2024-01-27, 16:10
Medlem
Kanske litt ot... men jeg lurer litt på alle dyren som finns på gården, vem tar hand om de hvis eier er i varetekt? Hun levde der alene?
Citera
2024-01-27, 16:21
Medlem
Hva er relasjonen mellom MGM og BO?
Citera
2024-01-27, 16:27
Medlem
Jeg skjønner ikke hvordan hun ikke har oppdaget røyken fra lavvo, eller ikke har sjekket lavvo når noen hun kjenner, som nylig var i området, er savnet.

Hun høres ganske skyldig ut, men virker helt idiotisk av henne å svare som hun gjør i avhør om hun er skyldig, og prøver å legge godviljen til her..

Har det vært snøkaos på Løten også i det siste, og derfor vanskelig fremkommelighet?
Er en sikker på at det er hun som har tatt hånd om gårdsstellet nå i januar?
Citera
2024-01-27, 16:45
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Kanske litt ot... men jeg lurer litt på alle dyren som finns på gården, vem tar hand om de hvis eier er i varetekt? Hun levde der alene?

i intervjun med grannarna stod det att de frågat polisen om djuren och de hade då fått svaret att de togs om hand, om det var på gården eller någon annanstans vet jag inte...
Citera
2024-01-27, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonnnym
Konkurs - innstilling av bobehandlingen

Ved AGDER TINGRETT er bobehandlingen innstilt i boet til:

Navn/foretaksnavn: OR BYGG & MASKIN AS
Adresse: 4628 KRISTIANSAND S
Organisasjonsnummer: 929 932 684
Saksnr: 23-043861KON-TAGD/TKRI
fordi boets midler ikke kan dekke omkostningene ved fortsatt behandling, jfr. konkursloven §135.

Kjennelsen er avsagt 19.10.2023.
Ankefristen er en måned fra kjennelsen er avsagt

Firmaet er oppløst i slutten av oktober. Mulig at han skyldte penger til noen du ikke vil skylde penger.

Hvilket firma er dette? Og hvem sitt? Er et helt annet sted i landet.
Citera
2024-01-27, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anno1
Hvilket firma er dette? Og hvem sitt? Er et helt annet sted i landet.

Basisopplysninger
Beliggenhetsadresse:
4628 KRISTIANSAND S
Kommune, land:
4204 KRISTIANSAND, Norge
Postadresse:
c/o Ole Andreas Sønstvedt
Høydalsvegen 148
3739 SKIEN
Kommune, land:
4003 SKIEN, Norge
Organisasjonsform:
Underenhet til næringsdrivende og offentlig forvaltning
Næringskode:
43.120 Grunnarbeid
Citera
2024-01-27, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevillest
Slik omtaler de jo alltid siktede/dømte uansett hva de har gjort… 😬
Synes det ser litt ut som at hun har utnyttet hans arbeidskraft ut fra hans FB-profil… 👀

Tenker dette er et utspekulert og kynisk menneske. Mest sannsynlig bruker hun det hun har mellom beina for å få utført oppgaver på gården så hun har nok fler sånne tipper jeg og da kan det fort oppstå konflikter.
Citera
2024-01-27, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr

Voksen datter kjøpte visstnok ny hest i høst, ifølge facebook. Avbildet på gårdssiden. Vil anta at hun kjenner til hvordan hestene tas vare på her. Men jeg lurer mye på hvor de tas vare på, hvis hele gården er sperret av som åsted.
Citera
2024-01-27, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonnnym
Konkurs - innstilling av bobehandlingen

Ved AGDER TINGRETT er bobehandlingen innstilt i boet til:

Navn/foretaksnavn: OR BYGG & MASKIN AS
Adresse: 4628 KRISTIANSAND S
Organisasjonsnummer: 929 932 684
Saksnr: 23-043861KON-TAGD/TKRI
fordi boets midler ikke kan dekke omkostningene ved fortsatt behandling, jfr. konkursloven §135.

Kjennelsen er avsagt 19.10.2023.
Ankefristen er en måned fra kjennelsen er avsagt

Firmaet er oppløst i slutten av oktober. Mulig at han skyldte penger til noen du ikke vil skylde penger.

Kan man da tenke seg det har foregått litt triksing og miksing av eiendeler? Notteliten nevnte noe om at HA hadde funnet ut at en del av de inndratte kjøretøy på gården tidligere hadde tilhørt han
Senast redigerad av Milleniumumsen 2024-01-27 kl. 17:31.
Citera
2024-01-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milleniumumsen
Kan man da tenke seg det har foregått litt triksing og miksing av eiendeler? Notteliten nevnte noe om at HA hadde funnet ut at en del av de inndratte kjøretøy på gården tidligere hadde tilhørt han

Vanlig det å overføre verdier man har for at de ikke skal gå med i dragsuget
Citera
2024-01-27, 17:56
Medlem
Ellevillests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Tenker dette er et utspekulert og kynisk menneske. Mest sannsynlig bruker hun det hun har mellom beina for å få utført oppgaver på gården så hun har nok fler sånne tipper jeg og da kan det fort oppstå konflikter.

Nå vil tiden vise… 👀 Han virker ha gjort henne masse tjenester, satt seg selv med status I et forhold, likt hennes bilder… fra henne ser det ut som null tilbake. Kynisk, ja.

Litt rart med denne R*ffe *u som plutselig begynte å kommentere bildene hennes etter hun ble varetektsfengslet og… han ser jo ut som er full av amfetamin og steroider.
Citera
2024-01-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevillest
Nå vil tiden vise… 👀 Han virker ha gjort henne masse tjenester, satt seg selv med status I et forhold, likt hennes bilder… fra henne ser det ut som null tilbake. Kynisk, ja.

Litt rart med denne R*ffe *u som plutselig begynte å kommentere bildene hennes etter hun ble varetektsfengslet og… han ser jo ut som er full av amfetamin og steroider.

Politiet er 100% sikkert interessert i å snakke med han utelukkende pga det. Virker jo helt hjernedødt det han har gjort på face hvis han har noe med drapet å gjøre. Og nettopp det får meg til å tro han har noe med det å gjøre. Makkahuer er ikke kjent for å være smarte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in