2024-01-25, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Hur längesen var det du kuttade bort förhuden? Har du varit till doktorn och undersökt dig igen efter det? Hur ofta duschar/tvättar du kuken?
Tog bort förhuden 6 månader sen kanske. Haft lukt problemt 3-4 år. Så tror inte. 1 2 ggr per dag tvättar kuken. Duschar varje dag nästan.
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Låter som någon komplikation av op
Citera
2024-01-25, 05:08
Medlem
Som tjej och träffat antalet ollon, så luktar ollen just ollon, en speciell doft men inte avstötande enligt mig, vissa killar luktar mer andra mindre, ni har diverse körtlar i huden vid flänsen Som utsöndrar sekret, luktar det inte lik skulle jag säga du är helt normal👍😀
Citera
2024-01-25, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Som tjej och träffat antalet ollon, så luktar ollen just ollon, en speciell doft men inte avstötande enligt mig, vissa killar luktar mer andra mindre, ni har diverse körtlar i huden vid flänsen Som utsöndrar sekret, luktar det inte lik skulle jag säga du är helt normal👍😀
Det luktar lik det som är problemet. Men tack ändå
Citera
2024-01-25, 05:45
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordstol
Jag har träffat 3 olika läkare. Skrev det om du läser lite längre upp.

Ska testa ättika. Har inte gjort det. Har aldrig rikta strålen i röret faktiskt. Kan testa. Tack
Okej missade det.
Tror inte det var något vettigt tips att lägga ättiksprit eller ättiksyra på ballen, det hade inte jag gjort.
Citera
2024-01-25, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Okej missade det.
Tror inte det var något vettigt tips att lägga ättiksprit eller ättiksyra på ballen, det hade inte jag gjort.
När man har testat allt och är desperat så slutar man bry sig faktiskt... Ingen fara tack ändå
Citera
2024-01-25, 06:59
Medlem
Citat:
Hej.

Först och främst vill jag bara tillägga har redan träffat 3 läkare senaste åren. Alla säger samma sak.

"Vi ser inget fel och du bör bara lägg duscholja och tvätta dagligen" fått också olika krämer men inget hjälper. Lukten kommer alltid tillbaka.

Jag är noga med hygien. Har testat det mesta som finns. Det luktar typ död hud. Svårt och förklara men det luktar dåligt. Gjorde nyligen också omskärelse för hade trång hud. Jag trodde det var roten till problemet. Men icke.

Haft problemet 3 4 år.

Testa detta:
Dusch olja
Babyolja
Olivolja
Counut olja
Tvättar endast ljummet vatten.

Läkemedel:
Pevisone
Dermovat®
Hydrokortison
Locobase Repair

Någon som har gått igenom detta helvete med mig som lyckades fixa det?

Testa med Axe, den funkar ju ypperligt på tonåringars smuts. Den med menthol tar bort det mesta. Men om det kommer tillbaka snabbt torde det väl vara något i kroppen och inte hygienen i sig?
Citera
2024-01-25, 07:27
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
När man har testat allt och är desperat så slutar man bry sig faktiskt... Ingen fara tack ändå

För din egen skull, kör inte upp ättika i urinröret! Det är känsligt där uppe.
Citera
2024-01-25, 07:38
Medlem
Utspädd äppelcidervinäger är ju snällare än ättika.
Citera
2024-01-25, 07:38
Medlem
Duscha morgon och kväll och peta inte på kuken under dagen fungerar inte eller?
Citera
2024-01-25, 08:02
Medlem
Torka av med papper efter att du pissat. Skaka en stund så att urinen i röret kommer ut. Torka med papper efter det.
Citera
2024-01-25, 08:04
Avslutad
Citat:
Först och främst vill jag bara tillägga har redan träffat 3 läkare senaste åren. Alla säger samma sak.

"Vi ser inget fel

Gå till en fjärde läkare och berätta att man inte kan se dålig lukt.

Läkaren måste lukta på ditt ollon.
Citera
2024-01-25, 08:12
Medlem
Runkar du mycket? Kanske är ingrodd sperma du har runt kuken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in