2024-01-25, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur kan man ens kunna kolla det? Men jag skulle inte bli förvånad. Tänker att dem flesta anmälningar som kommer in nu rör Anjos grova förtal och Jockiboi och Chrippas övergrepp i rättssak

Eftersom anmälningar kunnat lyftas tidigare i diverse trådar så lär det ju gå på något sätt? Men eftersom jag själv inte är insatt i hur detta skulle gå till eller haft varken anledning eller orsak tidigare att kolla upp det så frågade jag om någon har koll 🙂

Men tänkte mest för att kunna få en konkret överblick gällande om rätt instanser faktiskt gör någon riktig utredning eller om det fortfarande enbart är via allt dravel på nätet saker tas upp.
Citera
2024-01-25, 10:35
Medlem
Merrybums avatar
Det är verkligen skrattretande att Anjo delar ett klipp på insta när Linnea och någon garvar åt att Anjo varit med i lyxfällan och tjockis programmet.

Sen en bild på sig själv med ungefär denna text texten.
Jag är glad för att jag fick reda på att hon hatar mig. Känslan av persomangreop var underbar. För erfarenheten har lärt mig att när dom kommer har jag vunnit.
Men lilla fröken bör vara tyst på sociala l diet för jag har hennes dagbok.

Denna text från Anjo är dum på så många plan. För han om någon har väl gått till personangrepp. Han om någon har väl hånat Linnea offentligt. Och så avsluta med ett hot om att hon ska hålla käften. Trotts att han kablat ut säkert närmar 100 timmars skit om henne. Och att hota om att offentliggöra någons dagbok. Hur gammal är han egentligen.
Citera
2024-01-25, 10:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Dagbok… vafan är hon 3 år eller?
Det är Anjos dagbok som han låtsas att Linnea skrivit, fejkade bevis som vanligt
Citera
2024-01-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur vart det uppenbart från häktningen att hon lider av svår BPD?

Klassisk BPD-move att sätta dit killen för misshandel/våldtäkt. När sedan Kronobergsbreven började läcka blev det nästan helt självklart för mig att det är BPD det handlar om.
Citera
2024-01-25, 10:36
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag ska inte ljuga och säga att jag varit en fluga på väggen under hela deras förhållande och vet den objektiva sanningen. Jag tänker att de flesta av oss lyssnar på vad som sägs och tittar på vad som läggs fram och därefter bildar oss en uppfattning. Sen håller jag med om att vissa verkar ha bestämt sig på förhand vem som är boven i dramat men jag är inte en av dessa. Skulle det komma fram något vettigt ur L:s läger är jag beredd att ändra mig.

Och du har verkligen noll kunskap om du verkligen menar att en BPD-diagnos inte har någon relevans. Det är i min mening helt avgörande och förklarar i princip allt. Menar du att Anjo har betalat L:s vän att ljuga om att L berättat för henne om hennes BPD? Varför skulle hon i så fall försvara L på många andra punkter om Anjo bara är ute efter att svartmåla henne?

Vet inte ens om det är värt att svara på det här. Utgår från att du trollar.
Citera
2024-01-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Vet inte ens om det är värt att svara på det här. Utgår från att du trollar.

De enda som trollar måste väl vara de där hjärndöda idioterna som med näbbar och klor försvarar en psyksjuk BPD-tjej som gått in för att förstöra sin snubbes liv
Citera
2024-01-25, 10:39
Avslutad
Citat:
L

Hur vet vi det?
Citera
2024-01-25, 10:40
Medlem
Citat:
De flesta hyreshusen i Stockholms innerstad är gamla och har riktigt kass ljudisolering så jag tror att en nybyggd lägenhet dämpar Chrippas vrål betydligt mer.

Jo så är det visserligen men tror nog han kan höras även genom väggarna i en nybyggnation plus att det är ju inte enbart i lägenheten han haft tendenser att vråla utan även i trappuppgången och utanför och ser framför mig att det mot våren och sommaren inte kanske är så avslappnande att ha öppen balkong eller fönster
Citera
2024-01-25, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anders1699
Att anmäla nån för kvinnomisshandel förstör ens liv förevigt. Hon har misshandlat, hotat med att förstöra hans liv, fått han häktad och försökt få han i fängelse i flera år. Även mordhotat hans ex. Det är betydligt värre än att tjaffsa framför sina barn oavsett situation.

Vad grundar du detta på? Vinklat skvaller? Kan du ge bevis som bekräftar något av det du skrivit?
(förväntar mig att läsa typ "du har inte sett ANJOs videos?".

För att understryka: Kan du ge konkreta bevis på något av det du skriver?
Citera
2024-01-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Konkursen - Linköpings TR K 4322-22
https://pixeldrain.com/u/JSR2f3r4
https://gofile.io/d/9XgKYp

#detgårbranu

#RäddaChrippaUndanAllaElakaSomVillHaTillbakaSinaPe ngar
Citera
2024-01-25, 10:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Klassisk BPD-move att sätta dit killen för misshandel/våldtäkt. När sedan Kronobergsbreven började läcka blev det nästan helt självklart för mig att det är BPD det handlar om.
Du menar dem Kronobergsbreven som Julia berättade att Chrippa skrev efter att han kom ut ur häktet och kollat på Anjos videos så han kan skriva det som stämmer in med det Anjo påstått?
Citera
2024-01-25, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur vet vi det?

Förstår att du vill åt en patientjournal men det kan jag inte erbjuda. Precis som att jag inte kan bevisa att Börje Salming hade ALS, att Mikael Nyqvist hade cancer och att Michael J Fox har Parkinsons.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in