2024-01-27, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Jag ser men betyder inte det att hon anmälde honom för det nu, alltså i efterhand?

Möjligen men det kommer i så fall synas i kommande FUP
2024-01-27, 22:18
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Möjligen men det kommer i så fall synas i kommande FUP
Tycker hon är osmaklig och förmodligen är mycket av de hon påstår lögn, men bara för det önskar jag inte se Chrippa i friheten. Oskyldigt dömd eller inte, han behöver bli ödmjuk. Töntar som honom som leker massa blir ödmjuka på kåken Det mitt herrskap är ett faktum.
2024-01-27, 23:13
Medlem
Citat:
Tycker hon är osmaklig och förmodligen är mycket av de hon påstår lögn, men bara för det önskar jag inte se Chrippa i friheten. Oskyldigt dömd eller inte, han behöver bli ödmjuk. Töntar som honom som leker massa blir ödmjuka på kåken Det mitt herrskap är ett faktum.

Det är det säkert jag tror inte någon av dem två är helt oskyldiga, men med tanke på hur jockiboj har tidigare uttalat sig om chrippa och även det julia sa om honom i sin rättegång. Samt allt skräp som kommer ur skabbes egna spotande flabb så är han inte den renaste av själar och behöver få konsekvenser för sitt beteende.
2024-01-28, 00:35
Medlem
Linnea är Sveriges egna Amber Turd. Har grottat ner mig i både Linneas sönderklippta manusupplästa YT videos samt Cs försvar.

Hade ingen aning om vem någon av dom var innan så finns ingen förförståelse.

Handlar inte om vem som har störst plattform utan hon är en idiot som tycker sig vara så smart genom sitt genomskinliga upplägg. En stor skam för alla kvinnor som faktiskt upplevt riktigt våld i relation utan att behöva tillfoga sig själv skador inför läkarutlåtande etc.

Om någon fortfarande tvivlar så kolla in Anjos intervju med Linneas vän som var med på plats, hon ljuger iaf inte.
2024-01-28, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det här är Okt-Nov-Dec
Olaga hot, Skadegörelse och Misshandel
Får kolla i morgon efter mera

https://imgur.com/a/V3GR0U3

Fast det du länkar är allt Linnea suttit och gnällt av sig den 29/12 så hon kan hitta på vilka datum hon än vill.

Hon är ingen hjälte utan en lögnaktig svårt störd tjej som inom kort kommer hitta nån ny stackare att försöka förstöra livet för precis som ALLA sina ex. Dåren klarar inte av att bli dumpad helt enkelt.
2024-01-28, 01:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Linnea är Sveriges egna Amber Turd. Har grottat ner mig i både Linneas sönderklippta manusupplästa YT videos samt Cs försvar.

Hade ingen aning om vem någon av dom var innan så finns ingen förförståelse.

Handlar inte om vem som har störst plattform utan hon är en idiot som tycker sig vara så smart genom sitt genomskinliga upplägg. En stor skam för alla kvinnor som faktiskt upplevt riktigt våld i relation utan att behöva tillfoga sig själv skador inför läkarutlåtande etc.

Om någon fortfarande tvivlar så kolla in Anjos intervju med Linneas vän som var med på plats, hon ljuger iaf inte.
Titta igen på Shreks intervju med "vännen"...
Hur många klippningar kan du räkna till?
Läser inte Shrek från mobilen?
2024-01-28, 01:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fast det du länkar är allt Linnea suttit och gnällt av sig den 29/12 så hon kan hitta på vilka datum hon än vill.

Hon är ingen hjälte utan en lögnaktig svårt störd tjej som inom kort kommer hitta nån ny stackare att försöka förstöra livet för precis som ALLA sina ex. Dåren klarar inte av att bli dumpad helt enkelt.
Det är snarare Chrippa som är besatt och har fått sina bröder att backa upp och ljuga för att skydda sig själva, därför att Skabbes fall drar dom med sig.
2024-01-28, 07:25
Avslutad
Alla män på Fb vill ha en tjej som Linnéa Lundström men alla har inte vad som krävs för att hantera henne
2024-01-28, 08:48
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Alla män på Fb vill ha en tjej som Linnéa Lundström men alla har inte vad som krävs för att hantera henne

De flesta kanske är smarta nog att inse att världen är full av fitta och att man inte behöver skaffa sig fler problem än nödvändigt. Speciellt inte problem som kommer tillsammans med kvinnor som har diagnostiserad borderline och säkert ett gäng andra psykiska besvär.
2024-01-28, 08:51
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Det är väl dom som bor på LSS hem som vill ha henne 😂
2024-01-28, 09:09
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Det är väl dom som bor på LSS hem som vill ha henne 😂
Deniz Rage har suktat efter Linnea ett bra tag nu.
2024-01-28, 09:18
Avslutad
Citat:
Deniz Rage har suktat efter Linnea ett bra tag nu.

Ingen vågar för då kommer Mike Chrippa Tyson och gör processen kort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in