2024-01-27, 00:55
Medlem
Von.griss avatar
Tjena alla goa i tråden❤️ (och Dumbi),herrejävlar vad du har satt igång med dina psykoser nu lilla pillerpundarn 😂
Tillåt mig att asgarva åt dina ”anmälningar” och be dig sök hjälp för helvete😂
Tror inte du fattar vilket hat du kommer få emot dig nu efter du går på en användares barn.. ajajajaj..

Men varför blir man inte förvånad över att du tar till dig av sådana saker, varför skulle det bara räcka att ge tillbaka med personangrepp och liknande? När man har sjunkit så lågt som du har gjort, så är ett slag under bältet inget man bör rycka på ögonbrynen för vid detta laget. När fan ska du fatta ? Barn blandar man inte in PUNKT.
Hoppas du får äta din egna vikt i bajs för detta.

Kan det vara så här att drottningen av dagcenter har fått gå på möte angående alla orosanmälningar 😂🖕🏻
Är det därför du är så sur nu ? Och är det därför du ska börja skylla ifrån dig på alla ”hatare” och ”lögnare”
Här i tråden? Du är så jävla genomskinlig och patetisk så det finns inte.

Hoppas du fattar att folk skickar in mängder till bevis även till tingsrätten om ditt fortsatta spelande OCH pillerpundande så du,din fitta till förvaltare och pajas till advokat kan nog hälsa hem på förhandlingen ska du se.

Med det sagt, ska bli kul att se dig iallafall, hoppas du tycker det bli kul att se mig med.
Och nej jag kommer inte slå dig och har ALDRIG sagt det heller.

Dock hade du verkligen behövt ett par ordentliga smällar av nån rippad brud för att komma ner på jorden.
Hade ju inte gråtit blod om det hade hänt liksom, men JAG kommer ALDRIG slå dig.
(Rör du mig är det en helt annan femma, försvara sig får alla göra så även du.)

Kan bjuda på en bakad potatis på Väla sen efter förhandlingen om Sara och Lina inte pyntar för dig denna gången.

Lögnerna haglar som vanligt, säger att Chrille sagt mitt riktiga namn? 🤭
Hörru pundarn kom ihåg en sak, alla lever inte på lögner så dom kommer ihåg sina samtal.
Varför i helvete skulle han få veta mitt riktiga namn?

Han fattar mycket väl den informationen jag vill få fram till han iallafall.
Och det är att AKTA SIG för dig!
Ger han även beröm för att han är stark som pallar stå emot dig och dina manipulativa försök att få kontakt med han igen.

Sen måste jag säga : Att jag hejar på dom som tar sig tiden och anmäler dig,betyder väl inte att jag själv har gjort det? Har jag det? Ja,Nej,Kanske? Vet du vad, det får du aldrig veta. 💋
”Time will NEVER tell” (ett uttryck myntat här och nu av mig)

Den senaste tiden har jag haft fullt upp så har ej hunnit ha koll på den folkvalda fullblods idioten, men det lilla jag sett nu räcker.
Fy satan vad skev hon börjar bli.
2024-01-27, 01:19
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä men! Här har vi lite bevis: https://vm.tiktok.com/ZGerXMJhS/

Kom aldrig och säg att jag ljuger igen Emelie. Det är inte smickrande för varken dig eller mig. Jag har ALLTID rätt och du har ALLTID fel.

ps. märkte nu att det kanske är bakom ett låst konto! sorry! I videon finns iaf bevis på när Bumbi smällt i sig lite godis. Som hon då säger att hon aldrig har gjort. Jobbigt läge. ds.

Har ej kikat videon, men spontan gissning var det hennes favorit piller ?
Även här finns bevis från henne själv 🤭🤣

https://postimg.cc/gallery/MqsyGNf
Senast redigerad av Von.gris 2024-01-27 kl. 01:22.
2024-01-27, 01:32
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Har ej kikat videon, men spontan gissning var det hennes favorit piller ?
Även här finns bevis från henne själv 🤭🤣

https://postimg.cc/gallery/MqsyGNf

Ja det är samma klipp som du länkar till. 🙏 Otroligt vad vi ljuger va???
2024-01-27, 01:32
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Nä men! Här har vi lite bevis: https://vm.tiktok.com/ZGerXMJhS/

Går inte att se. Står att det är privat.
2024-01-27, 01:34
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Går inte att se. Står att det är privat.

von.gris la upp bilderna från samma video
2024-01-27, 10:31
Medlem
Von.griss avatar
Här kommer lite bevis från Chrille hur idioten skriver till han.
Visst är Emelie en helylle tant som bryr sig om sina nära?

Emelie varför projekterar du din sits på Chrille? Det är du som blivit lämnad och är ensam.

Att ljuga om att han skulle ha knullat barn är väl långt ifrån okej?
Vad är det med dig och barn dumbi? Varför ska du alltid dra det dit?

Så nu vet alla i tråden att det lär komma massa skitsnack (SOM VANLIGT) ur hennes käft om Chrille snart.

