2024-01-26, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jag förstår vad du menar. Som offer kan man såklart inte lita på en enda människa. Inte ens människor som man har känt i hela sitt liv, t.ex familjemedlemmar. Och om man inte frivilligt isolerar sig på grund av det så kommer många förr eller senare att ta avstånd från offren.

Men från GS sida är det lite tudelat. De vill isolera offren men samtidigt så retar de upp sig rejält när offren stryper GS tillgång till dem på olika sätt.

Men jag vill säga till alla offer för gangstalking att inte ge upp. Det kommer en dag då allt detta kommer att uppdagas. Personligen tror jag inte att det dröjer så länge till....

Gangstalking fungerar kanske i USA och andra större länder men jag tror inte att de kommer undan med att behandla svenska folket på det här sättet så länge till. Dels är Sverige ett litet land (folk snackar, folk syns), dels så ökar antalet offer hela tiden inkl antalet GS och dels så tycker jag personligen att de är FÖR uppenbara med sin gangstalking. Möjligen har jag mestadels klantarslen runt omkring mig i min del av landet....?

GS är inte rädda för att synas i Sverige heller. De gangstalkar i sina egna bilar medan de i många andra länder gangstalkar i hyrbilar, alternativt med falska reg.skyltar. Det gör det enkelt för svenska offer att peka ut dem. Men en sak är säker - de är inte rädda för polisen.

Jo just precis dom vill isolera offret men på deras villkor så att offret ändå har kontakt med någon som i sin tur informerar nätverket vad som pågår i offrets liv.

Denna person är väldigt viktig för att nätverket ska kunna styra targeted individuals liv men om det bara är frågan om typ 1 eller 2 personer och han/hon tar avstånd från dessa personer på eget initiativ så tappar dom den här kontrollen över dig och kan inte längre styra dig på samma sätt 🤔

Detta kan göra dem väldigt förbannad för det innebär i princip att dom måste hitta en ny person som informerar nätverket och det är inte alltid det lättaste 😁
Citera
2024-01-26, 17:09
Medlem
Det finns faktiskt en orsak ochså till varför dom vill isolera offret från alla människor.

Det jag kommer att säga nu kan vara svårt för vissa att tro på men vad jag har kommit fram till är att detta gang stalking nätverk sysslar med en slags astral projektion som inte bara har som mål att se vad personen gör utan ochså kunna kontrollera kroppsliga funktioner.

Detta funkar inte alltid som dom har tänkt eftersom det finns vissa saker som kan blockera detta.

Till exempel om en annan person vistas i samma lägenhet så kan det blockera deras astral projektion därför orsaken till varför dom vill ha targeted individuals helt isolerade så att så inget kan blockera deras astrala projektioner.

Ochså vissa platser är bättre för att lyckas med astral projektioner därför vill dom påverka personen att flytta till vissa platser.

Det finns många andra saker som kan inverka på att en astral projektion ska fungera som dom har tänkt att det ska fungera.

Och det är allt ifrån sinnesstämning till vad personen gör som kan inverka därför måste typ allt kontrolleras vilket inte är möjligt i dagens samhälle utan att man gör en radikal lagändring.

Saker som kan blockera detta är allt från vissa typer av mat till exempel nötkött och hur långt personen kan röra sig helst ska avståndet till var personen går inte vara längre än en 15 minuters promenad 🤔

Finns ochså annat som kan blockera detta till exempel vissa filmer eller musik speciellt gospel musik 🤔

De som upplever elektromagnetisk trakasserier blir inte utsatta av nått topp hemligt vapen utan det är frågan om astral projektion.

Till exempel polisen brukar ibland använd sig av medier för att utföra astrala projektioner för att hitta kriminella.

Och under kalla kriget experimenterades det mycket med detta för att hitta spioner så det här har använts mycket och andvänds fortfarande.
Senast redigerad av Anders43J 2024-01-26 kl. 17:13.
Citera
2024-01-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det finns faktiskt en orsak ochså till varför dom vill isolera offret från alla människor.

