2024-01-25, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
https://youtu.be/ln38eN9pEdI?si=mQ4I3eRxjNxCeOLO
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Vem vill vad Hur många gånger har jag suttit och kommit tillbaks
Jag klottra på väggen när plitarna sa till mig "Dags och gå hem"
Sprang ut ur min cell som Bart
Passa din mun när du pratar om mig och mina vänner jag svär det kan bli din död
Man har spillt så mycket blod häromkring dom borde göra om blå linjen till röd
Ha ha! Tack! Har uppenbarligen skygglappar. Trodde Stockholm, Sweden handlade om geografi och utgjorde ett väldigt konkret svar på min fråga om var Lätt att glömma den outlet:en - YouTube. Att vi har att göra med en kulturutövare och inte en Instagramgangster
Citera
2024-01-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Ha ha! Tack! Har uppenbarligen skygglappar. Trodde Stockholm, Sweden handlade om geografi och utgjorde ett väldigt konkret svar på min fråga om var Lätt att glömma den outlet:en - YouTube. Att vi har att göra med en kulturutövare och inte en Instagramgangster

Cuzzen är spårlöst försvunnen efter det här. Tog bort alla bilder med Dödspatrullen och blev AWOL. Han syntes senast till på Afrikanska slätten. Vi får se om det är tillfälligt eller om han har utvandrat.

Förståeligt att det blir nojjigt med tanke på vem som är fullt aktiva.
Senast redigerad av TopDogg08 2024-01-27 kl. 11:42.
Citera
2024-01-27, 15:52
Medlem
Citat:
Cuzzen är spårlöst försvunnen efter det här. Tog bort alla bilder med Dödspatrullen och blev AWOL. Han syntes senast till på Afrikanska slätten. Vi får se om det är tillfälligt eller om han har utvandrat.

Förståeligt att det blir nojjigt med tanke på vem som är fullt aktiva.
Tror cuz "försvann" för misshandeln av AZ, inte för Yasins disstrack. Cuz var ju med AZ den natten så det kunde lika väl hänt honom också så han vill säkert inte associeras med DP offentligt längre för han kommer bara få mer opps efter honom
Citera
2024-01-27, 16:00
Medlem
Citat:
Tror cuz "försvann" för misshandeln av AZ, inte för Yasins disstrack. Cuz var ju med AZ den natten så det kunde lika väl hänt honom också så han vill säkert inte associeras med DP offentligt längre för han kommer bara få mer opps efter honom

Självklart överdriver jag. Låten kom efter den här misshandeln och vi vet vilka GM är lojala mot. Och ser man till det senaste året ser man vilka som är fullt aktiva. Cuz kommer alltid vara associerad med DP.

Men att hålla på åka fram och tillbaka till svarta stenen och Sverige och rappa grova saker fungerar inte.
Citera
2024-01-27, 16:03
Medlem
Citat:
Vem vill vad Hur många gånger har jag suttit och kommit tillbaks
Jag kopplar inte vad har det med 1.cuz att göra ?
Citera
2024-01-27, 16:05
Medlem
Jag hänger inte med här. Är det Hagalundfolk som misshandlat en från DP och utan retaliation?

Låter otänkbart att Rinkeby/Tensta gangsters skulle vara rädda för några muppar från Solna???
Citera
2024-01-27, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezzprezz
Jag kopplar inte vad har det med 1.cuz att göra ?
Citat:
Detta är exakt samma rader som Yasin har använt i 1.Cuz Feat Yasin låten "I jakt på kaniner" från 2020, och efter Yasin säger det i den nya låten följer han med raderna:
Citat:

Det är helt klart att det hänger ihop mot cuz
Citera
2024-01-27, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Jag hänger inte med här. Är det Hagalundfolk som misshandlat en från DP och utan retaliation?

Låter otänkbart att Rinkeby/Tensta gangsters skulle vara rädda för några muppar från Solna???
Nästa kväll sköts det i Rinkeby och Solna enligt Aftonbladet och de nämnde att det var kopplat till misshandeln.

Tror att DP sköt båda gångerna som hämnd
Citera
2024-01-27, 16:13
Medlem
Citat:
Vilka finns kvar av Hjulstabarnen. Kör dem? Med vilka då i så fall.. Lejonen?
Vet inte hur maktfördelningen ser ut, är Hjulstabarnen personae non gratae i Järva eller chillar de på som vanligt?
Failjen Sixty vräktes väl från lägenheten i Hjulsta och åtminstone någon i Hjulstaklicken fick väl vistelseförbud i Järva av polisen har jag för mig...
Så kanske inte konstigt OM de sökt sig någon annan stans...
Citera
2024-01-27, 16:14
Medlem
Citat:
Detta är exakt samma rader som Yasin har använt i 1.Cuz Feat Yasin låten "I jakt på kaniner" från 2020, och efter Yasin säger det i den nya låten följer han med raderna:

Det är helt klart att det hänger ihop mot cuz
Fattar fortfarande inte, om det är Yasin som har använt dem raderna i bägge låtarna vad har det med 1 cuz att göra? Har 1.cuz rappat/pratat om någon ?
Citera
2024-01-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezzprezz
Fattar fortfarande inte, om det är Yasin som har använt dem raderna i bägge låtarna vad har det med 1 cuz att göra? Har 1.cuz rappat/pratat om någon ?
Har du inte hängt med? Yasin och 1.Cuz ”krigar” mot varandra nu, de dissar varandra fram o tillbaka i deras låtar.

Cuz har även börjat hänga med Dödspatrullen pga detta och Dödspatrullen har dödat flera av Yasins vänner. Innan allt detta starta så var 1.cuz rädd för DP och nu är han helt plötsligt deras bästis

Han använde samma rader från deras låt tillsammans som en diss i hans nya låt, finns absolut ingen annan anledning varför Yasin ska återanvända dessa rader i en ny låt sådär, speciellt i en låt som är tillsammans med hans fiende
Senast redigerad av hehehe5 2024-01-27 kl. 16:19.
Citera
2024-01-27, 16:20
Medlem
Citat:
Nästa kväll sköts det i Rinkeby och Solna enligt Aftonbladet och de nämnde att det var kopplat till misshandeln.
Tror att DP sköt båda gångerna som hämnd
Det var också en returskjutning, mot DP-adress vill jag minnas. Sedan dog det ut. Väldigt många av gamla DP-namn som sitter. Då tänker jag inte på de 3MST minus T (som får ses som ute ur leken) utan på de som sitter i Finland mfl "lite yngre"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in