2024-01-27, 03:51
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Kommer förmodligen alltid ligga i ditt bakhuvud. Kommer du kunna lita på henne igen?

I bakhuvudet, vad är det han kommer ha i sitt bakhuvud? hmm
2024-01-27, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
I bakhuvudet?

Klart man tankar på att slakta honom och henne men vad tjänar det till?

Gjort är gjort och hänt har hänt!
2024-01-27, 04:11
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
I bakhuvudet, vad är det han kommer ha i sitt bakhuvud? hmm

Om hon är otrogen igen, ljuger etc. Har du blivit bedragen nångång så förstår du vilket svek det är och förtroendet samt tilliten blir lika med noll.

Kan inte ge bättre svar än detta, sorry.
2024-01-27, 04:12
Medlem
SmegmaFris avatar
Knulla någon annan innan du tar tillbaka henne.
Föreslå sedan en trekant med hennes kompis.
2024-01-27, 04:17
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Knulla en annan tjej, filma det (med hennes tillstånd) och skicka till otrogna horan!
2024-01-27, 04:22
Medlem
Citat:
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Har du och hon haft sex överhuvudtaget eller skulle ni vänta tills ni gift er?
2024-01-27, 04:22
Medlem
Tänkte bara tipsa om att kolla om hon hade hans kuk i munnen också. Kan ju vara kul att tänka på när du kysser henne.
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-01-27 kl. 04:24.
2024-01-27, 04:23
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Om hon är otrogen igen, ljuger etc. Har du blivit bedragen nångång så förstår du vilket svek det är och förtroendet samt tilliten blir lika med noll.

Kan inte ge bättre svar än detta, sorry.

Så du har blivit bedragen då antar jag, och nu har du det i ditt bakhuvud och är sorry?
2024-01-27, 04:27
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Så du har blivit bedragen då antar jag, och nu har du det i ditt bakhuvud och är sorry?

Ja. Han ville att jag skulle ta tillbaka honom men jag kunde inte.

Om jag är ledsen? Mm.. Då när det hände blev jag ledsen ja. Han ångrar sig bittert iaf och gräset är inte grönare på andra sidan.
2024-01-27, 04:44
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

Vem var hon otrogen med? Är det någon som du träffat och känner, eller en random dude du aldrig hört talas om innan?

Själv så skulle jag nog vara tveksam till att fortsätta er relation om du inte kan lite på henne, men det är ju självklart upp till dig.
2024-01-27, 04:49
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Är det så att alla tjejer är hyndor och man aldrig nånsin kan lita på dom?

Nej. Det finns både män och kvinnor som är ärliga och trogna, respektive de som inte är det.
2024-01-27, 04:53
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Men hon älskar ju mig och jag älskar henne! Jag tror hon blev desperat för att jag höll min kant och inte var påflugen! Hon gav mig signaler men jag förstog inte dom. Nu jag vet bättre men nu är det försent kanske!? Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta och nu vill hon ha mig tillbaka!
Om hon älskar dig, varför var hon otrogen?
*inväntar allsköns bortförklaringsmodeller såsom 'Hörruvaeremerej, det bara hände på vegen till lekaren, han stod där, o jag kände mig så ensam va hörru, det betydde inget yada yada 😂*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in