Det jag kommer att säga nu kan vara svårt för vissa att tro på men vad jag har kommit fram till är att detta gang stalking nätverk sysslar med en slags astral projektion som inte bara har som mål att se vad personen gör utan ochså kunna kontrollera kroppsliga funktioner. ...

Kroppsliga funktioner? Så min inkontinens beror på gang stalking? Intressant, så om jag skaffar en foliehatt som skyddar mig mot GS så borde jag kunna slippa min inkontinensblöja?

Måste prova, återkommer.

Citat:
... Saker som kan blockera detta är allt från vissa typer av mat till exempel nötkött ...

Så hellre nötkött än foliehatt?

Är någon styckdetalj att föredra framför någon annan? Kan tänka mig att en bringa med allt insprängt fett måste fungera bättre än en torr och mager fransyska?

Dock känns det lite oklart om man ska äta nötköttet eller skära det i tunna skivor och sy en skyddande hatt av det.

Citat:
... De som upplever elektromagnetisk trakasserier blir inte utsatta av nått topp hemligt vapen utan det är frågan om astral projektion. ...

Så alla de som påstår sig vara utsatta för strålvapen, hjärnchip och liknande har helt enkelt fel? Jag har länge misstänkt det, tack för att du reder ut detta en gång för alla. Känns skönt när en riktig auktoritet förklarar för oss andra hur det funkar.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-01-26 kl. 18:36.
Citera
2024-01-27, 12:21
Medlem
Det mesta härinne är väl idiotposter?

Har nätverken plockat er från polisens register över psykpatienter?
Citera
2024-01-27, 12:35
Medlem
Citat:
Gangstalking fungerar kanske i USA och andra större länder men jag tror inte att de kommer undan med att behandla svenska folket på det här sättet så länge till. Dels är Sverige ett litet land (folk snackar, folk syns), dels så ökar antalet offer hela tiden inkl antalet GS och dels så tycker jag personligen att de är FÖR uppenbara med sin gangstalking. Möjligen har jag mestadels klantarslen runt omkring mig i min del av landet....?

Det är staten som ligger bakom och ungefär samma civila nätverk som vid tiden kring IB. De finns överallt och deras system visar när din telefon dyker upp i närheten typ. De har en profil över dig så de ser informationen om dig därifrån.
Citera
2024-01-27, 12:56
Medlem
Citat:
Via grova förtalskampanjer engagerar de offrens grannar, vänner, familj, arbetsgivare, kollegor etc till att "hålla ögonen" på offren. De lyckas få folk att ställa upp på detta - inte sällan genom hot (oftast gentemot familj och riktiga vänner som inte vill göra offret illa).

De övervakar offrens bostad 24/7 så att de alltid vet när offret lämnar bostaden eller kommer hem igen samt vilka personer som kommer på besök.

När offret åker iväg med bilen går "larmet". Gangstalkarna jobbar i ett slags "bil-nätverk" och står utplacerade på t.ex parkeringsplatser eller vid hyreshuslängor. De bevakar och övervakar alla in- och utfarter till både småvägar och större motorvägar, via något slags gps-nätverk där de kan följa offren på kartan. Så fort offret lämnar bostaden påbörjas förföljelsen. Gangstalkarna står utplacerade så att de alltid kan följa vart offret tar vägen, vilken av- eller påfart offret väljer. Om offret t.ex stannar vid en mack så dyker alltid en eller flera gangstalkare upp för att kolla hur mycket offret tankar för, vilken slags korv med bröd offret köper på macken, vilken dricka osv. Ofta försöker de smygfotografera offret med mobiltelefonen eller med en spionkamera i form av armbandsklocka. Inte sällan ägnar de sig åt så kallad "crowding" överallt där offret befinner sig. Det är sannolikt att man även har satt gps-tracker på offrens bilar men med detta system är det inte absolut nödvändigt.

