2024-01-25, 17:13
Medlem
Inthemoves avatar
Hittar ingen jobbinfo på #354, bara en enskild firma som verkar inaktiv. Någon som vet vad han arbetar/(arbetade) med?
Citera
2024-01-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Hittar ingen jobbinfo på #354, bara en enskild firma som verkar inaktiv. Någon som vet vad han arbetar/(arbetade) med?

Om det stämmer så stod det konsult inom byggbranschen med väggkonstruktioner

Kan någon maska hans efternamn ?
Citera
2024-01-25, 17:29
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokigamamman
Om det stämmer så stod det konsult inom byggbranschen med väggkonstruktioner

Kan någon maska hans efternamn ?

Jo, men han skrev också att han var singel vilket var lögn. Tänker att han mycket väl kan ha trollat med professionen också.

Efternamn: Syndrom till man+stoppa en spik i eluttag får man det i sig.
Citera
2024-01-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Jag vill på inget vis försvara gäddornas lågpannade meningslösa bortförklaringar när de blir konfronterade.

Men jag tror faktiskt vem som helst skulle bli ganska paralyserad när man plötsligt möts av Patrik/Sara och insikten i att livet rasar far genom hela kroppen. Inte helt enkelt att komma med ett avslappnat och övertygande svar då...
Det ska man inte heller kunna göra när man sjunkit under all slags värdighet och sans. Endast psykopater klarar av det.
Citera
2024-01-25, 18:10
Medlem
Biggedys avatar
Är Filippinernagäddans tiktok borta?

Hittar ej den.

351
Citera
2024-01-25, 18:12
Medlem
Lesslers avatar
Jag noterade att MrSlice (#187) firade ett år på Dumpen igår. Och apropå gäddors bakböjelser, som diskuterades i tråden tidigare idag, utmärker sig 187:an i gebitet.

Denne snuskslusk gör affär av sin vetskap om hur saker och ting fungerar en trappa ner (eller upp). Han framträder som en av de mest rektumorienterade gäddorna och ger gärna en kurs i ämnet: ”det är det jag vill lära dig hur du undviker att det gör ont.” Alltså en något smidigare approach än exempelvis #352:s klumpiga fistförslag.

Därefter får vi ta del av en föreläsning om den anala anatomin och fysiologin samt penetrationsteknik:

”blöt ner höger hands fingertoppar med spott o smek runt ditt rumphål tänk att ditt rumphål är som en typ av klitoris onanera rumpan mjukt sen för försiktigt lånsamt in ett finger.”

”känn försiktigt efter så kommer du märka att innanför den första ringen som är din rumpöppning finns en till känsligare ring det är den som gör ont om du får nåt för stort för snabbt där.”

”men den inre ringen har en hemlighet. du använder den för att onanera rumpan.”

”tricket är att du måste lära dig att ta emot saker med rumpan mer än att du trycker in dom som att du suger med rumpan.”

I all sin detaljerade vedervärdighet rymmer dessa rader ändock viss förståelse för det komplext känsliga att praktisera i pastejköket jämfört med rutinjobbet i grottan, något enfaldiga gubbgäddor som #350 et al. synes föga kunniga om.
Citera
2024-01-25, 18:13
Medlem
Fy fan vad jag blir lack på dessa offerkoftor till förövare som gråter och snyftar om att få behålla sina liv och dölja att de förstör barn.

Lyssnade nyss på #337 Sprutaren i Kista.
”-Jag hade inte tänkt göra något, snyft”
”-Det är inte som det verkar, snyft”
”-Snälla kan ni inte skita i att publicera, snyft”
”-Jag kommer inte behöva vård, jag kommer inte ha något kvar, snyft”

Samtidigt har slemmet föreslagit allehanda vidriga övergrepp för barnet.
Barnet ska bland annat öva på att ta bort kräkreflexer.
Barnet ska ta att det kommer att spy under träningen 🤮
Citera
2024-01-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Jag noterade att MrSlice (#187) firade ett år på Dumpen igår. Och apropå gäddors bakböjelser, som diskuterades i tråden tidigare idag, utmärker sig 187:an i gebitet.

Denne snuskslusk gör affär av sin vetskap om hur saker och ting fungerar en trappa ner (eller upp). Han framträder som en av de mest rektumorienterade gäddorna och ger gärna en kurs i ämnet: ”det är det jag vill lära dig hur du undviker att det gör ont.” Alltså en något smidigare approach än exempelvis #352:s klumpiga fistförslag.

Därefter får vi ta del av en föreläsning om den anala anatomin och fysiologin samt penetrationsteknik:

”blöt ner höger hands fingertoppar med spott o smek runt ditt rumphål tänk att ditt rumphål är som en typ av klitoris onanera rumpan mjukt sen för försiktigt lånsamt in ett finger.”

”känn försiktigt efter så kommer du märka att innanför den första ringen som är din rumpöppning finns en till känsligare ring det är den som gör ont om du får nåt för stort för snabbt där.”

”men den inre ringen har en hemlighet. du använder den för att onanera rumpan.”

”tricket är att du måste lära dig att ta emot saker med rumpan mer än att du trycker in dom som att du suger med rumpan.”

I all sin detaljerade vedervärdighet rymmer dessa rader ändock viss förståelse för det komplext känsliga att praktisera i pastejköket jämfört med rutinjobbet i grottan, något enfaldiga gubbgäddor som #350 et al. synes föga kunniga om.
#187 Förväxla inte ”pastejköket” för män med kvinnor, inget för barn.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-01-25 kl. 18:20.
Citera
2024-01-25, 18:24
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
#187 Förväxla inte ”pastejköket” för män med kvinnor, inget för barn.

Självklart inte, och inget av vad en gädda vill med barn är något för barn att testa med gädda.
Citera
2024-01-25, 18:34
Moderator
Carlboms avatar
354 måste ha rejäl ångest nu. Ännu en gädda som verkar ha allt man behöver i livet. Villa, snygg fru, barn och bra jobb. Han kan ju inte vara helt bakom flötet så det är makalöst att såna här gäddor fortfarande nappar på kroken. Alla vet ju vilka dumpen är nu för tiden. Hur kan risken ändå vara värt det?

När dumpen drog igång var jag säker på att beståndet av normalbegåvade gäddor skulle minska kraftigt allt eftersom dumpen blev känd för allmänheten. Men icke!
Citera
2024-01-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Självklart inte, och inget av vad en gädda vill med barn är något för barn att testa med gädda.
Håller helt med
Citera
2024-01-25, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
354 måste ha rejäl ångest nu. Ännu en gädda som verkar ha allt man behöver i livet. Villa, snygg fru, barn och bra jobb. Han kan ju inte vara helt bakom flötet så det är makalöst att såna här gäddor fortfarande nappar på kroken. Alla vet ju vilka dumpen är nu för tiden. Hur kan risken ändå vara värt det?

När dumpen drog igång var jag säker på att beståndet av normalbegåvade gäddor skulle minska kraftigt allt eftersom dumpen blev känd för allmänheten. Men icke!
De är sjuka människor som är helt upptagna i samhället som normala människor. Därför är de så farliga för barn för ingen förstår att skydda barnen från dem. Tvärtom skickas barnen gladeligen in i deras ruttna gap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in