Hej o tack för ett jävligt bra initiativ med denna tråden
Jag löpte 1 dos 2ml på nätet. Kom hem en liten, väl försluten flaska med Ozempic tryckt på både burk och förpackning. Ser iaf väldigt proffsigt ut

Jag blandade ut enligt instruktion, fick med 1 spruta men köpte fler på nätet som var för insulin.
Dock var den som följde med ca 5mm längre än de jag köpte extra och jag valde att använda de sistnämnda då jag har såpass många av dessa.
1:a frågan då: Spelar det så stor roll då det ska injeceras i "fläsket"?
2:a. Hur lång tid tog det för er innan ni kände av någon effekt, tex minskad matlust, sug eller ev biverkningar?
Tog första sprutan igår med 0,25ml som många skrivit om och följder de rekommendationerna som finns.
Lite om mig då.
Jag är 53 år, 180cm lång, väger ca 117kg nu, en heldel muskler men tjock, så tar detta för att jag behöver gå mer i vikt för min hälsas skull och livskvalitet.
Har lagt om kosten en heldel sen jag gick med i ett program som heter Eatit, har 2 kassa knän sen 20 år tillbaka som gör det svårt med motion, men hoppas få en boost med mediciner så jag kan börja motionera mer utan för jävla mycket smärta framöver.
Läser det ni skriver och uppdaterar gärna med om/när jag märker skillnad
Tack igen och keep up the good work!!
/Sneseglarn