Jag gissar att de övervakar även via trafikkameror och/eller mobilmaster som alarmerar t.ex när offrets reg.nr dyker upp på kameran. Länstrafiken och kommunerna är inblandade i denna kriminella verksamhet i de delar av landet där gangstalking förekommer (troligen över hela landet nu?). Även privata företag har anlitats för detta, t.ex åkerier, taxibolag, fastighetsägare, hotell osv. Polisen och/eller enskilda korrupta poliser i samarbete med Grannsamverkan. Minns att Nato/USA fick fri tillgång till vår infrastruktur i samband med undertecknandet av Värdlandsavtalet 2014.

Infrastruktur innefattar anläggningar och strukturer som säkrar essentiella funktioner i samhället. Framför allt avses system för transport av varor, personer och tjänster samt för energi och information. Till infrastruktur räknas även bebyggelse och fastighetsstruktur. En viktig del av infrastrukturen är även mer abstrakta strukturer som samhällsinstitutioner, utbildningsväsen,[1] sjukvård, lagar och förordningar, vilka fungerar som sammanhållande medium, som ett "lim", i övrig mer konkret infrastruktur i samhället. Alla människors offentliga och enskilda kontaktnät, även den egna familjen, är andra exempel på abstrakta infrastrukturer (infra-, under-). Dessa strukturer hålls ihop av gemensam kunskap, kultur, historia, traditioner och det gemensamma ägandet av olika infrastrukturer.

Till infrastruktur brukar man först och främst räkna system som omfattar vägar och järnvägar, elnät och andra energisystem, telenät och Internet, samt vatten- och avloppsnät.

Jag behöver väl inte nämna att gangstalkar-offrens mobiler, datorer, mail och internet också övervakas 24/7? This is a Nazi-Party.

klart folket de anväder är redan kontraktskrivna informatörer likt klassiskt DDR modell. Du flyttar inte ifrån dem men till dem eftersom de finns överallt.

Mobilen och hemdatorn är ju sådant de lägger upp i systemet och den visar ju var du är. I tex ungern används även automatiskt ansiktsigenkännings system i övervakningskamerorna ifall någon lämnat mobilen hemma så detta är inget typiskt svenskt. De har till och med internationella sammarbetsavtal likt signalspaningen.

Möjligtvis kan du även råka ut för hemlig husrannsakan, rumsavlyssning och övervakningskamera i hemmet. Transpondern är då placerad hos nån granne.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-01-27 kl. 13:02.
Citera
2024-01-27, 19:08
Avslutad
Mycket intressant om hur gangstalking fungerar.

"Truth, Science and Spirit With Dr Ana Mihalcea - TargetedJustice.com"
https://clouthub.com/v/7a27e1de-2089-4620-b93c-50200fa7fba3
Citera
2024-01-27, 19:35
Avslutad
Vad han hittar är fantastiskt. Han hittar både nanoteknologi och frysta maskar av något slag. Detta presenterar han i detta inslag av Stew Peters show. Detta hittar han i både Moderna och Pfizers vaccin, som han fick tag på i Europa. I Israel kunde han inte få tag på dessa kapslar säger han.

Det kommer en reklam efter ett par minuter i klippet men spola bara fram ett par minuter efter det.
https://www.bitchute.com/video/9TAFxUf0MS33/

Dr Yanowitz menar att konspirationsteorierna visade sig vara sanna vilket gör honom mycket bekymrad. Han menar att detta är antingen ett försök att kontrollera människor eller ett pågående folkmord av något slag. Detta borde vara bekymrande för alla som tagit vaccinet, speciellt med tanke på att man nu konstaterat att vaccinen inte har någon som helst effekt vad gäller Covid även i EU parlamentet...
Citera
2024-01-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Vad han hittar är fantastiskt. Han hittar både nanoteknologi och frysta maskar av något slag. Detta presenterar han i detta inslag av Stew Peters show. Detta hittar han i både Moderna och Pfizers vaccin, som han fick tag på i Europa. I Israel kunde han inte få tag på dessa kapslar säger han.

