar.
Jaha, nej min text ska inte tolkas på något sätt, den är skriven på svenska i klartext.
Citera
2024-01-27, 10:47
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Jaha, nej min text ska inte tolkas på något sätt, den är skriven på svenska i klartext.
Så varför nämner du deras hårlockar?
På svenska så betyder det att du irriterar dig på dom.
Men du kanske inte är svensk och inte kan nyanserna i svenska språket.

Judarna lägger mycket möda på utseendet för att väcka irritation hos andra folk.
Dom vill se ut som olycksaliga kråkor.
Senast redigerad av Grisus-Kristus 2024-01-27 kl. 10:49.
Citera
2024-01-27, 10:47
Medlem
Att vara emot YHVs utvalda är att vara anti-satanist.
Citera
2024-01-27, 10:49
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Så varför nämner du deras hårlockar?
På svenska så betyder det att du irriterar dig på dom.
Men du kanske inte är svensk och inte kan nyanserna i svenska språket.
Jag är svensk, jag skrev att dom har fina frisyrer, inte fula.
Du kan inte komma här här och tolka min text och påstå att din tolkning är vad jag tycker, haha är du tokig i huvudet?
Citera
2024-01-27, 10:50
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtdog
Jesus som koncept är en satanistisk bluff. Det finns bara en gud, inte någon människoson. Att tro på människosonen är att gå ifrån tron på gud.
Nästan allt utom Jesus är en satanisk bluff. Inklusive alla religioner. Satan är världens furste och skulle aldrig tillåta en sann religion. Jesus budskap är den mest tillförlitliga kungörelsen om Gud.

Nej Jesus är inte Gud fadern utan den människoson som Moses profeterade om.
Citera
2024-01-27, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Varför är Judarna sådana losers historiskt då?

Om Gud är allsmäktig så är det för att han vill se dem förlora. Han ville att förintelsen skulle ske.

'The most significant military campaign undertaken during the Flavian period was the siege and destruction of Jerusalem in 70 by Titus. The destruction of the city was the culmination of the Roman campaign in Judaea following the Jewish uprising of 66. The Second Temple was completely demolished, after which Titus’s soldiers proclaimed him imperator, an honorific meaning “commander,” in honor of the victory. Jerusalem was sacked and much of the population killed or dispersed. Josephus claims that 1,100,000 people were killed during the siege, of which a majority were Jewish. 97,000 were captured and enslaved, including Simon Bar Giora and John of Gischala. Many fled to areas around the Mediterranean.

Titus reportedly refused to accept a wreath of victory, as there is “no merit in vanquishing people forsaken by their own God.”'

Judarna hittade på en bok som säger att deras motståndare är onda. I boken skrev de ner hämndfantasier och instruktioner för att överleva som andra klassens medborgare i ett övermäktigt rike. Losers.

De är även perversa och suger bebiskuk i enlighet med sina perversa skrifter. Det är sant, kolla upp det. Judiska bebisar dör regelbundet pga herpes efter att präster sugit bebisens kuk.

Judarnas ideologi är hämndlysten, bitter, långsint och en katastrof för mänskligheten. Det är omöjligt att tillfredsställa Guden de beskriver och deras Gud är orsaken till nihilism.

Satan finns i världen och många följer Satan istället för gud. Vissa folk mer än andra. De folk som följer Satan mest och är också de som förföljer judar mest.

Att judar ibland låter saliv komma på bebisens snitt beror på att saliv har vissa bakteriedödande egenskaper. De gör så för att skydda bebisens sår från infektion.
Citera
2024-01-27, 10:53
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Jag är svensk, jag skrev att dom har fina frisyrer, inte fula.
Du kan inte komma här här och tolka min text och påstå att din tolkning är vad jag tycker, haha är du tokig i huvudet?
Så du finner inget att reta sig på?
Du tycker deras hår och kläder är fina.

Inget annat att anmärka på?
Hur dom snålar med dricksen?
Hur dom är oförskämda när dom inte får mest?

Du är antingen en lögnare eller så känner du inte dig själv.
Citera
2024-01-27, 10:57
Avstängd
Citat:
Visste ni att judarna är Guds utvalda folk för att det var de som började tro på gud?
Folk trodde på Gudar långt innan det fanns judar och läser du bibeln noga skall du se att de tidiga judarna var polyteister, Jehova var bara en stamgud, deras egen gud, även om det fanns andra för andra folk. Sen kom de bara att se deras gud som den överordnad de andra och sig själva som utvalda av denne.

Det är intressant som mytologi och historia, men tro inte att det finns någon objektiv sanning i dessa sagoböcker.
Citera
2024-01-27, 10:57
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Så du finner inget att reta sig på?
Du tycker deras hår och kläder är fina.

Inget annat att anmärka på?
Hur dom snålar med dricksen?
Hur dom är oförskämda när dom inte får mest?

Du är antingen en lögnare eller så känner du inte dig själv.

Som sagt en väldigt fin familj, rara och vänliga.

Du verkar inte vara klok.
Citera
2024-01-27, 10:58
Medlem
Citat:
Står du med judarna då? Annars är du satanist.
Det är Jesus man ska stå med, det är fel att välja ett folk före andra. Endast Gud är berättigad att göra så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in