Hahaha lilla pillerpundarn vad fan skulle din botox syrra Sara göra?!
Med dom läpparna är det väl avsugningar som ligger henne närmast hjärtat och inte våld?😂
Kanske inte är så smart att hota folk med din syster din pissluffare.

Med tanke på dina senaste uttalanden om barn o.s.v är det nog du som ska passa dig ska du se.
(Föräldrar tenderar att göra allt i sin makt för att försvara sina barn.)

Sättet du önskar livet ur någon och indirekt mordhotar han visar exakt vad du är för något.

https://postimg.cc/kBskZMPz
2024-01-27, 10:42
Medlem
Citat:

Emelie varför projekterar du din sits på Chrille? Det är du som blivit lämnad och är ensam.

Så nu vet alla i tråden att det lär komma massa skitsnack (SOM VANLIGT) ur hennes käft om Chrille snart.

Med dom läpparna är det väl avsugningar som ligger henne närmast hjärtat och inte våld?😂

Med tanke på dina senaste uttalanden om barn o.s.v är det nog du som ska passa dig ska du se.

Sättet du önskar livet ur någon och indirekt mordhotar han visar exakt vad du är för något.

Inget nytt under solen men hon överträffar sig själv i hur sjuk i huvudet det går att vara. Det där är hennes rätta sida och den sidan som de som fortf tror gott om dumbi borde se.
Undrar vad Sara tycker om att få sitt namn indraget i dumbis mer eller mindre mordhot.
2024-01-27, 10:49
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:

Hon är så sinnessjuk så det inte är sant. Och jag håller med Chrilles pappa - det är faktiskt modigt av honom att våga när psykopaten hotar honom hela tiden.

Jag trodde inte jag skulle säga det men - bra gjort Chrille! 🙏

Som sagt - gå på min unge och det finns absolut inga gränser. Som du säger, bästa Svinpäls, gör föräldrar lite vad som helst för att skydda sina barn. Kanske din fina syster vill ha klippen hur du hotar att skada mig och mitt barn? Tror du hon skulle bli stolt då Emelie? Eller ska jag inte sjunka till din nivå och dra in familj? Hm, vi får la se. Men ner ska du. Riktigt långt ner. Bara för att jag bytt namn på TikTok betyder inte att det är över. Tvärtom.
2024-01-27, 11:01
Medlem
Citat:
Hon är så sinnessjuk så det inte är sant. Och jag håller med Chrilles pappa - det är faktiskt modigt av honom att våga när psykopaten hotar honom hela tiden.

Jag trodde inte jag skulle säga det men - bra gjort Chrille! 🙏

Som sagt - gå på min unge och det finns absolut inga gränser. Som du säger, bästa Svinpäls, gör föräldrar lite vad som helst för att skydda sina barn. Kanske din fina syster vill ha klippen hur du hotar att skada mig och mitt barn? Tror du hon skulle bli stolt då Emelie? Eller ska jag inte sjunka till din nivå och dra in familj? Hm, vi får la se. Men ner ska du. Riktigt långt ner. Bara för att jag bytt namn på TikTok betyder inte att det är över. Tvärtom.

Du är inne på en riktigt bra idé där... Ta med hur hon hotar chrille med Sara också så blir det förhoppningsvis ingen säng för dumhuvudet. Botox eller inte så är hon en kvinna med en stor karriär och tvivlar på att hon vill bli indragen i dumbis hot och psykoser
2024-01-27, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Du är inne på en riktigt bra idé där... Ta med hur hon hotar chrille med Sara också så blir det förhoppningsvis ingen säng för dumhuvudet. Botox eller inte så är hon en kvinna med en stor karriär och tvivlar på att hon vill bli indragen i dumbis hot och psykoser
Nu ska hon tydligen få en inkomst i mars. Är det ifrån FK så borde dem bli stämda. Finns vissa personer som gjort allt rätt, men likväl fått betala tillbaka pengarna, med ett litet "förlåt vi vet att det var vi som gjort fel, men du måste betala tillbaka ändå" Fy faen säger jag bara.
2024-01-27, 13:24
Medlem
@Luzzje

Bravo Luzzje!

Varje lantbrukare, jägare eller friluftsmänniska VET att det farligaste man kan göra med djur är att hamna mellan en hona och hennes unge. I det fallet är människan inte annorlunda än djuren.
När det gäller människan gäller dessutom att det är nästan lika farligt att hamna mellan en hane och hans unge.
Inte ens dessa grundläggande sanningar verkar frk. Bergkvist känna till. Det är helt klart inte mycket hon vet över huvud taget..... Djur och natur verkar hon bara ha sett på bild.

Jag börjar tro att verkligheten för henne bara är ett spel på mobiltelefonens skärm???
Senast redigerad av Frasselagesen 2024-01-27 kl. 13:39.
2024-01-27, 14:01
Medlem
Devonias avatar
37-åriga Dumbi sitter i lajv och ska skriva låttext. Börjar med ”jag ska döda din mamma..”
Det är mycket snack om att döda, hon har ju hotat flera stycken. Kanske polisen skulle ta sig en titt på henne, hon eskalerar sitt hotande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in