Det kommer en reklam efter ett par minuter i klippet men spola bara fram ett par minuter efter det.
https://www.bitchute.com/video/9TAFxUf0MS33/

Dr Yanowitz menar att konspirationsteorierna visade sig vara sanna vilket gör honom mycket bekymrad. Han menar att detta är antingen ett försök att kontrollera människor eller ett pågående folkmord av något slag. Detta borde vara bekymrande för alla som tagit vaccinet, speciellt med tanke på att man nu konstaterat att vaccinen inte har någon som helst effekt vad gäller Covid även i EU parlamentet...
Eller är herr Yanowitz ute och cyklar. Många idioter menar att si och så. Men var är bevisen? Move on, nothing to see here...
Citera
2024-01-28, 11:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag har sammanfattat:
  • Inflytande och Räckvidd: Individer med betydande socialt, politiskt eller kulturellt inflytande kan bli måltavlor på grund av deras förmåga att påverka allmänhetens åsikter, sprida budskap eller genomföra förändringar som överensstämmer med gruppens mål.
  • Sårbarhet för Påverkan: Vissa psykologiska profiler kan vara mer mottagliga för manipulation eller påverkan. Detta kan inkludera individer med ett stort behov av godkännande, de som upplever isolering, eller de med vissa kognitiva eller emotionella sårbarheter.
  • Strategisk Position: Målets position inom en specifik industri, organisation eller socialt nätverk kan göra dem till en värdefull tillgång för gruppens strategiska mål, vilket möjliggör infiltration eller manipulation av nyckelsektorer.
  • Expertis och Färdigheter: Individer med unika färdigheter, kunskaper eller expertis kan bli måltavlor för rekrytering eller manipulation för att utnyttja deras förmågor för gruppens syften.
  • Symboliskt Värde: Ett mål kan väljas för sitt symboliska värde eller representativa betydelse, för att påverka bredare grupper eller ideologier genom att rikta in sig på en nyckelfigur inom en rörelse eller ett samfund.
  • Psykologisk Profil: Personlighetsdrag såsom öppenhet för erfarenheter, suggestibilitet eller en benägenhet att tro på konspirationsteorier kan göra en individ mer benägen att påverkas eller mindre benägen att ifrågasätta anomala upplevelser.
  • Kris- eller Övergångspunkter: Individer som genomgår stora livsförändringar, kriser eller övergångar kan vara mer sårbara och därmed anses vara lämpligare mål på grund av deras ökade sökande efter mening, stöd eller riktning.
  • Ideologisk Inriktning: De med redan existerande övertygelser eller ideologier som kan anpassas eller manipuleras för att passa gruppens mål kan bli måltavlor eftersom de kan vara lättare att påverka eller integrera i gruppens narrativ.
  • Offentlig Synlighet: Personer med hög profil eller de med ett betydande närvaro online eller i media kan bli måltavlor för deras förmåga att generera uppmärksamhet, kontroverser eller för att fungera som en varnande berättelse eller exempel för andra.
  • Koppling till Specifika Händelser eller Frågor: Individer som är direkt kopplade till specifika händelser, frågor eller kontroverser kan bli måltavlor för att utnyttja dessa kopplingar för strategiska narrativ eller mål.
Citera
2024-01-28, 13:14
Medlem
Det är väl typ 5% av befolkningen som ingår i nätverken. Typ:

Securitasvakter
Kommuntjänstemän
Handläggare
Gängkriminella
Byggarbetare
socialaekreterare
sjukaköterskor
Antifa
Studenter
Pundare
Arbetsplatsombud
Matbud
Osv
Citera
2024-01-28, 13:28
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2024-01-28 kl. 14:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in